Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vincent Kompany

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vincent Kompany

Chapeau voor deze speler:
    Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Een grote eer en voor wat ik van voetbal ken en volg een verdiende prijs

Re: Vincent Kompany

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Chapeau voor deze speler:
    Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Een grote eer en voor wat ik van voetbal ken en volg een verdiende prijs
    Ja, t'is ook een Vincent hé Vincent.

Ik ken van voetBAL geen BAL Vincent.

Comment

Ikzelf ben ook geen voetbalkenner , ken wel het verschil tussen een bende "potstampers" en het heerlijke voetbal van FCB . Gepost omdat onze duivels als team welpjes zijn maar er toch verdorie ferm veel individuele klasse zit (zoals ook de nog maar 19-jarige Courtois).

Comment

Kompany in Engeland, Vertonghen in Nederland, Hazard in Frankrijk. Allen speler van het jaar. Courtois en Witzel spelen de pannen van het dak. En dan vergeet ik nog wat Belgen die in het buitenland spelen.
        Maar een nationale ploeg? Raar!
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht

Ik ken van voetBAL geen BAL Vincent.
          Ik ook niet, al wat ik weet is dat er er een aantal sporten zijn die niet zo vet betaald worden en massa's lastiger zijn. Een voetballer kan nog uitrusten onderweg.
          Ik kan er nu echt gewoonweg niet tegen dat een voetballer het veelvoud wordt betaald van een topcardioloog. En dan heb ik het nog niet over topmanagers die de blunders op elkaar stapelen en dan worden "vergeven" ook. "Ach ze meenden het niet slecht".
          Ze mogen de brandverzekering toch wel voor één keer afsluiten wanneer het kot afgebrand is ? Of niet soms ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Kompany in Engeland, Vertonghen in Nederland, Hazard in Frankrijk. Allen speler van het jaar.
            en Mirallas in Griekenland..
            equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                en Mirallas in Griekenland..
                Voila, nog eentje.
                Nog een paar en we kunnen een volledige nationale ploeg opstellen met spelers van het jaar. Nu nog eens op een groot tornooi geraken. Mathematisch kan het nog. Voorlopig!
                Mvg.
                Robert

Comment

Voila, nog eentje.
                  Nog een paar en we kunnen een volledige nationale ploeg opstellen met spelers van het jaar. Nu nog eens op een groot tornooi geraken. Mathematisch kan het nog. Voorlopig!
                  De enige die geloofde in mathematisch was Georges.
                  Hij zit nu voor drie seizoenen in Brugge maar ik ben er zeker van dat hij nog steeds
                  overtuigd is, ook mathematisch, van de mogelijkheden van de nationale ploeg.

Vincent zei in oktober 2010 dat de ploeg de nodige ervaring mist.
                  We zullen zien hoe dat zit op 2 juni 2012.
                  Als ik Vincent was zou ik me eerder toeleggen op het WK in Brazilë in 2014.
                  Bijna 2,5 jaar meer, om nog wat extra ervaring op te doen.
                  ================================================== ====================
                  Genoeg gelachen

Quote van 02 mei 2012:
                  "Niet zo lang geleden kampten de Belgische bondscoaches nog met Rode Duivels die bij
                  hun buitenlandse clubs niet van de bank kwamen. Nu worden Nicolas Lombaerts bij
                  Zenit Sint-Petersburg, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld bij Ajax, Kevin Mirallas bij
                  Olympiakos en wellicht Kompany bij City als dragende spelers landskampioen. Steven
                  Defour is kampioen met Porto maar was iets minder dragend. Thibaut Courtois,
                  invallers(!)doelman bij Georges Leekens, keept straks in de finale van de Europa
                  League. Een fitte Daniel Van Buyten had wellicht voor de tweede keer in drie jaar in de
                  finale van de Champions League gestaan. De bondscoach heeft ook nog Thomas
                  Vermaelen, Eden Hazard, Marouane Fellaini, Nacer Chadli en Axel Witsel tot zijn
                  beschikking, stuk voor stuk spelers die nog hoger kunnen dan waar ze nu spelen."

Welk pruts landje (België dus wel) heeft zulke mannen in voorraad?
                  Talent zat.
                  Natuurlijk zijn er een aantal factoren die een rol spelen maar daar ga ik niet over beginnen.
                  Centen, carrière en de schema's van de ploegen waar ze spelen zijn er een paar van.
                  Een echte sportman wil winnen, geld is interessant maar niet alles.

En ik heb echt wat moeite met het gebrek aan ervaring.
                  En als elke speler zijn persoonlijke ervaring binnen de nationale ploeg willen laten
                  primeren dan krijg je geen ploeg
                  Misschien hebben we een trainer nodig met in één hand een sigaartje en in de andere
                  een halfvol glas whiskey
                  Een competente trainer dus en iemand die mag werken in alle vrijheid.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Ow ow ow wat was mich dat allemaal dezen avond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                      Ow ow ow wat was mich dat allemaal dezen avond.
                      Ja ja Steven, de SPD heeft gewonnen in NRW
                      ================================================== ======================
                      De reporter die Brusselmans destijds heeft buiten gesmeten op de VRT had wel gelijk.
                      Maar het doet niets af aan de feiten: we hebben 13 uitstekende spelers die in het
                      buitenland spelen en geen nationale ploeg van ook maar enige betekenis.

Gisterenavond heb ik nog eens voetbal gezien met die mannen van Borussia Dortmund.
                      Deed me af en toe denken aan Barcelona.

Leekens is de man van hoop en geloof.
                      En dat doet me aan Rome denken

De Bond mag nog een keer proberen met Eric Gerrits??
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hasseltenaar Bekijk bericht
                        kompany in engeland, vertonghen in nederland, hazard in frankrijk. Allen speler van het jaar. Courtois en witzel spelen de pannen van het dak. En dan vergeet ik nog wat belgen die in het buitenland spelen.
                        Maar een nationale ploeg? Raar!
                        +1 :d
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          +1 :d
                          Sorry voor de afwijk

Ik was nog braaf
                          Niet dat ik me vergelijk met Hugo C.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Sorry voor de afwijk

Ik was nog braaf
                            Niet dat ik me vergelijk met Hugo C.
                            Deze morgen ook gelezen. Good old Camps op zijn best!
                            Mvg.
                            Robert

Comment

Deze morgen ook gelezen. Good old Camps op zijn best!
                              Astemblaf
                              Kort en bondig en toch zit er alles in.

En de spelersgroep (nationale ploeg) weet ook goed wie of wat Leekens is.

Nu kunnen ze weer opnieuw beginnen, "de jongens"
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X