Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update en vervolg tv van Panasonic.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Update en vervolg tv van Panasonic.

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Tja, het begint in de winkel en het heeft te maken met vertrouwen.
    Als ik het nog ooit zou meemaken en me een nieuwe tv aanschaf dan zal dat nooit
    gaan zoals dat nu is gegaan
    vertel, hoe dan wel ?

ik krijg weldra een hoop aankoopbons en wil me een platte tv aanschaffen ( omdat die minder verbruiken en niet zo implosie gevoelig zijn)
    Last edited by toerist; 5 juni 2012, 21:57.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Dit heb je ook al tegen gekomen denk ik:

mir
      Dacht het wel
      Trouwens dat hele verhaal is opgebouwd met info via de site van Panasonic.
      (zegt LaserPete he)

Nu die IFC kom je praktisch in elk van Panasonic tegen.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        vertel, hoe dan

ik krijg weldra een hoop aankoopbons en wil me een platte tv aanschaffen ( omdat die minder verbruiken en niet zo implosie gevoelig zijn)
        Okeej
        Was bij VDB in Genk.
        Stonden 2 tv's, beide rechtstreeks aangesloten op Telenet digitaal.
        De Sony werkte daarmee feilloos en de Panasonic stond te flikkeren.
        Zelfde post, zelfde programma en twee digiboxen.
        Beide modellen van 50".

Volgende keer wil ik dat ze ook nog een BR afspelen.

Wil maar zeggen dat ze in de winkel de toestand van bij u thuis zo dicht mogelijk benaderen.
        En daarvoor lijkt me, is er voor hen toch geen mirakel nog he.
        Ze hebben alles in de winkel zelf om een demo te geven.
        Desnoods neem je een BR-schijf mee en een DVD.
        Zo'n tv koop je maar één keer of anders gezegd die koop je niet elk jaar.
        Het zijn jouw centen en tegenwoordig moeten we allemaal harder werken en meer
        verdragen om brood op de plank te krijgen niet?
        1000 euro voor een tv vind ik toch ook niet bepaald goedkoop.
        (als voorbeeldje)
        ================================================== ===========================
        Ben iets vergeten maar je weet het misschien al.
        Buurman heeft eentje uit den Aldi aan 600 euro.
        Toestel werkt en werkt perfect.
        Google een keer of er klachten zijn
        Last edited by theokus; 5 juni 2012, 22:08.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ben iets vergeten maar je weet het misschien al.
          Buurman heeft eentje uit den Aldi aan 600 euro.
          Toestel werkt en werkt perfect.
          Google een keer of er klachten zijn
          Aldi? Dat is toch allemaal brol!
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Aldi? Dat is toch allemaal brol!
            Tja, je moet een keer nagaan wie dat zegt
            (niet verkeerd verstaan he: ik bedoel jouw helemaal niet; ik wil geen misverstanden)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Tja, je moet een keer nagaan wie dat zegt
              (niet verkeerd verstaan he: ik bedoel jouw helemaal niet; ik wil geen misverstanden)
              Kweet het, Thei.
              Mvg.
              Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Kweet het, Thei.
                Hier beneden in de nachtwinkel staat bijv. een pc van den Aldi.
                Ben die mens een keer gaan helpen met een en ander.
                Dat toestel is bijna 100 jaar oud en dat bolt nog

Kwaliteit<>prijs is nergens zo goed als in de Aldi
                En ze hebben ook goei patatten
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Hier beneden in de nachtwinkel staat bijv. een pc van den Aldi.
                  Ben die mens een keer gaan helpen met een en ander.
                  Dat toestel is bijna 100 jaar oud en dat bolt nog

Kwaliteit<>prijs is nergens zo goed als in de Aldi
                  En ze hebben ook goei patatten
                  En hunne "preskop" met een goei veeg mosterd.

Ik ga slapen voor ik helemaal doordraai.
                  Mvg.
                  Robert

Comment

Nogmaals, elke plasma flikkert. Dus als je op Google zoekt naar plasma en flikkeringen, dan ga je altijd veel resultaten vinden.
                    De ene mens heeft er meer last van dan de andere en sommigen merken het gewoon helemaal niet op.
                    Ik ken er met een plasma die zeggen dat hun beeld niet flikkert en toch zie ik dat wel flikkeren.
                    Onze vorige tv was ook een plasma en die flikkerde voor zijn 3500€ wel weinig maar toch nog altijd ... bijna iedereen dat bij ons kwam vond het zo'n stabiel beeld.
                    Hoe helderder en hoe meer contrast, hoe meer dat het opvalt maar een plasma flikkert altijd omdat het ontwerp nu eenmaal zo is.
                    Hoeveel die van Theo flikkerde en of het overdreven is kan ik niet zien maar vermoedelijk was het voor hem te storend mits hij ervan klaagt.
                    Zelf jaren tevreden geweest van een plasma maar nu na enige tijd een LED kunnen we er met moeite nog naar kijken door de flikkeringen.
                    En neen, LED of zo is niet perfect, dan zijn er weer andere zaken die minder goed zijn.
                    Hoe Panasonic dit gaat oplossen? Met een commerciële geste door een omruiling voor te stellen naar een LED of in het uiterste geval een terugbetaling.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Nogmaals, elke plasma flikkert. Dus als je op Google zoekt naar plasma en flikkeringen, dan ga je altijd veel resultaten vinden.
                      De ene mens heeft er meer last van dan de andere en sommigen merken het gewoon helemaal niet op.
                      Ik ken er met een plasma die zeggen dat hun beeld niet flikkert en toch zie ik dat wel flikkeren.
                      Onze vorige tv was ook een plasma en die flikkerde voor zijn 3500€ wel weinig maar toch nog altijd ... bijna iedereen dat bij ons kwam vond het zo'n stabiel beeld.
                      Hoe helderder en hoe meer contrast, hoe meer dat het opvalt maar een plasma flikkert altijd omdat het ontwerp nu eenmaal zo is.
                      Hoeveel die van Theo flikkerde en of het overdreven is kan ik niet zien maar vermoedelijk was het voor hem te storend mits hij ervan klaagt.
                      Zelf jaren tevreden geweest van een plasma maar nu na enige tijd een LED kunnen we er met moeite nog naar kijken door de flikkeringen.
                      En neen, LED of zo is niet perfect, dan zijn er weer andere zaken die minder goed zijn.
                      Hoe Panasonic dit gaat oplossen? Met een commerciële geste door een omruiling voor te stellen naar een LED of in het uiterste geval een terugbetaling.
                      De Kuru van Pioneer flikkert die ook?

De eerste die mijn tv zag was mijn buurman.
                      En die bevestigde. Dus?
                      En die mankeert niks aan zijn ogen.

Het grijs (de kleur) is de doodsteek voor mijn tv.
                      Waar ik grijs zie, zijn het nu grotere vlakken of kleine oppervlaktes; juist daar zie
                      je zeer goed dat geflikker.
                      Als ik mijn Indi-box gebruik dan is het erg....omdat hun gids op een grijze achtergrond
                      wordt weergegeven.
                      Niet dat ik constant met die gids bezig ben.

Dat elke plasma flikkert heb ik nooit geweten.
                      En als je het weet dan ga je er achter zoeken, zoeken naar meer info.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Dat elke plasma flikkert heb ik nooit geweten.
                        Dat is typisch voor het ontwerp van plasma Theo, ze flikkeren allemaal ... alleen valt het bij de ene meer op dan bij de andere maar er is geen enkele dat helemaal niet flikkert.
                        En ja er zijn mensen die zeggen dat die van hun niet flikkert maar dat is zeer persoonlijk ... de ene mens merkt het op en de andere ziet het niet.
                        Een oud pc-scherm (crt) op 60Hz, flikkert dat of niet?
                        Ik werd er gek van als ik daar moest naar kijken, zelfs 85Hz vond ik te weinig, maar een collega keek daar jaren naar zonder last te hebben.
                        Geef een scherm met één hot pixel en ik kijk de ganse dag precies alleen naar die ene pixel ... anderen hebben 10 hot pixels en merken het niet eens op.
                        Dit is zeker geen verwijt hé Theo, ik snap heel goed dat jij daar last van hebt en ik zou het zelf ook niet (meer) willen.
                        En mits al verschillende personen uw tv nagekeken hebben en er niets mis aan vinden zou dit toch een beetje in die richting kunnen wijzen.
                        Maar nogmaals, als jij als klant blijft klagen zal een deftig bedrijf u zeker een geste doen en naar een oplossing zoeken met een ander toestel.
                        Ik hoop dat je snel met plezier tv kan kijken.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Dat is typisch voor het ontwerp van plasma Theo, ze flikkeren allemaal ... alleen valt het bij de ene meer op dan bij de andere maar er is geen enkele dat helemaal niet flikkert.
                          En ja er zijn mensen die zeggen dat die van hun niet flikkert maar dat is zeer persoonlijk ... de ene mens merkt het op en de andere ziet het niet.
                          Een oud pc-scherm (crt) op 60Hz, flikkert dat of niet?
                          Ik werd er gek van als ik daar moest naar kijken, zelfs 85Hz vond ik te weinig, maar een collega keek daar jaren naar zonder last te hebben.
                          Geef een scherm met één hot pixel en ik kijk de ganse dag precies alleen naar die ene pixel ... anderen hebben 10 hot pixels en merken het niet eens op.
                          Dit is zeker geen verwijt hé Theo, ik snap heel goed dat jij daar last van hebt en ik zou het zelf ook niet (meer) willen.
                          En mits al verschillende personen uw tv nagekeken hebben en er niets mis aan vinden zou dit toch een beetje in die richting kunnen wijzen.
                          Maar nogmaals, als jij als klant blijft klagen zal een deftig bedrijf u zeker een geste doen en naar een oplossing zoeken met een ander toestel.
                          Ik hoop dat je snel met plezier tv kan kijken.
                          Dan heb je niet alles gelezen.
                          De twee installateurs zagen dit samen met mij op 22 april.
                          Eentje van hen heeft zelfs een technicus van VDB gebeld en een afspraak gemaakt voor mij.
                          En die zagen met mij dat een Blu-ray niet goed afspeelde.

De technicus van VDB zag het en zag de niet zo goede werking van Blu-Ray.
                          (we hebben 2 verschillenden BR's bekeken)
                          Ik heb intussen de helft van mijn buren hier gehad...en die zien het ook.
                          En ik zit hier niet te liegen
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Ik heb intussen de helft van mijn buren hier gehad...en die zien het ook.
                            En ik zit hier niet te liegen
                            Zeg ik dat je liegt?
                            En ik kan nu al bijna met zekerheid zeggen dat ik uw beeld ook zal zien flikkeren, dus ik ga je zeker niet tegenspreken.
                            En nogmaals ... het is uw aankoop en als jij er niet tevreden van bent is het uw recht te klagen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Zeg ik dat je liegt?
                              En ik kan nu al bijna met zekerheid zeggen dat ik uw beeld ook zal zien flikkeren, dus ik ga je zeker niet tegenspreken.
                              En nogmaals ... het is uw aankoop en als jij er niet tevreden van bent is het uw recht te klagen.
                              Ik zou liever niet klagen maar het gaat niet.
                              Vorige maand, de Ronde van Italië was niet om aan te zien.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ben kik blij met mijn Medion HD Ready LCD tv-toestel van €250, da ding levert kwaliteitsbeelden gelijk een
                                bioscoopscherm (zonder flikkeren, trillen, haperen, of whatever) en de sound die eruit komt is ook niet mis (zeker wanneer je er een Logitech Speaker System op aansluit).

zeg nu nog maar eens dat het om "brol van den Aldi" gaat...
                                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Working...
                                X