Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje voor serieuze filmliefhebbers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraagje voor serieuze filmliefhebbers

Onlangs een avondje gaan "urbexen" in een oude cinema in 't Leuvens (rara welke zou dat zijn ...). Naast gigantisch veel rommel en vandalisme trof ik ook een aantal filmrollen aan. Kan er iemand mij weten te zeggen uit welke film onderstaand frame komt?

alvast bedankt

groeten
    Maarten

Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.
    Last edited by LesC; 6 augustus 2012, 13:39.

Re: vraagje voor serieuze filmliefhebbers

Lijkt een beetje op Sigourney Weaver in Ridleys Scott eerste Alien, maar ik kan er
    ook 452 km naast zitten.

Comment

Ik denk ook aan Alien.

Comment

ik heb de vraag gesteld aan een vriend van me, een verwoede filmliefhebber, misschien heeft hij een antwoord . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Een film wordt meestal vooraf gegaan door een titel dus kijk daar even.

Comment

Verdorie, dat de TS daar niet aan gedacht heeft

Ik zie er geen Sigourney Weaver in, de haarsnit is er denk ik geen die SW heeft gehad in de Alien(s) films (grote liefhebber van de facehuggers & vrienden )

Comment

Antwoord, letterlijk, van de persoon die ik ken die echt een filmfreak is :

oh da's moeilijk hoor.. maar denk niet uit Alien.. eerder uit een van de 'Paranormal Activity' filmen.. maar welke ?? heb alleen de eerste gezien en was niet mijn ding daarom dat ik ook de volgende 2 niet heb gezien
              Maar kan verkeerd zijn hoor..
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
              X