Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beurzen kelderen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: De beurzen kelderen

Nog een goeie :

"Dexia Crédit Local, de Franse tak van de bankgroep, heeft tussen 1995 en 2009 'toxische leningen' verleend aan ruim 5.500 Franse lokale besturen en overheidsinstellingen. Daardoor is een faillissement van die besturen niet meer uit te sluiten."
    Als het bliksemt in .... kan het donderen in ....
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      Nog een goeie :

"Dexia Crédit Local, de Franse tak van de bankgroep, heeft tussen 1995 en 2009 'toxische leningen' verleend aan ruim 5.500 Franse lokale besturen en overheidsinstellingen. Daardoor is een faillissement van die besturen niet meer uit te sluiten."
      En maar champagne drinken... hahaha
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        En maar champagne drinken... hahaha
        Zowel in heilzaam in kwade als in goeie tijden.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zowel in heilzaam in kwade als in goeie tijden.
          Maar natuurlijk.
          En zeker in goed gezelschap
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Thursday, bloody thursday...
            Er vallen stevige klappen alweer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Thursday, bloody thursday...
              Er vallen stevige klappen alweer.
              Ook in de Wetstraat...
              ================================================== ============================
              De zeer slechte fundering van Europa, een paar flaters van ratingbureaus en de speculanten
              zijn de oorzaak van alles.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Nog een goeie :

Wie zn gat brand... Welke idioot gaat nu een lening aan zonder rente cap??
                Nikon D5100 + 18-105mm VR
                Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Inderdaad vandaag weer al kommer en kwel.
                  Colruyt krijgt vandaag een opdoffer van jewelste. Momenteel 9% in het rood.
                  Begijpe wie kan, voorzitter Jef Colruyt verklaarde onlangs nog de verhoogde energieprijzen als belangrijke factor in de nulgroei van het lopende jaar.En ik die dacht dat Colruyt zowat al zijn eigen energie zelf maakte aan de hand van zonnepanelen en windmolens. Misschien bedoelt hij hier de brandstoffen voor het wagenpark waar ze tot nog toe blijkbaar nog niks op gevonden hebben.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik denk de invloed bij Colruyt vooral komt van de budgetten van de huishoudens die onder druk staan van hoge benzine en dieselprijzen.
                    Hun eigen energierekening zou peanuts moeten zijn op hun totale kostenstructuur.

Comment

Nog ééntje om over na te denken. "BNP Paribas zoekt vers kapital in Qatar."
                      Wanneer hebben wij dat nog al gehoord ? 3 jaar geleden : liquiditeitsproblemen, ontkennen, klanten die weglopen, wanhopig naar geld zoeken, dit keer in het Midden Oosten... En gisteren nog zitten te verklaren bereid te zijn een deel van de Griekse schulden kwijt te schelden. Begrijpe wie kan.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Is bij jullie het vertrouwen in de banken ook weer onder nul gezakt of denken jullie : "geen probleem, het beschermingsfonds is daar toch... ?
                        Wat doen jullie dan met de tegoeden ? Terug onder het matras of in de kous?
                        Er zou al een zekere "run to bank" op gang gekomen zijn. Gisteren las ik nog dat ondernemingen alvast hun cash al op banken parkeren met een betere rating (o.a. Rabo) en die momenteel ook de hoogte rente geeft.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wat doen jullie dan met de tegoeden ? Terug onder het matras of in de kous?
                          ik denk eraan om met mijn enorme ( ) tegoeden, plaatsen in ondergrondse parkeergarages te kopen,
                          in stadscentra waar de parkeerdruk hoog is, en zoals te verwachten nog zal stijgen.
                          het zou naar men zegt tussen de 5 en 10% opbrengen per jaar.
                          Beduidend meer dan een spaarboekje dus.
                          Bovendien is de investering veel lager dan bij klassiek vastgoed.
                          En je moet geen schrik hebben dat de huurders de boel afbreken.
                          Wat denken jullie daarvan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                            ik denk eraan om met mijn enorme ( ) tegoeden, plaatsen in ondergrondse parkeergarages te kopen,
                            in stadscentra waar de parkeerdruk hoog is, en zoals te verwachten nog zal stijgen.
                            Beduidend meer dan een spaarboekje dus.
                            Bovendien is de investering veel lager dan bij klassiek vastgoed.
                            En je moet geen schrik hebben dat de huurders de boel afbreken.
                            En je hebt je geld steeds terug en met bovendien nog een meerwaarde.
                            Ik lees inderdaad ook dat nogal wat huureigendommen worden aangekocht als vlucht uit onveilige oorden.
                            Leuze van de vader van mijn vrouw : "met vastgoed ben je steeds winnaar..."
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik lees inderdaad ook dat nogal wat huureigendommen worden aangekocht als vlucht uit onveilige oorden.
                              +1
                              Wel opletten met die parkeergarages: de mogelijkheid bestaat dat er in de toekomst europese normen opgelegd worden. Veel parkeergarages in België voldoen daar niet aan. En bij noodzakelijke aanpassingen betaalt de eigenaar. Dus wel uitkijken welke je kiest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                                Wat te denken van een service flat? Ik denk dat daar weinig leegstand is en wanbetalers zijn daar eerder raar dan zeldzaam. Plus heb je iets als je het ooit zelf nodig zou hebben in je oude dag.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X