Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rookverbod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Rookverbod

Klik.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      en:
      A few actors and models who pitched Marlboro brand cigarettes have died of smoking-related diseases. They include David Millar, who died of emphysema in 1987, and David McLean, who died of lung cancer in 1995.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Dan heb ik medelijden met jou.
        Dat persoonlijke wraak voor jou zo belangrijk is.
        Als roker heeft u een keus: als niet roker niet, die hebben jarenlang te terreur van rokers moeten verdragen.
        Als roker mag u zich het graf of de longafdeling van een ziekenhuis in roken daar heb ik geen probleem mee, evenzo met alcoholisten: maar neem daarbij geen mensen die gezond trachten te leven met u mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
          Als roker heeft u een keus: als niet roker niet, die hebben jarenlang te terreur van rokers moeten verdragen.
          Als roker mag u zich het graf of de longafdeling van een ziekenhuis in roken daar heb ik geen probleem mee, evenzo met alcoholisten: maar neem daarbij geen mensen die gezond trachten te leven met u mee.
          Je vergeet aids, en alle andere types drugs en welke andere verslavingen er nog zijn.
          Het oog om oog - principe leeft vrij stevig:

rokers hebben niet rokers geterroriseerd, nu is het tijd voor de niet rokers om wraak te nemen...
          Succes!

(oh btw, ik rook niet )
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Je vergeet aids, en alle andere types drugs en welke andere verslavingen er nog zijn.
            Het oog om oog - principe leeft vrij stevig:

rokers hebben niet rokers geterroriseerd, nu is het tijd voor de niet rokers om wraak te nemen...
            Succes!

(oh btw, ik rook niet )
            Sommigen vergeten ook dat in vroegere tijden, waarvan zij waarschijnlijk zelf geen kaas hebben gegeten, er helemaal geen spraak was van terrorisme, integendeel zelfs, er was heel veel solidariteit..
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

(oh btw, ik rook niet )
              Ik rook ook niet.
              Maar bij mij gaat het niet om wraak.

En het gaat ook niet over terroriseren maar over tolereren.
              Niet-rokers hebben de rook altijd getolereerd, maar het kan dus toch ook andersom, dat rokers de niet-rokers hun vrijheid ook gunnen. Verdraagzaamheid langs beide kanten.

Comment

aids een verslaving..?
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  weet je wat nou vreemd vind:
                  op een werkplek mag niet gerookt worden sinds 2004 in Nederland.
                  maar je mag wel alcohol drinken op de werkplek..?
                  grt,bouk.
                  De één krijgt geen verhoogde kans op kanker als de ander alcohol drinkt.
                  Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

Comment

Anderzijds kan roken ook aangemoedigd worden om de vergrijzing tegen te gaan .
                    Groot voordeel; minder lang pensioen uitbetalen...
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                      Anderzijds kan roken ook aangemoedigd worden om de vergrijzing tegen te gaan .
                      Groot voordeel; minder lang pensioen uitbetalen...
                      Wel dat was één van de argumenten in een reportage ooit gezien op de Nederlinadse TV. Stoppen met roken is een grote hap in de pensioenuitbetalingen.,Langs de ander kant is de verzorging van de zieken tgv roken ook niet inks, maar het woog niet op tegen de kost van het langer leven.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        ........ maar het woog niet op tegen de kost van het langer leven.
                        wat dacht je van langer leven EN verzorgen.
                        grt,bouk.

Comment

grt,bouk.
                          Langer leven is geen optie meer, automatische uitstap regeling op 75jaar
                          en geen verdere verzorging meer voor rokers.
                          En pensioen leeftijd weer wat naar beneden
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

grt,bouk.
                            Ja bouk, ik weet niet hoe dit bij jullie gaat, maar bij ons is dat allemaal vrij goed geregeld, al vraag ik mij meer en meer af waar ze het blijven halen, alhoewel, ik heb zo mijn vermoedens... En het wordt hier zelfs de hemel op aarde, dat maken ze ons hier nu al wijs. Wacht maar, binnenkort is het hier nl. de moeder van alle verkiezingen. De bevalling is voorzien voor 25 mei e.k.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Ja bouk, ik weet niet hoe dit bij jullie gaat, maar bij ons is dat allemaal vrij goed geregeld...
                              wordt steeds minder hoor.
                              ook de oudjes moeten hier behoorlijk wat inleveren.
                              maar tis zeker niet slecht.
                              grt,bouk.

Comment

wordt steeds minder hoor.
                                ook de oudjes moeten hier behoorlijk wat inleveren.
                                maar tis zeker niet slecht.
                                grt,bouk.
                                Alé, de oudjes zullen het wel nog overleven. Wij moeten echter nog afwachten, tenzij jij je al bij de oudjes rekent natuurlijk.
                                Last edited by enero; 28 januari 2014, 12:43.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X