Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookverbod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Rookverbod

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Alé, de oudjes zullen het wel nog overleven. Wij moeten echter nog afwachten, tenzij jij je al bij de oudjes rekent natuurlijk.
    'T is maar hoe je het bekijkt. Wanneer er iemand tegen mij zegt ben je reeds zo oud, dan antwoord ik meestal, ik heb toch reeds zo lang geleefd, en jij moet nog afwachten of je zo ver komt....... Het glas halfvol of halfleeg weet je wel..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Langer leven is geen optie meer, automatische uitstap regeling op 75jaar
      en geen verdere verzorging meer voor rokers.
      En pensioen leeftijd weer wat naar beneden
      Dat klinkt als een goed idee om een lekker fout systeem van te maken, om grondig over na te denken.

Voor iedereen een verplichte uitstap op 75 jaar.
      En een pensioen vanaf 50 jaar. En die leeftijd kan opgetrokken worden volgens aantal dienstjaren, om werklozen te motiveren te werken.
      Lagere gezondheidszorgkosten, minder werkloosheidsuitkeringen, hogere pensioenuitkeringen.

En voor de 75-plussers die de dood zijn ontvlucht, wordt een klopjacht georganiseerd, met een bonus voor de winnaar: 5 jaar vroeger op pensioen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
        Dat klinkt als een goed idee om een lekker fout systeem van te maken, om grondig over na te denken.

En een pensioen vanaf 50 jaar. En die leeftijd kan opgetrokken worden volgens aantal dienstjaren, om werklozen te motiveren te werken.
        Lagere gezondheidszorgkosten, minder werkloosheidsuitkeringen, hogere pensioenuitkeringen.

En voor de 75-plussers die de dood zijn ontvlucht, wordt een klopjacht georganiseerd, met een bonus voor de winnaar: 5 jaar vroeger op pensioen.
        En de rijke mensen onder ons kunnen dan van de arme mensen "leefjaren" opkopen.
        zo kan de arme mens dan kiezen om slechts 65 te worden, en kan de rijke er dus 10 jaar bij kopen...

woow, ik zie mogelijkheden...
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht

er was ooit, een mannetje met een klein snorretje, die had ook dat soort ideeën.
          tis hem uiteindelijk niet gelukt.
          wel 5 jaar ellende.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            En de rijke mensen onder ons kunnen dan van de arme mensen "leefjaren" opkopen.
            zo kan de arme mens dan kiezen om slechts 65 te worden, en kan de rijke er dus 10 jaar bij kopen...

woow, ik zie mogelijkheden...
            Lach maar, sommige van de hier geponeerde ideeën die nu totaal van de pot gerukt lijken, zouden eind deze eeuw wel eens in volle ernst naar voren kunnen gebracht worden door tal van regimes.

Walter
            D850

Comment

En 10 jaar later vindt iedereen dat normaal. Tot er ergens op een fotoforum (ik noem maar wat) iemand een ideetje naar voor schuift...
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Lach maar, sommige van de hier geponeerde ideeën die nu totaal van de pot gerukt lijken, zouden eind deze eeuw wel eens in volle ernst naar voren kunnen gebracht worden door tal van regimes.

Walter
                Ik lach niet, en ik besef dat er mensen/groeperingen zijn die dergelijke theorieën als enige mogelijkheid zien om onze maatschappij leefbaar te houden.
                Verder ga ik mij daar niet over uitlaten, aangezien dit puur maatschappelijke discussie is.
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                X