Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterbanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Winterbanden

    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Allé : die koude lucht is zo gezond niet, want ze bevat behoorlijk wat vervuiling...
    En vreemd dat je veilig op winterbanden wil rijden, om dan je leven vrijwillig te verkorten met die stinkstokken.
    Maar ieder zijn meug natuurlijk...
    LOL... maar je riskeert hier een heel andere discussie op te starten
    Jean Pierre.

    Comment


    • Re: Winterbanden

      Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
      LOL... maar je riskeert hier een heel andere discussie op te starten
      Ik denk dat in de vorige zowat alles gezegd is. Dus een andere kan er ook wel bij ...
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • Re: Winterbanden

        Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Ik denk dat in de vorige zowat alles gezegd is. Dus een andere kan er ook wel bij ...
        Ja, alles is inderdaad reeds gezegd en geschreven... maar 't is gewoon plezant om meningen te zien veranderen of verharden na verloop van tijd.
        Jean Pierre.

        Comment


        • Re: Winterbanden

          Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          Ook vrachtwagenbestuurders hebben recht op vakantiedagen (gelukkig maar) maar je hebt waarschijnlijk nog nooit gehoord van mobiel internet. Meegaan met je tijd hé man... we hebben dat al een tijdje hoor.
          Ja maar niet te veel dagen hé, iemand moet er mijn pensioen verdienen.

          En heb jij tijdens je zuur verdiend verlof niets beters te doen...
          Koop bv winterbanden en ga skiën..in Tirol bv.....ontspan je...leer jodelen

          Zelfs ik ken mobiel internet. Posts typen én rijden vind ik een gevaarlijke combinatie, tenzij jij geen chauffeur bent, maar convoyeur! In dat laatste geval zijn al uw kilometers 'meegereden' kilometers. En dan is de teneur van uw posts ook beter te verklaren.
          D90 - D70 - F80 + glas

          Comment


          • Re: Winterbanden

            Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            en blijkbaar hebben die lange tenen
            Geven méér grip hé
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Winterbanden

              Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              Ja maar niet te veel dagen hé, iemand moet er mijn pensioen verdienen.

              En heb jij tijdens je zuur verdiend verlof niets beters te doen...
              Koop bv winterbanden en ga skiën..in Tirol bv.....ontspan je...leer jodelen

              Zelfs ik ken mobiel internet. Posts typen én rijden vind ik een gevaarlijke combinatie, tenzij jij geen chauffeur bent, maar convoyeur! In dat laatste geval zijn al uw kilometers 'meegereden' kilometers. En dan is de teneur van uw posts ook beter te verklaren.
              Net voldoende dagen... ik zou er meer willen maar mag ze allemaal niet opnemen

              Ik hou niet van skiën... veel te veel sneeuw maar ontspannen ben ik helemaal.

              Typen en rijden is inderdaad heel gevaarlijk, daar waag zelfs ik mij niet aan Maar ik heb voldoende klanten (waar men soms al eens moet wachten) waar ik via een hotspot (al dan niet gratis) op het net kan met mijn laptop. Aangenaam om de dode momenten zinvol te vullen... alhoewel... zinvol?

              Waar is de goede oude tijd van de convoyeur... helaas kan niemand die nog betalen. Zelfs de helpers in de winkels verminderen jaar na jaar..

              En... niet alle vrachtwagenbestuurders rijden enkel op de snelweg hoor.
              Jean Pierre.

              Comment


              • Re: Winterbanden

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Geven méér grip hé
                Heel juist... nog zover niet gedacht. In combinatie met winterbanden moet dat echt perfect zijn.
                Jean Pierre.

                Comment


                • Re: Winterbanden

                  Het is bezig. Om 15u30 naar huis gereden en alles komt al stilaan tot stilstand. Het gaat een interessante avondspits worden denk ik. Sneeuw zou pas rond 17u30 Brussel verlaten.

                  Comment


                  • Re: Winterbanden

                    Geven méér grip hé
                    Klopt niet volgens sommigen hier, als de lengte van de tenen in verhouding staat tot de breedte van de banden. Daar is ook al eens een discussie over geweest, met heel veel internetwijsheid en google-dogma's hier en daar...

                    Comment


                    • Re: Winterbanden

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Geven méér grip hé

                      Mis, dat zijn wintertenen
                      D90 - D70 - F80 + glas

                      Comment


                      • Re: Winterbanden

                        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Het is bezig. Om 15u30 naar huis gereden en alles komt al stilaan tot stilstand. Het gaat een interessante avondspits worden denk ik. Sneeuw zou pas rond 17u30 Brussel verlaten.
                        Awel dat zal de sneeuw nu eens niet lukken, hij zal ook in de file kunnen aanschuiven...

                        Hier in Lessines nog steeds niets... stond al klaar om naar de garage te rijden voor winterbanden, maar 't zal voor een volgende keer zijn.
                        Jean Pierre.

                        Comment


                        • Re: Winterbanden

                          Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                          Mis, dat zijn wintertenen
                          Met van die grote wratten op... die geven pas extra grip!
                          Jean Pierre.

                          Comment


                          • Re: Winterbanden

                            Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                            Klopt niet volgens sommigen hier, als de lengte van de tenen in verhouding staat tot de breedte van de banden. Daar is ook al eens een discussie over geweest, met heel veel internetwijsheid en google-dogma's hier en daar...
                            Hangt ervan af of het steunende oppervlak vergroot hé : met bredere banden is dat niet het geval, maar ik weet nu niet direct hoeveel luchtdruk er op wintertenen zit...
                            Groeten,

                            Polleke

                            Comment


                            • Re: Winterbanden

                              Uiteindelijk gaan de winterbandjes toch nog hun dienst kunnen bewijzen
                              EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                              debruri.be

                              Comment


                              • Re: Winterbanden

                                Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                                Uiteindelijk gaan de winterbandjes toch nog hun dienst kunnen bewijzen
                                Hier in West-vlaanderen zitten we al aan onze eerste 0.5 mm...
                                Groeten,

                                Polleke

                                Comment

                                Working...
                                X