Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gas boetes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gas boetes.

ik kreeg een maand geleden mijnen belastingsbrief , mag ik die mannen ook geen gas boete geven ??? want die pesten mij ook elk jaar ( moet weeral 230 euro meer betalen dan verleden jaar )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
      Inderdaad, het werkt in de twee richtingen. Maar ik ben er toch nooit gerust in als ik mijn glimmende wagen achter een ruige 4x4 met een trekhaak als een stormram moet parkeren en vermoed dat veel mensen dat gevoel wel kennen...
      Kan erover meespreken. Al een paar keer meegemaakt. De laatste keer een mevrouw terwijl ik mij nog aan de overkant van de straat bevond. Toen ik op mijn stappen terugkwam om te vragen wat mevrouw zinnens was wist ze, na het vaststellen van een bluts in mijn voorbumper, te reageren met : " Och meneer, daar ga je toch niet moeilijk over doen ? Als't maar dat is..." Mevrouwtje reed ook met een duwhaak.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        Voor al die dingen die je opsomt bestaan wetten. Die zijn verboden en je kan er al boetes voor krijgen.
        Allemaal goed en wel, maar ik ken niémand die hiervoor al een boete heeft gekregen... Terwijl ik het wel al zoveel heb zien doen.

Ik zie de politie op het perron al alle rokers bespioneren of ze hun peuk niet op de sporen gooien...

Wetten zijn er misschien, maar deze worden niet toegepast ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Allemaal goed en wel, maar ik ken niémand die hiervoor al een boete heeft gekregen... Terwijl ik het wel al zoveel heb zien doen.

Ik zie de politie op het perron al alle rokers bespioneren of ze hun peuk niet op de sporen gooien...

Wetten zijn er misschien, maar deze worden niet toegepast ...
          Ik denk dat putor bedoeld:
          daarvoor dient een gas boete dus niet?
          daarvoor zijn andere wetten voorzien?
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Dat is het net. Waarvoor (de meeste) GASboetes bedoeld zijn stond al in de wet maar die werd niet nageleefd (gecontroleerd). Mocht men die reeds bestaande wetten reeds controleren dan was het niet nodig om nogmaals dezelfde wet te maken maar dan als GAS. Het enige verschil is dat er nu geen rechter bij te pas komt maar dat een "ambtenaar" deze boete kan geven.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Begrijp ik, maar aangezien die andere wetten niet lijken te werken, of er toch geen boetes worden voor uitgeschreven of geen werk van wordt gemaakt.... lijken de GAS boetes een oplossing?

Comment

Begrijp ik, maar aangezien die andere wetten niet lijken te werken, of er toch geen boetes worden voor uitgeschreven of geen werk van wordt gemaakt.... lijken de GAS boetes een oplossing?
                Andere wetten werken wel maar ik heb van de kabinetschef van de bergemeester het antwoord gekregen ( ging hier over parkeren waar en hoe men wil) dat dit voor de politie geen prioriteit is . Dit wil dus zeggen op gebied van parkeren rijden ze door de gemeente als blinden . Het enige dat hier een ganse dag met een of twee toestellen gebeurd is snelheidscontrole , dit is zittend werk.

Comment

Begrijp ik, maar aangezien die andere wetten niet lijken te werken, of er toch geen boetes worden voor uitgeschreven of geen werk van wordt gemaakt.... ?
                  vraag is dan, wie doet er zijn werk niet ???? want als de wet er is..... ?? wat nu als de gemeentes het ook niet echt "o" serieux" nemen, dan gaan we op die wetten, die niet uitgevoerd worden, gasboetes geven, die niet uitgevoerd worden, en dan gaan we bzt boetes invoeren, die iedereen mag uitschrijven ?? of wa? ( bzt - betalen zulde toch )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                    Het enige dat hier een ganse dag met een of twee toestellen gebeurd is snelheidscontrole , dit is zittend werk.
                    aah maar dat is Sabine der schuld : die heeft op het weerbericht gezegd dat ge zoveel mogelijk binnen moest blijven met dit weer, en geen te buitensporig werk mag doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      aah maar dat is Sabine der schuld : die heeft op het weerbericht gezegd dat ge zoveel mogelijk binnen moest blijven met dit weer, en geen te buitensporig werk mag doen
                      Kan wel zijn maar valt nu minder op dan in de winter met draaiende motor , valt dan wel op tussen de geparkeerde wagens.

Comment

.......... Dit wil dus zeggen op gebied van parkeren rijden ze door de gemeente als blinden . Het enige dat hier een ganse dag met een of twee toestellen gebeurd is snelheidscontrole , dit is zittend werk.
                        kom...kom...!
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          kom...kom...!
                          grt,bouk.
                          Dit is wel de harde realiteit.Is een van de mails die ik zeker bijhoud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            kom...kom...!
                            grt,bouk.

Onlangs was er hier een paarde-wijding en op zaterdag kwamen de gemeentearbeiders de borden verboden parkeren plaatsen over enkele honderden meters dewelke dan op zondagnamiddag weer moesten weggenomen worden. Je raad het al er was geen enkele parkeerplaats vrij en de politie was aanwezig.Waarom dan deze onkosten maken als er niets aan gedaan word.Dat is wel ons belastinggeld dat verkwist word.

Comment

Onlangs was er hier een paarde-wijding ......
                              wat is dat nou weer..?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

je snapt het niet : een paarde-wijding, dan moeten er toch geen auto parkeren ?? En ons belastingsgeld dat wordt niet verkwist, daar betalen ze eerst de ministers van, dan het koningshuis, en dan de senaat , en dan alle imigranten, en ... ga zo nog een paar uur verder, akkoord : ze geven niks aan de Belgen, maar die moeten het betalen, en iemand die betaald, daar geef je toch niks aan terug ??? Abba zong dat al : money money ...

Comment

Working...
                                X