Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fietsendrager

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fietsendrager

Als vervolg op een vorige vraag ivm plaatsen van een trekhaak, wil ik mij nu ook een fietsendrager aanschaffen.
    Ik twijfel nog tussen 2 dragers, de Thule Europower 916 en de Uebler Nano X21 .
    Zijn er soms onder u die ervaring hebben met een dezer modellen, ook de Uebler P22 kan nog in aanmerking komen.
    Fietsendrager moet minstens 60 kg kunnen dragen (elektrische fietsen)
    Grt
    jan

Hoi,
    Ik heb de thule 916, en vervoer er zelf twee elektrische fietsen mee. Kan meer dan 60 kg dragen, geen probleem. Prima kwaliteit en zeer eenvoudig te monteren. Staat stevig op de trekhaak met snelsluitsysteem. Is ook voorzien van anti diefstal systeem, dus enkel met de juiste sleutel te gebruiken. Echt een aanrader. Let wel op, meestal is de trekhaak de zwakke schakel. De belasting op de kogel van de trekhaak moet minsten 75 kg kunnen dragen. Het gewicht van de fietsdrager is om en bij de 18 kg, een elektrische fiets weegt gauw rond de dertig kg !
    Succes !
    My site : http://www.photografie.be

Comment

Re: fietsendrager

Hallo,

Wij hebben enkele weken geleden de "Thule Europower 916" aangekocht. Onze twijfel ging tussen deze en de Euroway van Thule. Uiteindelijk hebben wij toch voor de Europower gekozen.

Deze is standaard voor 3 fietsen en ook uitbreidbaar tot 4 (mits aankoop van extra stuk). Het systeem is echt eenvoudig te monteren en is zeer degelijk. En alles is voorzien van slot. Zowel de drager zelf als de haken voor de fietsen mee vast te zetten. (dit heeft de "Uebler Nano X21" misschien ook, maar deze ken ik niet)

Kortom, wij zijn echt tevreden over onze aankoop...

Groetjes
      ~Try and fail, but don't fail to try ~

Comment

Working...
      X