Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update en vervolg tv van Panasonic.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Update en vervolg tv van Panasonic.

Ik heb een plasma van enkele jaren oud nu (Panasonic) en mijn ouders hebben onlangs een Samsung LED serie 6 gekocht.
    Wel, ik heb geen flikkering op mijn TV. Onlangs nog met een groep vrienden een TV-avondje gehad met oa de nieuwe Fast&Furious 5 en de laatste nieuwe U2 concert BluRay. Regelmatig krijg ik mensen over de vloer (leken op AV gebied en echte AV freaks), geen enkel klaagt over het beeld.
    Als ik een voetbalmatch zie op de TV van mijn ouders via de laatste nieuwe telenet Digicorder dan ben ik nog steeds super blij met mijn oudere plasma. Zwart kan me echt niet bekoren op een LED, het blinkt als het ware, snelle beelden blijven een probleem op LED.
    Het is absoluut nog niet aan de orde om een nieuwe TV te moeten hebben maar mocht het dan toch nodig zijn dan zal ik toch heel sterk plasma opnieuw overwegen. Een ander alternatief zou een projector zijn voor de meer ultieme filmervaring maar dan ga ik toch serieus aan mijn living moeten werken .

Dus, geen geflikker in mijn huis . Als iemand sceptisch is PM me voor een afspraak.
    O ja, ik heb TV-Vlaanderen met de Homecast 9000 PVR.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Het probleem is wereldwijd bekend.
      Zelfs hun nieuwe tv's hebben er last van.
      Het zit in hun techniek van die IFC, en die werkt niet.
      Zoals in een ander draadje reeds gezegd Theo flikkert deze van ons helemaal niet,
      wordt wel niet gebruikt met een BluRay speler, bronnen zijn alleen laatste model HD digicorder van Telenet of de DVD speler van het Bose 3-2-1 systeem, maar ook foto's op een mem stick worden als een foto weergegeven.
      Onze panasonic is het type TX-P50GT30E (127 cm met 3D functie en 600 Hz) DEZE

Comment

Vorige maand, de Ronde van Italië was niet om aan te zien.
        Zonder geflikker ook niet.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Ik heb een plasma van enkele jaren oud nu (Panasonic) en mijn ouders hebben onlangs een Samsung LED serie 6 gekocht.
          Wel, ik heb geen flikkering op mijn TV. Onlangs nog met een groep vrienden een TV-avondje gehad met oa de nieuwe Fast&Furious 5 en de laatste nieuwe U2 concert BluRay. Regelmatig krijg ik mensen over de vloer (leken op AV gebied en echte AV freaks), geen enkel klaagt over het beeld.
          Als ik een voetbalmatch zie op de TV van mijn ouders via de laatste nieuwe telenet Digicorder dan ben ik nog steeds super blij met mijn oudere plasma. Zwart kan me echt niet bekoren op een LED, het blinkt als het ware, snelle beelden blijven een probleem op LED.
          Het is absoluut nog niet aan de orde om een nieuwe TV te moeten hebben maar mocht het dan toch nodig zijn dan zal ik toch heel sterk plasma opnieuw overwegen. Een ander alternatief zou een projector zijn voor de meer ultieme filmervaring maar dan ga ik toch serieus aan mijn living moeten werken .

Dus, geen geflikker in mijn huis . Als iemand sceptisch is PM me voor een afspraak.
          O ja, ik heb TV-Vlaanderen met de Homecast 9000 PVR.
          Dat zijn dus inderdaad de voordelen van plasma.
          De Kuru van Pioneer flikkert ook niet...die kostte aanvankelijk iets van een 5000 euro.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Zonder geflikker ook niet.
            Klopt
            Wel een paar mooie landschappen gezien
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Zoals in een ander draadje reeds gezegd Theo flikkert deze van ons helemaal niet,
              wordt wel niet gebruikt met een BluRay speler, bronnen zijn alleen laatste model HD digicorder van Telenet of de DVD speler van het Bose 3-2-1 systeem, maar ook foto's op een mem stick worden als een foto weergegeven.
              Onze panasonic is het type TX-P50GT30E (127 cm met 3D functie en 600 Hz) DEZE
              Juist, dat had ik al gelezen
              Maar het is goed dat je dit nog eens zegt voor de nieuwe lezers
              Ik krijg hier mails of pm's binnen met wat vragen ed.

Verder heb ik in gedachten dat ALS het niet lukt met mijne tv dat ik dan toch bereid
              ben om iets bij te leggen voor een stabiel model.
              Maar ik wacht af naar het resultaat van het rapport van hun labo.
              Daarna gaan ze beslissen.
              Als ik dat weet en EVENTUEEL het toestel ken dat ze willen aanbieden, dan zal ik dat
              voorstellen.

* Ben nu aan 't wachten op de mannen die de tv komen afhalen
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Mijn tv is vertrokken....
                Heb die man nog moeten helpen omdat die alleen was.
                Werkte in onderaanneming voor Panasonic.
                Ik heb hem maar een koffie aangeboden en hij maakte ook gebruik van mijn sanitaire voorzieningen

In feite bestaat Panasonic België niet meer omdat nu alles in handen is van de "Ollanders".
                Tja, wat hebben die niet he.

De man is weg...en hier ligt nog de stroomkabel, de afstandbediening, de voet en nog
                een aantal bouten
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Moet een enorme leegte voor je zijn maar wees niet bang, we slepen je wel door de tv-loze dagen heen.

Comment

De man is weg...En hier ligt nog een aantal bouten :
                    Toch bouten met rechtse draad hoop ik Theo, je weet maar nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Moet een enorme leegte voor je zijn maar wees niet bang, we slepen je wel door de tv-loze dagen heen.
                      O maar ik kijk nu Samsung
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Toch bouten met rechtse draad hoop ik Theo, je weet maar nooit.
                        Yep, rechtse draad maar met een links tintje
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Blijkbaar heeft Panasonic nogal wat gelijkaardige modellen, en dat met serieuze prijsverschillen. KLIK

Comment

sorry, dubbele post
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Zeg, waar staat Philips ergens in de ranglijst , ik bedoel stel, ge maakt een top 5 van merken die het minst mankeren/goede kwaliteit, hoe zou die top 5 er uit zien ?

Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op : PHILIPS 42PFL4007H/12 1 ... 1ste keus was plasma, maar heb de verbruikscijfers naast elkaar gelegd ...
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Zeg, waar staat Philips ergens in de ranglijst , ik bedoel stel, ge maakt een top 5 van merken die het minst mankeren/goede kwaliteit, hoe zou die top 5 er uit zien ?

Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op : PHILIPS 42PFL4007H/12 1 ... 1ste keus was plasma, maar heb de verbruikscijfers naast elkaar gelegd ...
                                Als ik mag?
                                Ik zou geen risico's meer nemen bij aankoop van een tv
                                Die wil ik zien spelen in zijn normale voorstelling.
                                En dus niet zoals die gewoonlijk spelen in de winkel.

Edge Led? Je weet wat dit is?
                                Is dus niet hetzelfde als Backlight Led he

't Lijkt me wel een interessant toestel met veel mogelijkheden en aansluitingen.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X