Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
altijd krak dezelfde wegen he (benevens de klassieker, de ring).
en een schande dat de overheid bepaalde verkeersinfarcten zelf veroorzaakt. kijk maar naar Mortsel.
Zwijg mij over Mortsel, ik moet elke dag door dat middeleeuws dorp
Ongeacht de dag en het uur van de dag sta je over gans het grondgebied van mortsel in de file.
Prachtig voorbeeld van wat een groene burgemeester "doet" voor haar stad.
Verkeersongevallen zullen er wel niet veel zijn, als alles stil staat
Ik hoop dat elke winkeluitbater in de Statielei daar zijn boeltje pakt en verhuist naar ergens anders, 't zal ze leren.
altijd krak dezelfde wegen he (benevens de klassieker, de ring).
en een schande dat de overheid bepaalde verkeersinfarcten zelf veroorzaakt. kijk maar naar Mortsel.
En de brug mocht er ook niet komen ,nu weet niemand nog in lengten van jaren hoe we het infarct gaan oplossen
En de brug mocht er ook niet komen ,nu weet niemand nog in lengten van jaren hoe we het infarct gaan oplossen
Walter
Inderdaad, die mooie brug die onze stad weer op de wereldkaart ging zetten, mocht er ook niet komen.
De verantwoordelijken voor dat debacle verstoppen zich en lachen in hun vuistje, nu ze de boel gesaboteerd hebben.
en een schande dat de overheid bepaalde verkeersinfarcten zelf veroorzaakt.
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik sta met verbazing te kijken dat er in BE vaak meerdere wegversmallingen zijn op een relatief korte afstand (< 5 km), omdat ze lampen aan het vervangen zijn of iets moeten doen met de vangrails. Eerst moet het verkeer van 3 banen naar 2 om 100 meter verder weer 3 banen te krijgen. Een kilometer verder worden het dan weer 2 banen en dat herhaalt zich dan allemaal. Het verkeer stroomt veel sneller door als je het over dat hele traject (die 5 km) alleen maar over die 2 rijstroken laat rijden.
Toch wel frappant dat ze dat na al die jaren nog niet geleerd hebben. Gelukkig rijd ik vrijwel alleen 's nachts door BE.
helaas viel er weeral een dodelijk slachtoffer te betreuren.
Het zal het laatste ongeval niet zijn.
Rijden op die ring, net zoals op de Brusselse ring, is zoals russische roulette spelen.
Op de Antwerpse ring voel ik me nog vrij safe, wschl omdat ik er dagelijks 2x over rij, maar op de Brusselse ring voel ik me niet safe. Al meegemaakt dat een truck me gewoon van de baan wou duwen ipv te ritsen !
Ik moet er elke dag over.
't is een kwestie van niet te treuzelen en goed door te rijden, zodat je niet tussen de camions verzeild geraakt.
Ik vind het veiliger om daar wat sneller door te rijden en niet tussen den hoop te blijven hangen. Gelukkig moet ik er in Berchem altijd al af, en moet ik niet lang over de ring rijden.
Deze keer is het eens niet aan de tunnel, ook zo'n zwart punt op de ring.
Met hun fantastische 70 of 50 km/u oplossing
Gelukkig is er geen trajectmeting, en als ze er was was het toch niet gehomologeerd zoals in Gentbrugge
Comment