Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aston Martin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aston Martin

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Het gaat hem niet over de overtreding maar over de ongelijkheid van vervolging.
    • Ongeijkte trajectcontrole => ongeldig
    • Ongeijkte flitscamera => ongeldig
    • Ongeijkt blaastoestel => ongeldig
    • Bewakingsbeelden moordpoging => ongeldig
    • GSM-filmpje van tiener => geldig

Is er dan al een uitspraak? Vervolgen is niet gelijk aan schuldig zijn.
    Advocaten gaan hier weer de winnaar zijn!
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Bwaaa, liever een F40. Dás pas een machien!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Is er dan al een uitspraak? Vervolgen is niet gelijk aan schuldig zijn.
        Advocaten gaan hier weer de winnaar zijn!
        Je begrijpt me verkeerd ... ik zeg niet dat er een uitspraak is en dat het geldig zal blijven ... het is omdat er zoveel mensen vinden dat dit geldig moet zijn dat ik een samenvatting maakte van recente feiten.
        Maar langs de andere kant is de reactie van parket en rechtbanken toch al in die richting, niettegenstaande ze zelf ook weten dat ze andere zaken ongeldig verklaard hebben.
        Probleem is dat ze zicht nu op één zaak fixeren en zoeken wat het uiterste is dat ze kunnen geven.
        Ik hoop voor hem dat het filmpje geen rechtsgeldig bewijs zal zijn want de veroordeling zal door de media-aandacht veel erger zijn dan mocht hij gewoon geflitst geweest zijn.
        En de reputatie van Dendermonde leert ons dat er niet veel bewijs nodig is om te veroordelen ... extreem te veroordelen zelfs!
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Ik ben NIET jaloers op die Aston Martin, en ik rij NOOIT sneller dan 130.
          En dat is de waarheid.
          Ben ik nu saai?
          Absoluut!

Comment

ALs die man zou veroordeeld worden op basis van een filmpje op you tube , gaan ze dan ook iedereen waar een foto van een overtreding op staat verbaliseren.Als ze dit niet doen is het discriminatie ( niet dat ik die snelheid goedkeur ).Als we dan met zijn allen foto's moesten nemen ,dan dalen misschien de belastingen.

Comment

Je begrijpt me verkeerd ... ik zeg niet dat er een uitspraak is en dat het geldig zal blijven ... het is omdat er zoveel mensen vinden dat dit geldig moet zijn dat ik een samenvatting maakte van recente feiten.
              Maar langs de andere kant is de reactie van parket en rechtbanken toch al in die richting, niettegenstaande ze zelf ook weten dat ze andere zaken ongeldig verklaard hebben.
              Probleem is dat ze zicht nu op één zaak fixeren en zoeken wat het uiterste is dat ze kunnen geven.
              Ik hoop voor hem dat het filmpje geen rechtsgeldig bewijs zal zijn want de veroordeling zal door de media-aandacht veel erger zijn dan mocht hij gewoon geflitst geweest zijn.
              En de reputatie van Dendermonde leert ons dat er niet veel bewijs nodig is om te veroordelen ... extreem te veroordelen zelfs!
              Owkee!
              Maar als een bewijs geldig is en hij wordt vrijgesproken,......
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Wie geflitst wordt door een flitscamera waarvan het ijkingsattest niet in orde is of waar een snelheidsovertreding wordt vastgesteld door een trajectcontrole dat niet geijkt is wordt ook vrijgesproken!
                Misschien was er wel een flitspaal.
                http://www.youtube.com/watch?v=ph-qv4gYAE8

Comment

Filmke is ondertussen al van het net gehaald.
                  Maarre als ze hem veroordelen wat is 2500 Euro boete voor iemand die zo een auto kan permitteren Zakgeld zeker.

Grts,
                  Robert
                  Panasonic TZ 7 - FZ 35
                  Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht
                    Maarre als ze hem veroordelen wat is 2500 Euro boete voor iemand die zo een auto kan permitteren Zakgeld zeker.

Grts,
                    Robert
                    Voor mijn part mogen ze hem vrijspreken, al was het maar opdat die jongen die het filmpje op het net heeft gezet zich wat beter zou voelen.

Comment

je kunt de chauffeur een gevaar op de weg noemen , heeft ie geleerd van onze politici en prinsen , gewoon geluk gehad dat er niks gebeurd is .
                      Als ik die man echt zou willen klissen , moet je maar net als een goeie jager uitkijken naar sporen ,vroeg opstaan , zorgen dat je er bent , niet via een langs alle kanten rammelend you tube filmpje proberen je recht te halen , laat ze maar toegeven dat ze met hun massa voorschriftjes en onnozele regeltjes toch maar weer de boot gemist hebben .
                      Strenge rechters ed worden betaald van de boete's , pak wat meer overtreders en dan kun je weer meer geld uittrekken voor controle , en zorg dat die zever zoals van de Gentbrugse trajectcontrole eens in orde geraakt voor de camera's weggeroest zijn.
                      Allemaal politiek geleuter , ondertussen zorgen we dat we zelf vanalles kunnen meepikken en foefelen in zeventwintig commisies en leggen we de andere (al dan niet stomme) regeltjes op , als we dan daarbij nog wat kiezers/stemmen kunnen winnen dan is dit meegenomen , zoniet dan geraken we via de politieke stoelendans toch wel aan ons gerief.
                      Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Een jonge gast rijdt te hard, rechtdoor op een verlaten weg: ongeziene media aandacht en vier minuten "airplay" in het journaal.
                        De gravensteengroep olv Etienne Vermeersch maakt een analyse van het voorstel Di Rupo en toont de resultaten voor de vlamingen; nul media aandacht en nul seconden airplay.

Het is niet mijn bedoeling om van één van bovenstaande feiten een discussie te maken! Daarvoor zijn andere fora (oa politics.be). Maar ik wil enkel aantonen dat er nog niks veranderd is sinds de Romeinen en hun "brood en spelen". Job kwijt? Koopkracht daalt? Bankrekening kwijt? Andere kommer en kwel? Niet nodig te vingerwijzen naar iemand anders. Het is Uw eigen fout; U maakte de foute keuzes. U schonk aandacht aan de verkeerde dingen.
                        http://www.theafricabug.com

Comment

Veiligheid in kever of austin martin is gelijk aan

s * g * m = ...

Dan weet je wel wie het overleeft ze simpel te berekenen

Groetjes,
                          Sebastien
                          Heb geen ervaring maar al doende leert men

https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                            Er staan geen onbeweeglijke blokken beton op de snelweg. Een klassiek ongeval op de snelweg daar liggen de krachten een heel stuk lager dan wanneer je loodrecht op een betonblok rijdt.

Ik praat deze overtreding absoluut niet goed, als hij wilde vlammen was hij beter tot in Duitsland gereden, maar ik ben niet akkoord dat dit zo enorm gevaarlijk is. In Duitsland rijden honderden (zoniet duizenden) auto's op dagelijkse basis 250+ km/h en ongevallen komen maar zéér zelden voor.
                            Als de weg leeg is en je kan ver vooruit kijken is dit geen bijzonder gevaarlijke oefening.

Heb zelf honderden keren 250+ gereden (meestal legaal of op circuit) en op een weg of circuit die het toelaat is dit niet levensgevaarlijk.
                            De snelweg stikt van de vrachtwagens : ik kan je verzekeren dat het geen verschil uitmaakt als je tegen 120 km/h tegen een volgeladen stilstaande vrachtwagen rijdt van 40 ton, of tegen die betonblok.

Inderdaad : 250 km./h rijden is niet gevaarlijk als er niets gebeurd. Maar de gevolgen zijn 4x erger dan wanneer het ongeluk aan 120 km./h zou gebeurd zijn...
                            Je kan aan 30 km./h ook een dodelijk ongeluk veroorzaken, maar de kans is pakken kleiner.

Trouwens : ik heb meer bewondering voor een rally-piloot, dan voor een formule 1 rijder. De kans dat die rally-piloot in Ieper aan de 250 km./h geraakt is behoorlijk klein... Alleen is zijn sport een pak spektakulairder dan een formule 1 op circuit.
                            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robur Bekijk bericht

Grts,
                              Robert
                              dan heb je t niet helemaal gelezen. Hij riskeert ook dat zijn Aston Martin verbeurd wordt verklaard. Plus 5 jaar rijverbod.
                              The Knight That Says Ni...kon

Comment

Goed luisteren en lezen AUB ze kunne die wagen Niet verbeurd verklaren het betreft een leasing

Groetjes,
                                Sebastien
                                Heb geen ervaring maar al doende leert men

https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

Comment

Working...
                                X