Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loslopende honden in natuurgebieden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Loslopende honden in natuurgebieden

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Op de Teut zijn 2 afgesloten stukken voor honden. Er wordt heel zeker gebruik van gemaakt, maar je komt daar nog altijd wandelaars met honden tegen die vinden dat hun schatjes moeten kunnen loslopen in het natuurgebied.
    Het wordt hoog tijd dat men begint te verbaliseren.
    En honden die niets doen ga je weinig tegen komen. Gewoon in je richting komen is al iets doen en als die persoon dan ook nog eens schrik heeft van honden, dan is dat een verschrikkelijke ervaring.
    Aaah, dat wist ik niet.
    In Runkst.... 4 m²....of de enige plek die ik ken in Hasselt.
    (heb er vrienden wonen anders wist ik dat zelfs niet)
    ================================================== ====================
    Beste wat je kan doen: negeren dus en niet naar kijken, niet aanraken en zwijgen.
    Ook als je op bezoek gaat bij mensen die honden hebben.
    Als ik mag?
    Je gaat daar in huis binnen en je gaat zitten. Hond totaal negeren.
    Die zal naar je toekomen en zijn neus gebruiken > ruiken dus.
    Die hond is dus goed opgevoed
    Als die tegen jou opspringt...(beetje wild doet)
    Kan fijn zijn ja maar dat hoort eigenlijk niet.

Mensen dus ook kinderen hebben altijd de neiging om honden te aaien en dat kan idd.
    zeer fout aflopen > hond is baas en eigenaar is in fout.
    Je ziet dat nogal bij dames die zo'n "kleintje" op schoot hebben zitten of in de arm
    dragen. Weeral normaal gedrag van die hond > beschermd zijn baasje.
    ================================================== =======================
    In Taiwan....
    Zwarte honden maken er totaal geen kans en worden afgemaakt.
    Een zwarte hond met witte poten....staat voor hen gelijk met de dood.
    Totale en absolute onzin dus.
    Maar ja.... het zijn weeral de mensen die daar mee rondlopen he.

Bestaat hier ook hoor.
    Weinig mensen die zwarte honden hebben en in het asiel blijven die ook lang
    zitten omdat ze minder opvallen en omdat zwart niet zo goed oogt.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Aaah, dat wist ik niet.
      Beste wat je kan doen: negeren dus en niet naar kijken, niet aanraken en zwijgen.
      Als ik mag?

Mensen dus ook kinderen hebben altijd de neiging om honden te aaien en dat kan idd.
      Je ziet dat nogal bij dames die zo'n "kleintje" op schoot hebben zitten of in de arm
      In Taiwan....

Bestaat hier ook hoor.
      Oei en al die mensen met border collies zoals ik. De mijne is een pikzwarte met de typische witte poten, witte kraag en streep op de kop + wit puntje op staart. In deze kleurstelling zijn ze altijd als eerste verkocht.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Vimmeke, Vimmeke, Vimmeke toch
        Je hebt mijn postings NIET gelezen.

Wat normaal is voor mensen is zelden normaal voor honden.
        Als men dat nu eens goed onder ogen durfde zien he.

Wil je een echt fabelje horen?
        Als ik ergens binnen kom bij mensen die een hond (of honden) hebben en die
        springt tegen mij op...en die een beetje uitbundig doet en zo.
        Wat hoor je dan 9 op 10?
        Ooo wat een lieve en vriendelijk hond...
        Niks van dus: hond is onbeleefd en heeft geen respect > fout van het baasje dus
        Ik zeg niet dat ik dat niet graag heb, het lijkt ook leuk he ... dat is totaal iets anders maar het is fout.
        Mee eens, maar probeer dat hier maar eens uit te leggen.
        Een hond doet niet leuk, een beest weet niet eens wat leuk zijn is.
        Die hond is door 'zijn eigenaar' niet geleerd zijn plaats te kennen. Ik zeg bewust 'zijn eigenaar' en niet zijn baasje want dat is 'de eigenaar' niet: de hond is de baas of gedraagt zich als baas, als hoofd van de groep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
          Oei en al die mensen met border collies zoals ik. De mijne is een pikzwarte met de typische witte poten, witte kraag en streep op de kop + wit puntje op staart. In deze kleurstelling zijn ze altijd als eerste verkocht.

Ja idd. > prachtige dieren jong.
          Kan er over bezig blijven, echt waar.
          Zijn ook de slimste honden die er zijn.
          (ook attent en alert)
          Ik heb zo, lang geleden weer, zo eentje bezig gezien die uren op de grond lag
          en de pony van dezelfde eigenaar in de gaten hield
          Dat je dan denkt allee nu...
          Die leren ook gemakkelijk van elkaar > kopiëren bij wijze van spreken elkaar.
          (geldt eigenlijk ook voor anderen honden)

Heb ooit gezien dat zo eentje zonder training ed. direct wist wat te doen met schapen.
          De Rottweiler heeft dat ook in zich.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Mee eens, maar probeer dat hier maar eens uit te leggen.
            Een hond doet niet leuk, een beest weet niet eens wat leuk zijn is.
            Die hond is door 'zijn eigenaar' niet geleerd zijn plaats te kennen. Ik zeg bewust 'zijn eigenaar' en niet zijn baasje want dat is 'de eigenaar' niet: de hond is de baas of gedraagt zich als baas, als hoofd van de groep.

Honden zijn geen mensen he
            Maar veel beestjes worden toch zo behandeld.
            En maar praten tegen de hond...
            (of schreeuwen, duvelen en sakkeren zoals ze bij ons zeggen)
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Aaah, dat wist ik niet.
              Als ik mag?

In Taiwan....

Bestaat hier ook hoor.
              Tja, dat opspringen en enthousiast doen is niet erg als het een kleine hond is, maar als het grote honden zijn, val je mss zelfs om van het gewicht en de kracht...
              70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                Tja, dat opspringen en enthousiast doen is niet erg als het een kleine hond is, maar als het grote honden zijn, val je mss zelfs om van het gewicht en de kracht...
                Ja juist Laurant.
                Een kind en een Deense dog... begin maar.

Een goede vriend, hij heette Ben, had een Dalmatiër thuis.
                Thuis bij zijn ouders dus.
                (die hond heette Vic )
                Die had dus een eigenaardige gewoonte.
                Iedereen mocht binnen komen en dan gebeurde er niks.
                Maar als je wilde vertrekken en de klink van de deur vast nam had je prijs....
                Die hapte en serieus.
                Die hond was van zijn ma....
                Goed mens hoor maar je mocht totaal niets zeggen of je had met haar prijs
                ================================================== ===========================
                Mij pa was postbode...in zijn beginjaren.
                (later postmeester... effe stoefen eh)
                En die had veel last van bijtende honden.
                Ik was nog een kind en kon dus niet helpen ...
                Mijn pa had wel geen compassie zoals ze dat zeggen...

Onze overburen hadden een langharige teckel die Loeki heette
                (weer zo'n typische oude naam)
                Die beet iedereen en blafte iedereen de stuipen op het lijf.
                Mij deed die niks.
                Achteraf ben ik me vragen gaan stellen hoe dat toch kwam.
                Een reden is kalm blijven...
                En als kind was ik fier dat dat mij lukte en dat geeft goesting naar meer he
                Last edited by theokus; 22 februari 2012, 00:42.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Even reageren nog ... als reactie op honden en ter verduidelijking, niet op u om u af te breken!

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
                  Blijkbaar zou jij liever niet-aangelijnde mensen dan honden van de weg af halen!?
                  Als je al een paar keer een mes onder uw neus kreeg (Brussel) of een pak slaag omdat je ergens durft rondlopen of zitten (Metro), dan spreek je wel anders.
                  En een grootwarenhuis binnen gaan tegen sluitingstijd durf ik sinds 27 september 1985 nog met moeite doen of ik zit met een erwt in mijn gat zoals ze zeggen rond mij te kijken tot ik weer in mijn wagen zit en de parking verlaten heb.
                  Dit gevoel zal nooit meer weggaan vrees ik.

En die mevrouw en dat kind stonden in het midden van de weg... wellicht omdat ze verlamd waren van schrik voor je "brave sloeber". Duitse herders geven inderdaad altijd zo'n lieve vreedzame eerste indruk.
                  Spreek niet over zaken die je niet weet ... die dame loopt altijd in het midden van de rijbaan, voetpaden zijn niet voor haar bestemd. Als er een auto afkomt gaat ze met moeite uit de weg, die moeten daar maar niet langskomen want ze zijn eveneens gevaarlijk.
                  Maar als zij met de auto eens door komt dan rijdt ze wel goed door, ook al spelen de kinderen van de buren op straat ... het is dus zoals vaak : Ik mag alles maar een ander niets.
                  Het is er ook zo eentje dat als je met de auto doorrijdt aan 40km/u (50 toegelaten) u eens bekijkt maar niets zegt en als je met een moto doorrijdt aan dezelfde snelheid, u tekens gaat doen dat je gek bent alsof je de grootste crimineel bent.
                  Ah ja hé ... de kranten staan vol van zotte motards, dus zullen we maar veralgemenen en direct met de hoop mee doen!
                  Maar zelf een rotonde langs links nemen omdat het korter is of links van de baan parkeren half op het voetpad kan natuurlijk geen kwaad.
                  En inderdaad ziet de hond er zeer gevaarlijk uit bij de eerste indruk.

En mag je nog leven? Ja! Maar hou je aan de regels van welvoeglijkheid.
                  Moet je eens zeggen wat de beste regels zijn.
                  Ik dat mijn hond altijd de hond aan de leiband heb en een mening over honden durf geven of 80% van de meelopers die nog nooit een probleem hadden met honden maar er toch maar hun kritiek op komen geven want ze hebben eens horen vertellen dat ...
                  Zo zijn ook de meeste reacties op online nieuwsberichten, als ze mensen maar kunnen veroordelen en het wat opblazen.

Ik ken iemand die ook de braafste hond van de wereld had maar die takelde een buurkind zo lelijk toe dat het tegen de rest van haar leven vreselijk geschonden moet aankijken.
                  Onze dierenarts had het ook eens over een hond die hij van de ouders moest inslapen omdat hij een kind had gebeten (een lichte hap in het hand zonder wonde) ... de sukkel had 24 nietjes in het oor!
                  Ligt dat dan aan de hond of aan de ouders dat het kind niet in het oog hadden?
                  Ter info, de dierenarts heeft geweigerd de hond in te slapen.

En dat van die "braafste" hond is een GEVAARLIJK FABELTJE waarin geen normaal mens meer gelooft.
                  Wat is heden de definitie van een "normaal mens"?

Het minimaliseren van het gevaar maakt het gevaar alleen maar groter.
                  Het maximaliseren maakt het nog veel groter.
                  Hoe meer men mensen opmaakt om bang te zijn voor honden, hoe meer ze extreem gaan reageren in de zin van angst tonen, kloppen, stampen, iets gooien, ... net het omgekeerde van wat er moet gebeuren.
                  Natuurlijk blijft voorzichtig zijn steeds het beste maar ge moet ook de twee kanten bekijken.
                  Wil je weten hoeveel kinderen er bommekes en stenen gooien naar honden die ergens op een eigendom zitten?

Ik zei het al hoger op: aan de leiband! Geen "gemaar".
                  Zei ik ergens dat men een hond niet aan de leiband moest houden? Doe ik zelf ook en anderen zouden het ook moeten doen maar dat wil niet zeggen dat ik bang ben van elke hond dat eens losloopt.
                  Ja er zijn specifieke rassen die echt gekend zijn om te bijten maar dan worden ze ook zo opgevoed en getraind ... maar dat is dan een moordwapen dat je kweekt en daar ben ik ook helemaal niet voor.

Hier zit mijn hond binnen en als die buiten is, ook op ons eigendom achter afsluiting, dan zijn we altijd in de buurt.
                  Van op straat kan niemand aan de hond of hij moet minstens 10 meter op ons eigendom komen en gaan op een plaats waar die niets verloren heeft.
                  Onze buurvrouw heeft een kleine, die komt zonder iets te vragen met de kleine bij ons binnen wandelen tot aan de hond en de kat ... maar als je ze eens tegen komt is het van "toch gevaarlijk zo'n hond hé". Ja, waarom komt ze er dan naartoe?

Wat ik nog straffer vind is dat als iemand bij mij komt bellen en de hond gehoord heeft meestal direct vraagt om de hond buiten te zetten. Sorry maar dat spel gaat niet door!
                  Binnen doe ik wat ik wil en mijn hond ook en wie binnen wil komen moet dat maar op onze voorwaarden doen.

Het kan allemaal veel simpelder in het leven hoor ... wat respect voor een ander en langs de andere kant wat verdraagzaamheid.
                  Last edited by VerSeg; 22 februari 2012, 00:39.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Ik ben een hondenliefhebber en vind dat een hond elke dag toch zeker 1 uur moet los kunnen lopen, maar dan wel in gebieden waar het toegestaan is.

Ik heb ook al meermaals een schrik opgedaan toen ik aan t macrofotograferen was.

Ook denk ik dat sommige hondeneigenaren erop kicken om hun honden los te laten lopen tussen de Galloways. Ze beseffen niet hoe gevaarlijk dat is. Of erop kicken dat hun grote hond andere honden of mensen de stuipen op t lijf jaagt.

Uitspraken als 'een hond blijft een dier' of 'elke hond is onbetrouwbaar', kloppen niet volgens mij. Je moet het gedrag van je hond kunnen lezen.

Je mag echter niet verwachten dat andere mensen dat kunnen, vandaar dat je hem moet aanlijnen als je op je wandeling andere mensen tegenkomt.

Je mag ook niet vergeten dat veel mensen geen ervaring met honden hebben of zelfs een hondenfobie hebben of slechte ervaringen met honden hebben.

Ivm het oorspronkelijke topic : de enige manier waarop ik probeer onaangename ontmoetingen met loslopende honden in natuurgebieden te vermijden, is door meer op weekdagen te gaan en minder in t weekend.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

@Theokus
                      Ik las wel degelijk alles wat je al neerpende tot nu toe. Maar heb geen nood om daar op te reageren.
                      Je vindt "smoelwerk" een denigrerend woord.
                      Had je dan al gelezen hoe men schrijft over mensen die een negatieve reactie over een loslopende hond DURVEN uiten???
                      En zo denigrerend is het woord "smoelwerk" ook nog niet. Uit Van Dale:
                      smoel·werk het; o -en (inform) gezicht
                      't Is dus gewoon een informeel woord.
                      Ik vertelde zelfs dat ik al 2 honden dank zij mijn Dazer met de staart tussen de benen rechtsomkeer kon doen maken. Een hond heeft geen benen, maar POTEN.
                      Ik wou dat woord niet gebruiken om niet te denigrerend over te komen.

@Verseg
                      Mag ik het ergerlijk vinden dat bijna alle hondeneigenaren er blijkbaar altijd van uitgaan dat hun hond de braafste is. Maar er geen flauw idee van hebben wat zelfs de ZOGEZEGD braafste kunnen aanrichten???
                      Je fotootje bewijst helemaal NIKS hoor. 't Was zó een lieve die de verminkingen die ik vernoemde aanrichte!
                      En misschien had dat kind zich ook niet gedragen "zoals het hoort" tegenover de loslopende hond. We zullen het nooit weten; 't kind kon nog niet praten toen het gebeurde. Geeft dat dan de hond wél het recht om zich plots helemaal anders te gaan gedragen dan we van hem gewoon waren?

Ik vind me absoluut niet geroepen om mijn plaats in de roedel op te eisen om te leren hoe het "smoelwerk" van een hond me kan vertellen of ik gerust mag verder wandelen of me beter uit de voeten kan maken (als ik al de kans krijg).
                      En velen met mij.
                      Tot totaal onbegrip van heel wat hondeneigenaars.

En wat er wordt bijgesleept over mensen die zich slecht gedragen heeft absoluut NIKS te maken met loslopende honden. Je probeert op die manier simpeltjes de aandacht van het ongemak (of nog veel erger) dat die beesten veroorzaken onder de mat te schuiven.
                      Je blijft integendeel onverstoord er van uitgaan dat die van jou geen mens kwaad zal doen.
                      Ik hoop het ECHT voor jou... maar nog meer voor de potentiële slachtoffers.

Je oproep op het einde moet je zelf eerst eens ter harte nemen want de zin er vlak voor geeft perfect weer hoe jij je opstelt tegenover je medemens.

Mag ik nu ook eens een lullige vergelijking maken?
                      Als je een hondenlosloopgebied binnen stapt weet je dat er honden los lopen.
                      Als je Brussel binnen stapt... weet je dat er mensen los lopen.
                      Last edited by VIM; 22 februari 2012, 08:10. Reden: "Heel wat" toegevoegd: mag niet veralgemenen
                      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                      Oók wandelen met GPS?

Comment

:
                        Zijn ook de slimste honden die er zijn.
                        (ook attent en alert)
                        Ik heb zo, lang geleden weer, zo eentje bezig gezien die uren op de grond lag
                        en de pony van dezelfde eigenaar in de gaten hield
                        Dat je dan denkt allee nu...
                        'Drijven' en fixeren is instinctief gedrag en geen teken van intelligentie... ze 'leren' echter snel omdat ze werkhonden zijn met een enorme 'will to please'.
                        Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                          Daar kan ik echt niet mee akkoord gaan... als je de hond een 'bezigheid' heeft dan ga je hem niets te kort doen. Honden hebben helemaal geen gevoel van tijd zoals wij dat hebben. Of je nu 2 of 5 uren weg bent de ontvangst is even hartelijk. Veel belangrijker is dat als je er bent je iets doet met de hond(en). Ik ken veel honden die geruime tijd alleen moeten blijven en die een een compleet normaal gedrag hebben. de grote fout die gemaakt wordt is dat we teveel onze eigen (mensen)emoties transfereren op dieren.

Wat de plas ophouden betreft... ook daar verschillen honden van mensen. Na de gebruikelijke 'besproei' ronde 's morgens zie je hier onze reuen niet vaak meer plassen. Erger nog, als we gaan slapen moeten we ze er vaak nog eens aan herinneren om een plasje te doen. Onze twee poedelteefjes plassen 3 maal per dag... 's morgens om 5 uur, in de namiddag na 't eten en 's avonds voor 't slapen gaan. En ze kunnen vrij in en uit lopen maar verkiezen toch op de zetel of op het bed te liggen (naar gelang waar wij ons bevinden).
                          JPV, je kent wel veel van honden, maar in t asiel doe ik ook wat ervaring op (nu heb ik momenteel geen eigen hond).

In t asiel zijn er honden die 2 uur alleen kunnen blijven als ze geadopteerd zouden zijn, anderen 4 uur of zelfs 6 uur ... dus ik denk wel dat ze enig tijdsbesef hebben.

Ik vraag me af welke 'bezigheid' een hond die alleen zit, heeft ? Binnen alles afbreken, urineren of huilen ? Oplossing : de hond in de bench !!!

Alleen in een tuin heeft een hond ook geen zalig leven. Wat doet hij daar ? Blaffen naar de buren en de postbode, achter katten jagen, putten graven ? Oplossing : een kennel.

Een 2e hond 'als gezelschap' voor de andere hond is ook niet echt een oplossing want dikwijls jutten ze mekaar op tot meer kattekwaad.

We projecteren ms ons gedrag teveel op dieren, maar honden zijn in tegenstelling tot katten wel groepsdieren.

Een hond die lang alleen zit, "mist" zijn roedel (wat normaal is).

Ik vraag me trouwens af waarom de meeste mensen per se tijdens de kantooruren willen werken.

Als de ene partner van bv 9-17 u werkt, en de andere in ploegen (altijd 6-14 of 14-22, of afwisselend, of altijd de nacht), zit de hond nooit langer dan pakweg 5 uur alleen.

Er is nog mogelijkheid tot thuiswerk, als zelfstandige, hond meenemen naar t werk, s middags overhuis komen van t werk, buren of familie tijdens de middag eens langs laten komen, hondenuitlaatservice ...

De man van mijn nicht bv werkt in t weekend 2 dagen van 12 uur die gelijkgesteld zijn met 36 uur. Die is dus heel de week thuis voor de honden en kinderen.

Maar ja, veel mensen hebben niet veel over voor hun hond.
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ja... ze moesten honden verbieden...
                            en katten ook...
                            als we bezig zijn: weg met de ratten...
                            en paarden op de baan: levens gevaarlijk....
                            een koe is ook een lastig wezen hoor,
                            of stieren,

laten we gewoon dieren aan de leiband vastbinden,
                            met een muilkorf...
                            man man man

Want honden moeten we aan de leiband houden,
                            katten: geen probleem, laat maar loslopen die handel, moet zelfs niet op je eigendom blijven...

wel grappig al de reacties hier....
                            Ik vind dat kinderen ook aan de leiband moeten.
                            geen gevaar dat ze onbewust oversteken,
                            ze kunnen niet meer weglopen,
                            (liefst een lijn van maximaal 2 meter) stel je voor dat ze verstoppertje spelen en terwijl je vlinder wegjagen waarop je aan het wachten was...
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                              Ik vraag me af welke 'bezigheid' een hond die alleen zit, heeft ? Binnen alles afbreken, urineren of huilen ? Oplossing : de hond in de bench !!!
                              Eerlijk antwoord? Van een voltijds werkende eigenaar van twee labradors? Ze slapen.
                              Geregeld kom ik onverwacht eerder thuis, en moet ik ze wakker maken. Als mijn vrouw thuis werkt, slapen ze overigens ook de hele dag. Anderzijds: als we thuis zijn, zijn we meestal met de honden bezig. Als we een uitstap of reis maken, gaan de honden mee. Ik ben ervan overtuigd dat mijn honden op deze manier een beter leven hebben dan een hond van iemand de hele dagen thuis is en er niet naar omkijkt.

De boel afbreken, urineren, huilen: nooit sprake van geweest. Dat ligt vooral aan verlatingsangst bij de hond, en daar kan je als eigenaar perfect aan werken. Als je er voldoende tijd en moeite aan besteedt...

Ik vraag me trouwens af waarom de meeste mensen per se tijdens de kantooruren willen werken.
                              Omdat ze misschien geen keuze hebben, of niet in shifts willen werken? Je moet je eigen situatie niet projecteren op de rest van de bevolking...

Comment

Als de ene partner van bv 9-17 u werkt, en de andere in ploegen (altijd 6-14 of 14-22, of afwisselend, of altijd de nacht), zit de hond nooit langer dan pakweg 5 uur alleen.

Er is nog mogelijkheid tot thuiswerk, als zelfstandige, hond meenemen naar t werk, s middags overhuis komen van t werk, buren of familie tijdens de middag eens langs laten komen, hondenuitlaatservice ...

De man van mijn nicht bv werkt in t weekend 2 dagen van 12 uur die gelijkgesteld zijn met 36 uur. Die is dus heel de week thuis voor de honden en kinderen.
                                Maar ja, veel mensen hebben niet veel over voor hun hond.
                                Dit noemen ze dan kort door de bocht?
                                Dus ik moet van jou mijn job opgeven om in ploegen te werken en dan pas heb ik "recht" op een hond volgens jou?

Thuiswerken?
                                kom dat maar eens bij HR uitleggen.... dat mag hier namelijk niet...

Mijn ouders hebben een hond... zij werken in Leuven... ze wonen in aalst...
                                eventjes overhuis: Mag jij eens doen, 120 km rijden om "eventjes" over huis te gaan...
                                en toch... heeft dat hondje een machtig leven... plast zelden binnen (enkel keren gebeurt door ernstige zieket)...

Je moet dringend wakker worden.. echt dringend...
                                Niet iedereen kan dezelfde job doen...
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
                                X