Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterbanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Winterbanden

    Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Jammer dat je de humor er niet in gezien hebt...
    Ik wil helemaal niemand ompraten. Ik beslis gewoon voor mezelf dat ik geen winterbanden nodig heb. Het zijn daarentegen de voorstanders die hier verkondigen dat het noodzakelijk is om de wegen veilig te houden...
    De humor kwam iets verkeerd over. Jammer dat je dat niet inziet.

    Ik ga u hier keer iets gaan vertellen he,
    awel he, ten eerste he, en daarmee gedaan.

    winterbanden zijn pure commercie, en je hebt ze niet nodig...
    eigenlijk heb je ook abs, esp, servo enzo niet nodig...
    das puur commercie... vroegah reden ze toch ook zonder die dingen...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • Re: Winterbanden

      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      De humor kwam iets verkeerd over. Jammer dat je dat niet inziet.
      Mijn excuses dan, ik dacht het duidelijk te maken door de smileys. Ik zal 't nooit meer doen
      Jean Pierre.

      Comment


      • Re: Winterbanden

        Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
        Mijn excuses dan, ik dacht het duidelijk te maken door de smileys. Ik zal 't nooit meer doen
        Dus omdat je een smiley plaatst is de humor ok?

        Alleh JPV heb jij een IQ dat kleiner is als uwe schoenmaat dat ge denkt dat zomerbanden veilig zijn in de winter

        Voilah: smiley erbij en tis allemaal ok?
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • Re: Winterbanden

          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          Dus omdat je een smiley plaatst is de humor ok?

          Alleh JPV heb jij een IQ dat kleiner is als uwe schoenmaat dat ge denkt dat zomerbanden veilig zijn in de winter

          Voilah: smiley erbij en tis allemaal ok?
          Voor mij is het ok want jouw reactie zegt meer over jouw IQ dan het mijne.
          Jean Pierre.

          Comment


          • Re: Winterbanden

            Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            De vergelijking met een brandverzekering gaat niet op... je hebt de oorzaak van een brand zelden in de hand (behalve als je er zelf de fik in steekt). Jouw rijgedrag heb je wel in eigen hand.

            En helaas trachten velen net te doen wat je aanhaalt... bij winterweer met dezelfde snelheid rijden dan in de zomer en vertrouwen op hun winterbanden.
            /cry

            Je vindt het dus beter trager te rijden op onbetrouwbare banden in de winter?

            Comment


            • Re: Winterbanden

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              /cry

              Je vindt het dus beter trager te rijden op onbetrouwbare banden in de winter?
              Ik ga deze discussie maar laten voor wat ze is... ik rij dagelijks en heb in 33 jaar nog geen winterbanden nodig gehad en nog nooit een ongeval gehad of veroorzaakt, maar dat is klaarblijkelijk juist geluk geweest.

              Ik zal het ook nog één keer zeggen... ik heb nergens gesteld dat zomerbanden veiliger zijn, ook niet dat winterbanden slechter zijn, ik wil ook niemand overtuigen om geen winterbanden te gebruiken maar ik behoud mij het recht om te rijden met de banden die ik verkies.
              Jean Pierre.

              Comment


              • Re: Winterbanden

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                na alle zinloze opmerkingen (dat zomerbanden beter op sneeuw zijn als winterband)
                geef ik er hier de brui aan... ik heb al zinvollere discussie verkregen met een muur (waar is die bak bier hier )
                27 posts geleden, en je bent hier nog ?

                P.S. : Ik hoop dat er vanavond in de buurt van Charleroi een pak sneeuw ligt. Dan kan ik mijn winterbanden eens uittesten. Met die armzalige 2 cm van eergisteren hier kreeg ik mijn auto niet aan het slippen op beton of asfalt.
                Nog geen enkel verschil gevoeld tegenover mijn zomerbanden.

                Comment


                • Re: Winterbanden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Dus omdat je een smiley plaatst is de humor ok?

                  Alleh JPV heb jij een IQ dat kleiner is als uwe schoenmaat dat ge denkt dat zomerbanden veilig zijn in de winter

                  Voilah: smiley erbij en tis allemaal ok?
                  Als je die zijn hersens in een vogel steekt, vliegt hij achteruit .....
                  D90 - D70 - F80 + glas

                  Comment


                  • Re: Winterbanden

                    Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                    ik was daar ook toen. Ik heb dat ongeval zien gebeuren. Dat was ne chauffeur die tegen 70 reed met zomerbanden, aquaplaning kreeg en zo tegen een paar anderen geschoven. Uren hebben wij daar gestaan....
                    Tiens, dat was jij dus met die Belgische plaat in die puinhoop ?
                    Dan zou je toch moeten weten dat dit begin augustus 2010 was.
                    Komt ervan, zo midden in de zomer met winterbanden rijden...valse besparingen noem ik dat.

                    Comment


                    • Re: Winterbanden

                      Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      Als je die zijn hersens in een vogel steekt, vliegt hij achteruit .....
                      Hilarisch... das een heel goei
                      Jean Pierre.

                      Comment


                      • Re: Winterbanden

                        Colibri's vliegen achteruit. Echte uilskuikens, dus!
                        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                        Comment


                        • Re: Winterbanden

                          Om straks de 50e post hierover te vieren stel ik voor om een nieuwe topic te openen over het al dan niet gebruiken van lucht of stikstof in winterbanden.

                          Comment


                          • Re: Winterbanden

                            Even wat hulp om je doel te bereiken (50 pages, here we come)

                            Lucht of stikstof is een interessante discussie.

                            Ik zou in de winter zeker niet kiezen voor water
                            Tenzij met 50% antivries. Anders veert het niet zo lekker.
                            D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                            Comment


                            • Re: Winterbanden

                              En gebruikt men bij winterbanden beter plastieken ventieldopjes of roestvrij stalen?
                              Stel u voor dat de druk van de sneeuw er eentje kapot drukt en er sneeuw in het ventiel geraakt waardoor na bevriezing uw band af gaat.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Winterbanden

                                Zeker geen aluminium, corrodeert te makkelijk door de pekel. Haring kan wel, gewoon oprollen...
                                RVS is een optie, maar wat moeilijk in de koetswerkkleur te spuiten. Maar je kunt er een plastic dopje in de juiste kleur opzetten, te koop in pakjes van 3 en 5 stuks.
                                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                                Comment

                                Working...
                                X