Ik hoor juist op tv dat het gerecht weet van wie de Aston Martin is die ze onlangs op Youtube hebben geplaatst. Riskeert 5 jaar rijverbod en een paar duizend € boete maar ik vraag me af hoe ze dat ooit hard zullen kunnen maken.
Hij zat wel op het domein van Peter D'Hondt en dat is niet mis.
Niet dat ik dit soort gedrag goedpraat, verre van, integendeel, je zoon of dochter moet maar van de andere kant komen. Maar wie herinnert zich nog dat het verkeersgedrag van de ministerwagen van de dikke Dehaene eens op internet is geplaatst met de nodige ernstige verkeersovertredingen. En wie herinnert zich nog de verontwaardiging van dezelfde Dehaene die vond dat burgers de rol van de politie niet mochten overnemen.
Ik ben toch wel eens benieuwd naar de afloop van dit verhaal
Hij zat wel op het domein van Peter D'Hondt en dat is niet mis.
Niet dat ik dit soort gedrag goedpraat, verre van, integendeel, je zoon of dochter moet maar van de andere kant komen. Maar wie herinnert zich nog dat het verkeersgedrag van de ministerwagen van de dikke Dehaene eens op internet is geplaatst met de nodige ernstige verkeersovertredingen. En wie herinnert zich nog de verontwaardiging van dezelfde Dehaene die vond dat burgers de rol van de politie niet mochten overnemen.
Ik ben toch wel eens benieuwd naar de afloop van dit verhaal
Comment