Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe pc!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe pc!!

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Met o.a. die Corsair 550D ... daar zitten standaard filters bij die het geheel wat proper houden.
    OK en sorry dat ik wat afweek
    Je kan je nauwelijks voorstellen hoeveel stof er zich ophoopt in de voeding.
    Ik heb dit meegemaakt: je zag echte klonters overal.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Die schermen zijn bij Dell wel héél duur, je kan die beter elders kopen (ook Dell) aan een paar honderd Euro minder.
      Hier is die al een pak goedkoper en dan is het zeker nog niet de laagste prijs dat je kan vinden : http://www.monitorstore.be/product/1...arp-u2711.html
      Niet te vlug conclusies trekken hé, ik zeg toch niet dat dit scherm bij Dell moet aangekocht worden. Ik haalde hier hun site aan als voor beeld.
      Zelf heb ik mijn scherm bij Redcoon gekocht.
      Op dag 1 besteld en op dag 2 s'morgens netjes afgeleverd.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        OK en sorry dat ik wat afweek
        Je kan je nauwelijks voorstellen hoeveel stof er zich ophoopt in de voeding.
        Ik heb dit meegemaakt: je zag echte klonters overal.
        Af en toe eens stofzuigen. Behoort ook tot het goed onderhoud van een PC
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
          Vooral de binnenkant van je PC ... is heel goed voor de statische elektriciteit.
          Beter is even een bus Kenair of zo erbij halen en de boel eens uitblazen.
          Wel pc eerst afzetten ... ge weet maar nooit dat ge uw bus even wat schuin houdt en er wat vocht uitkomt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Met o.a. die Corsair 550D ... daar zitten standaard filters bij die het geheel wat proper houden.
            In mijn Corsair Carbide 300R zitten ook filters, maar ik had achteraf gezien toch beter die Obsedian 550D gekocht.
            Die heeft nog meer ruimte en meer mogelijkheden uw kabels weg te werken.
            De ingebouwde koelers van Corsair zijn wel bijzonder stil, dat was voor mij een verrassing.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              In mijn Corsair Carbide 300R zitten ook filters, maar ik had achteraf gezien toch beter die Obsedian 550D gekocht.
              Die heeft nog meer ruimte en meer mogelijkheden uw kabels weg te werken.
              De ingebouwde koelers van Corsair zijn wel bijzonder stil, dat was voor mij een verrassing.
              Grtz, RF
              Inderdaad een feit dat er plaats in is en je de kabels deftig weg krijgt.
              Enige nadeel van die kast vind ik de bovenkant en de afdekking van de ventilatiegaten in het zijpaneel ... dat is in zo'n soort kunststof gemaakt dat ge met moeite kunt afkuisen zonder pluizen en het minste dat ge daar een vinger tegen zet slaat dat wat wit uit.
              Voor de rest prima kast ... een speakertje bestaat blijkbaar niet meer.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Vijf minuten geleden dit al gedaan

De koelvinnen van de koeler op de cpu bijv.
                Dit lijkt erg maar het is enkel op de bovenzijde waar je stof ziet.
                Vorige week heb ik dit nog gezien bij mijn reserve-pc: bovenkant zat wat stof maar niet dieper tussen de koelvinnen.

Erger lijkt me de voeding. Je kan er ook moeilijker bij en je zou die eigenlijk moeten uitbouwen en opendraaien...dan zien je pas een en ander.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Koelvinnen, filters, koelers... 't lijkt wel autotuning
                  Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    Koelvinnen, filters, koelers... 't lijkt wel autotuning
                    Ze staan wat achter bij de iMac ... daar zitten ze nog maar aan de radiator.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Kan ik een lege case aanschaffen van een Mac Pro?
                      Die hebben blijkbaar van niets last en zijn vrij van stof...
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Dan heb je de Mac Pro's van bij ons op de firma nog nooit gezien
                        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                          Dan heb je de Mac Pro's van bij ons op de firma nog nooit gezien
                          Ik zie die vrij regelmatig Bottie...maar enkel de buitenkant
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Very funny. Maar waarom al dat gedoe, de base iMac zou meer dan goed zijn voor TS. En geen gedoe met spoilers en spatlappen...

Ook very funny. Maar die cases zijn prachtig, heel netjes aan de binnenkant maar veel te prijzig voor thuisgebruik. Zulke cases zal je voor PC's ook wel vinden maar je zal wel de prijs betalen...
                            Last edited by Kaneda; 28 januari 2013, 15:39.
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Ook very funny. Maar die cases zijn prachtig, heel netjes aan de binnenkant maar veel te prijzig voor thuisgebruik. Zulke cases zal je voor PC's ook wel vinden maar je zal wel de prijs betalen...
                              Die zijn ook mooi, zonder twijfel.
                              Ik wil het topic van TS niet bederven maar welke case is nu goed en vooral stofvrij te houden.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

iMac ?
                                Minder dan 1000 €?
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...