Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gas boetes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gas boetes.

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
    Das een GAS boete voor U want kinderen mag men geen rammeling meer geven
    Een rammelaar wel maar geen rammeling.

Maar het is hier wel om zot te worden he
    Moet je horen van mijn fam. die in een stad wonen, omdat ze op verlof gingen op Woensdag 1 mei (voor een verlengd weekeindje) de zak dus dinsdag buiten hadden gezet.
    Komen terug uit verlof en ja hoor een mooi cadeautje onder de naam GAS boete omdat de zak te vroeg buiten stond.
    Je zou voor minder België ontvluchten en ze hier laten stoven met een idiote GAS boetes.
    Is hier ook zo.
    Ophaling van het vuil is op maandag (om de veertien dagen).
    Vuilzakken mogen pas op zondagavond na 18:00 uur buiten geplaatst worden.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Is hier ook zo.
      Ophaling van het vuil is op maandag (om de veertien dagen).
      Vuilzakken mogen pas op zondagavond na 18:00 uur buiten geplaatst worden.
      Akkoord vanaf 18.00 maar het was een bevlieging dat ze op kort verblijf gingen naar Spanje.
      Gewoon macht der gewoonte de zak al op voorhand buiten zetten, en het is niet dat ze kluit in centrum wonen maar op rand rustige wijk.
      En thuiskomen de post lichten en een mooi kadootje ,weet niet hoeveel maar ze waren niet gelukkig
      De volgende keer zal de zak blijven liggen tot ze thuis zijn, maar die GAS boetes grenzen een beetje aan het belachelijke vind je niet.

Comment

Akkoord vanaf 18.00 maar het was een bevlieging dat ze op kort verblijf gingen naar Spanje.
        Gewoon macht der gewoonte de zak al op voorhand buiten zetten, en het is niet dat ze kluit in centrum wonen maar op rand rustige wijk.
        En thuiskomen de post lichten en een mooi kadootje ,weet niet hoeveel maar ze waren niet gelukkig
        De volgende keer zal de zak blijven liggen tot ze thuis zijn, maar die GAS boetes grenzen een beetje aan het belachelijke vind je niet.
        Er zijn een aantal vormen van overlast geformuleerd die idd ronduit belachelijk zijn. Maar er zijn zaken die ik veel erger vind. Jongeren die vreemde kuren verkopen horen geen boete te krijgen. Voor hen is er een heel systeem van jeugdrecht en jeugdbescherming ontwikkeld dat zelfs nog vrij goed werkt. Jongeren die deviant gedrag stellen horen bij de jeugdrechter en niet bij de GAS ambtenaar. Ook voor volwassenen geldt dat er een rechtssyteem is met openbare processen en rechten voor de verdediging. Dat valt ook gedeeltelijk weg met de GAS boetes.

Het is gewoon een besparingsmaatregel. Er is een put in de begroting, maar dat los je niet op door een put te slaan in rechtspraak
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Ja ja, ik ben het met u eens.
          Als ik mag?
          Weet je dat ik nog nooit in het openbaar iets gegeten heb?
          Dus buiten op straat en zelfs niet op een&de kermis

In augustus is er kermis hier en alles wordt geplaatst bij of rond het KERKPLEIN.
          Ben benieuwd.
          Er zijn een aantal trappen om de kerk binnen te gaan
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Is er nog geen GAS-boete voorzien voor pestende parkeerwachters? Daar zou ik nog respect voor kunnen opbrengen.
            http://www.catchlight.be
            Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
            https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Je moet het positief bekijken,mss gaat de gasprijs wel naar beneden.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Och, een beetje kattekwaad moet kunnen, geen enkel probleem mee. Anders is het natuurlijk als een paar jonge gastjes tussen de 14 en de 16 jaar spiegels van auto's liggen te vernielen zoals in onze straat gebeurd is, voor dergelijke gedrag vind ik de GAS boetes niet meer dan correct. Gezond verstand moet natuurlijk primeren, als belleketrek al beboet moet worden....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Das een GAS boete voor U want kinderen mag men geen rammeling meer geven
                  Een rammelaar wel maar geen rammeling.

Maar het is hier wel om zot te worden he
                  Moet je horen van mijn fam. die in een stad wonen, omdat ze op verlof gingen op Woensdag 1 mei (voor een verlengd weekeindje) de zak dus dinsdag buiten hadden gezet.
                  Komen terug uit verlof en ja hoor een mooi cadeautje onder de naam GAS boete omdat de zak te vroeg buiten stond.
                  Je zou voor minder België ontvluchten en ze hier laten stoven met een idiote GAS boetes.
                  Goed voor vadertje Staat want ik zou af en toe zo'n GAS boete mogen betalen vrees ik, zou mijn kinderen niet voor het minste aframmelen
                  maar wanneer het nodig is toch een paar tikken uitdelen/verkopen.

Wat betreft het vuilniszakken probleem; ik zeg allang dat ze een systeem met containers moeten invoeren, zoals bijvoorbeeld in zuid-Frankrijk,
                  waar op regelmatige locaties containers staan waarin je uw vuilniszak(ken) kan deponeren.
                  Er staan ook overal containers voor; glas, papier en karton, tuinafval, grof huisvuil.
                  Bedenk zelf maar eens welke voordelen dit allemaal oplevert ten opzichte van het geldverslindende Belgisch systeem...

en ja, al vaak gezegd maar wanneer ik ooit de kans krijg dan smeer ik em hier als de bliksem.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    Goed voor vadertje Staat want ik zou af en toe zo'n GAS boete mogen betalen vrees ik, zou mijn kinderen niet voor het minste aframmelen
                    maar wanneer het nodig is toch een paar tikken uitdelen/verkopen.

Wat betreft het vuilniszakken probleem; ik zeg allang dat ze een systeem met containers moeten invoeren, zoals bijvoorbeeld in zuid-Frankrijk,
                    waar op regelmatige locaties containers staan waarin je uw vuilniszak(ken) kan deponeren.
                    Er staan ook overal containers voor; glas, papier en karton, tuinafval, grof huisvuil.
                    Bedenk zelf maar eens welke voordelen dit allemaal oplevert ten opzichte van het geldverslindende Belgisch systeem...

en ja, al vaak gezegd maar wanneer ik ooit de kans krijg dan smeer ik em hier als de bliksem.
                    Wil ik eens zien bij appartementsgebouwen
                    Staan die containers in het openbaar?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Och, een beetje kattekwaad moet kunnen..
                      als belleketrek al beboet moet worden....
                      yep..het begint met belletje trekken maar het eindigt met zware criminaliteit.
                      gewoon bij de basis aanpakken die misdragingen en opvoedings/werkkampen zoals in Amerika.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik hoor er veel van en weet er weinig van.
                        Want wie schrijft nu die GAS BOETES UIT ?
                        Is dat de gewone politie man/vrouw of de parkeerwachter of nog een ander orgaan?
                        Want vadertje staat kan veel willen maar die moeten ook betaald worden he of is het om de werkloze aan het werk te krijgen.
                        Of mag iedereen je een GAS boete presenteren ???
                        Anders dan zie ik dat geval van die omheining ook op een GAS boete uitdraaien

Heb vorig jaar mijn gevel laten opknappen, stond een stort container voor de deur en al wie vuil had gooide dat er snachts in.
                        Was bedoeld voor steenpuin maar op het eind lag het vol GROOT huisvuil ijskast, stofzuiger, plastic flessen, snoeiafval enz....
                        Was om zot te worden en de ophaler zij dat is de moderne tijd als je durft een container een nachtje te laten staan.
                        Ze zouden van Napels tot hier komen om hun vuil te storten

Dus een container plaatsen voor huisvuil en eentje voor plastic en nog eentje voor glas, dan liggen ze allemaal vol met niet gesorteerd afval.
                        Dat is ook de oplossing niet hoor, en wat gaan ze doen gans de straat waar ie staat een GAS boete geven ??

Maar wie geeft je dat GAS geval dat vraag ik mij nu af.

Comment

Ik hoor er veel van en weet er weinig van.
                          Want wie schrijft nu die GAS BOETES UIT ?
                          Is dat de gewone politie man/vrouw of de parkeerwachter of nog een ander orgaan?
                          Want vadertje staat kan veel willen maar die moeten ook betaald worden he of is het om de werkloze aan het werk te krijgen.
                          Of mag iedereen je een GAS boete presenteren ???
                          Wie kan deze boetes uitschrijven?
                          GAS-boetes geven nog een bijkomend voordeel voor de gemeentes; niet enkel politieagenten mogen ze uitschrijven. Hoewel dat aanvankelijk wel het geval was, werd deze regelgeving uitgebreid. Sindsdien mogen ook provincieambtenaren en gewone gemeenteambtenaren boetes uitschrijven. Hoewel dat eerder enkel mocht wanneer de betreffende ambtenaar in bezit was van een masterdiploma, mag nu eender welke provincie- of gemeenteambtenaar een boete uitschrijven.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor wanneer de GAS boetes op BD?

Walter
                            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Wil ik eens zien bij appartementsgebouwen
                              Staan die containers in het openbaar?
                              Ja iedere gemeente heeft een aantal containers voor openbaar gebruik. Hier bij ons in het dorp staan er 7 van die hele grote voor 39 inwoners.
                              Moet wel erbij zeggen dat het meeste vuil netjes wordt gesorteerd in onze blauwe bakken. Papier, glas, blik
                              In tegenstelling tot hun bizar gedrag, zijn fransen in het Zuiden daar wel gedisciplineerd in.
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                                Voor wanneer de GAS boetes op BD?

Walter
                                Voor de "stoute bekken"?
                                Touch the Earth...Gently
                                www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
                                X