Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pinkers Mercedes C W204.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pinkers Mercedes C W204.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Deze morgen goed nieuws ontvangen van Mercedes garage Vereenooghe Tielt.

De pinkerhendel met aanhangende module zijn volledig gratis vervangen, ze zullen zelfs geen werkuren aanrekenen, een pluim dus voor de klantendienst van Mercedes, en natuurlijk ook voor de garage, die de rest heeft afgehandeld.

De doorslag is er wel blijkbaar wel gekomen omdat ik geschreven had dat dit tot zeer gevaarlijke situaties kon leiden, met ernstige juridische gevolgen bij een eventueel ongeval, (bij pinker naar rechts bedienen ging deze soms links pinken of omgekeerd)

Wat goed is mag ook gezegd vind ik.
    dat is een goed begin van de week.

Comment

Re: Pinkers Mercedes C W204.

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Deze morgen goed nieuws ontvangen van Mercedes garage Vereenooghe Tielt.

De pinkerhendel met aanhangende module zijn volledig gratis vervangen, ze zullen zelfs geen werkuren aanrekenen, een pluim dus voor de klantendienst van Mercedes, en natuurlijk ook voor de garage, die de rest heeft afgehandeld.

De doorslag is er wel blijkbaar wel gekomen omdat ik geschreven had dat dit tot zeer gevaarlijke situaties kon leiden, met ernstige juridische gevolgen bij een eventueel ongeval, (bij pinker naar rechts bedienen ging deze soms links pinken of omgekeerd)

Wat goed is mag ook gezegd vind ik.
      Ewel, dat vind ik ook Geert .
      Dat verhaal ga ik zeker doorvertellen (ik woon in de omgeving van Tielt). Als garage Vereenooghe daardoor één klant bijkrijgt doen ze al winst. Zowel het positieve als het negatieve multiplicatoreffect van zoiets is met het huidige internet niet te onderschatten.

Comment

Working...
      X