Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update en vervolg tv van Panasonic.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Update en vervolg tv van Panasonic.

Ik dacht dat defecte Panasonics naar het bedrijf E-care gingen, en die zitten gewoon in belgie ook. Antwerpen dacht ik.

Ruud
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
      Ik dacht dat defecte Panasonics naar het bedrijf E-care gingen, en die zitten gewoon in belgie ook. Antwerpen dacht ik.

Ruud

Op een foto in de banner zie je een technicus aan mijn tv werken
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Meer dan een uur of 2-3 kijken ze daar niet naar. Dan gaat die de vuilbak op, en leveren ze een nieuwe....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Meer dan een uur of 2-3 kijken ze daar niet naar. Dan gaat die de vuilbak op, en leveren ze een nieuwe....
          Kan kloppen Tommie.
          Ik had al iets gehoord van de chauffeur die mijne is komen afhalen.
          Die man doet niets anders dan ophalen en afleveren
          Hij zei me iets van een nieuwe tv van de 50-serie.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Als ze langer kijken, krijgen ze hoofdpijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              [url]Op een foto in de banner zie je een technicus aan mijn tv werken
              Blijkbaar blijft die daar maar aan werken.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Blijkbaar blijft die daar maar aan werken.
                Ja die blijven bezig.
                En ik hoor maar niks.
                Het EK is langs en straks ook de Tour.
                De spelen in Londen interesseren me niet echt.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Deze morgen heb ik onderstaand bericht verstuurd.

Betreft: Panasonic TX-P46G30E, serie nummer FE-2120996
                  - aankoop bij Vanden Borre in Hasselt op 14/04/2012
                  - levering en plaatsing op 20/04/2012.
                  ================================================== ============================

Het toestel werd afgehaald voor nazicht labo op 05/06/2012 door VTS.
                  (ontvangstbon 54.229)

Graag had ik geweten hoe ver het staat met het onderzoek.

Dank bij voorbaat.

================================================== ==============

Geachte heer,

Uw toestel staat reeds geruime tijd in test in één van onze labo's.
                  Tot nu toe heeft de fout (flikkeringen in beeld) zich nog niet voorgedaan.

Volgende week zal er in samenspraak met Panasonic een beslissing worden genomen ivm deze zaak.

Met vriendelijke groeten

V.T.S. - Gent
                  ================================================== =========================

Dat belooft....pffff

De installateurs van Vanden Borre die het toestel hebben geleverd en geplaatst konden
                  deze flikkeringen ook (en duidelijk) vaststellen.
                  Eentje van beide heeft direct voorgesteld om een technicus uit te nodigen om dit te bekijken & behandelen.
                  Dus op hetzelfde moment heeft die man gezorgd voor een afspraak met die technicus.
                  (op 20/04/2012)
                  Een paar van mijn buren zagen ook het geflikker.

Ben dus benieuwd wat ze gaan beslissen volgende week.
                  Last edited by theokus; 20 juli 2012, 14:52.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Deze morgen heb ik onderstaand bericht verstuurd.

Betreft: Panasonic TX-P46G30E, serie nummer FE-2120996
                    - aankoop bij Vanden Borre in Hasselt op 14/04/2012
                    - levering en plaatsing op 20/04/2012.
                    ================================================== ============================

Het toestel werd afgehaald voor nazicht labo op 05/06/2012 door VTS.
                    (ontvangstbon 54.229)

Graag had ik geweten hoe ver het staat met het onderzoek.

Dank bij voorbaat.

================================================== ==============

Geachte heer,

Uw toestel staat reeds geruime tijd in test in één van onze labo's.
                    Tot nu toe heeft de fout (flikkeringen in beeld) zich nog niet voorgedaan.

Volgende week zal er in samenspraak met Panasonic een beslissing worden genomen ivm deze zaak.

Met vriendelijke groeten

V.T.S. - Gent
                    ================================================== =========================

Dat belooft....pffff

De installateurs van Vanden Borre die het toestel hebben geleverd en geplaatst konden
                    deze flikkeringen ook (en duidelijk) vaststellen.
                    Eentje van beide heeft direct voorgesteld om een technicus uit te nodigen om dit te bekijken & behandelen.
                    Dus op hetzelfde moment heeft die man gezorgd voor een afspraak met die technicus.
                    (op 20/04/2012)
                    Een paar van mijn buren zagen ook het geflikker.

Ben dus benieuwd wat ze gaan beslissen volgende week.
                    Slechte vibes in uw app....
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      Slechte vibes in uw app....
                      Haha, zal wel zijn zeker
                      Het toestel STAAT al geruime tijd in hun labo.
                      Dan wordt het hoogtijd dat ze die tv ook eens AAN zetten he.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Jeetje Theo, ik vindt dat je wel heel veel geduld hebt hoor.
                        Kunnen ze bij vandenborre niet gewoon een ander toestel geven, hij is tenslotte van bij het begin niet goed.
                        Wel vervelend, je zal waarschijnlijk nooit meer een goed gevoel hebben bij dit toestel.
                        Kun je niet dreigen met een of andere consumenten bond.

Succes, Ruud.

Comment

Bedankt voor jouw medeleven; ik meen dat.
                          't Is een heel verhaal en moeilijk om het kort en begrijpelijk uit te leggen.
                          Een technicus van VBD heeft niets kunnen vaststellen d.w.z. technisch zou het toestel in orde zijn.
                          Maar hij telefoneerde waar ik bij was met zijn technische dienst en ik hoorde hem o.a.
                          zeggen dat blue-ray niet goed werkte (schokkende beelden) en ook iets over dat geflikker.

Bovendien heeft VDB zijn Akte van Vertrouwen aangepast: niet tevreden geld terug werd geschrapt.

Een technicus van Panasonic was hier en die heeft het ook niet kunnen verhelpen
                          maar daarop volgde dat het toestel naar het labo ging.
                          En daar staat die tv sinds 5 juni.

Kortom: alleen mijn buren, de twee installateurs van VDB maar ook die technicus van VDB
                          zagen dat geflikker.
                          Als ik die tv aansluit via mijn Indi-box dan zie je het zeer duidelijk. Vooral met de grijze achtergrond.
                          Intussen heb ik ook een digibox van Telenet maar het geflikker blijft he.

De technicus van Panasonic verbond me ook met de technische dienst
                          toen die hier was en de man aan de lijn zei me duidelijk dat ik beter af zou
                          zijn met een LED-toestel.

Test Aankoop heeft dit type toestel niet getest. Dat had ik al aan hun gevraagd.
                          Maar ik ben geen lid van Test Aankoop.

Wat heb ik dan nodig he.
                          Geschreven getuigenissen van mijn buren, die installateurs van VDB?
                          En die dan laten geldig maken door een advocaat ?

Ik vrees dat ik met dreigen nergens ga geraken.

Wat zou de beste,verstandigste maar slimste aanpak zijn?
                          Voorlopig kan ik niet meer dan afwachten wat hun beslissing zal zijn.
                          Daarna heb ik iets waar ik eventueel mee verder kan OF juist niet.

Mijn les is dat ik alles ga kopen via internet dan heb ik nog veertien dagen bedenktijd.

Gelukkig(?) heb ik 2 jaar garantie anders zou ik ook niet geholpen zijn door Panasonic.

Die technicus van Panasonic die ik aan de telefoon had zei nog:" U bent niet tevreden enz. enz."
                          Afijn, wat hij in zijn geheel zei vond ik wel geruststellend.
                          Hij stelde dus ook een LED-toestel voor.
                          ================================================== =====
                          Wat ik wel kan doen (met de kennis van momenteel) is als diezelfde tv terug komt
                          dat ik dan mijn Indi-box heb klaar staan voor gebruik.
                          Die tv moet terug aangesloten worden zodat die installateur kan zien wat er gaande is
                          De man van JVS die de tv is komen afhalen vertelde me wel dat ze in zo'n & mijn geval
                          een "type 50" van Panasonic zouden aanbieden&voorstellen&geven
                          Last edited by theokus; 20 juli 2012, 18:21.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Tja, dan ben je wel uitgepraat ja.
                            Ik hoop voor je dat er snel een beslissing genomen wordt.
                            Een kennis van mij had een plasma van Samsung en daar was na goed 4 jaar het scherm van defect.
                            Hij had gelukkig een verlengde waarborg van 3 jaar zodat hij 5 jaar waarborg had, kosten 342 euro.
                            Er was nog net een tussenkomst van Samsung, uiteindelijke kosten 204 euro.
                            Het leuke komt nog, 7 maanden later weer het scherm defect. Allerlei rare kleuren in beeld.
                            Toestel weer terug naar Samsung (E-care). Je zou denken dat dat nu gratis vervangen wordt.
                            Niet dus, kosten terug 342 euro maar nu geen tussenkomst meer van Samsung.
                            Toestel was nu op 2 weken na 5 jaar, dan doet Samsung niets meer aan de prijs en op de reparatie zit maar 3 maanden garantie.
                            Volgens ons zat er geen nieuw scherm in maar één van een ander toestel waarvan de eigenaar afstand heeft gedaan.
                            Defect stuurbord of zo maar nog wel een werkend scherm.
                            De verzekeringsmaatschappij zal er niet om gelachen hebben, mijn kennis wel.
                            Bij het volgend defect gaat hij wel de container in. lol.
                            Kortom, het is overal wel iets. Philips is ondertussen in handen van de chinezen.
                            Afwachten wat dat gaat worden.

Toitoitoi, Ruud.

Comment

Gelukkig heb ik nog een reserve tv > kleine Samsung LCD en die is intussen vijf jaar oud.
                              En die doet zijn werk nog
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

En Theo, tv al terug?
                                Zou nu toch wel mogen hé.

Ruud

Comment

Working...