Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ann75

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Ann75

    Op de 'verkoops' pagina stond er een extra link naar haar picasa account, waar je meer foto's kon bekijken om eventueel te kopen...(ik verzin het niet, het stond er echt....STOND)

    Ik heb vluchtig gekeken, maar er herkende zeker al 1 foto die gestolen was.
    Deze : http://images.kathleenandersen.com/p...0e99#h11570e99

    Comment


    • #62
      Re: Ann75

      Het is beter om die website gewoon weg te doen, want die gebruik ik eigenlijk al enkele jaren niet meer. Iemand die geinteresseerd is in mijn foto's kan me contacteren via mijn blog, daar staan ook genoeg foto's op.

      En wat betreft die foto op Shutterstock of Dreamstime, waarom hebben ze mij daar niet om iets gevraagd. Ze moeten dat op Dreamstime en Shutterstock toch eerst allemaal "goedkeuren" wat je instuurt anders zouden ze het niet toe gelaten hebben? Ik wist helemaal niet dat je geen foto's van het Atomium en dergelijk mocht verkopen als je die zelf genomen hebt? Dan zal ik die ook moeten verwijderen!!

      Comment


      • #63
        Re: Ann75

        Wijze woorden die op die Blog staan.
        "" Alle foto's zijn Copyright by Ann Badjura tenzij anders vermeld, aub contacteer mij eerst voordat je mijn foto's wil gebruiken of als je geinteresseerd bent om foto's te kopen! Alvast bedankt! ""
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #64
          Re: Ann75

          Oorspronkelijk geplaatst door BelCan75 Bekijk bericht
          Ik verkoop wel foto's via Shutterstock en Dreamstime en dat zijn allemaal mijn eigen foto's. Ik denk dat dat toch wel genoeg zegt dat ik niet andermans foto's zou gaan verkopen! Zo stom ben ik nu ook weer niet!


          http://www.shutterstock.com/gallery.mhtml?id=131323
          wie stuurt er een mailtje naar het atomium?
          kwestie auteursrechten

          Comment


          • #65
            Re: Ann75

            Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
            Ik heb vluchtig gekeken, maar er herkende zeker al 1 foto die gestolen was.
            Deze : http://images.kathleenandersen.com/p...0e99#h11570e99
            Er stond idd bijna dezelfde op, maar de boompjes waren wat anders dacht ik.

            Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

            Comment


            • #66
              Re: Ann75

              http://www.trekearth.com/gallery/Nor...oto1063844.htm

              En dan dit:
              http://images.kathleenandersen.com/p...0e99#h11570e99

              Een boompje wegshoppen, wat met de schuivertjes spelen en dan doen dat het je eigen foto is. Dit is walgelijk. Schaam op jou Ann !
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #67
                Re: Ann75

                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                Er stond idd bijna dezelfde op, maar de boompjes waren wat anders dacht ik.
                Ik heb beide foto's naast elkaar bekeken omdat ik eerst ook twijfelde....krak hetzelfde
                (op haar picasa account, waarnaar verwezen werd om te verkopen)
                Maar er stonden idd ook andere foto's op, die niet helemaal hetzelfde waren.

                Comment


                • #68
                  Re: Ann75

                  Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
                  Op de 'verkoops' pagina stond er een extra link naar haar picasa account, waar je meer foto's kon bekijken om eventueel te kopen...(ik verzin het niet, het stond er echt....STOND)

                  Ik heb vluchtig gekeken, maar er herkende zeker al 1 foto die gestolen was.
                  Deze : http://images.kathleenandersen.com/p...0e99#h11570e99
                  Klopt, ik heb geen screenshot genomen, maar op zich is het goed dat de pagina weg is.

                  Het wordt tijd dat een search engine de exif data gaat beginnen opslaan.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Ann75

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                    http://www.trekearth.com/gallery/Nor...oto1063844.htm

                    En dan dit:


                    Een boompje wegshoppen, wat met de schuivertjes spelen en dan doen dat het je eigen foto is. Dit is walgelijk. Schaam op jou Ann !
                    Aha, zo goed had ik er niet naar gekeken. Zelfs de wolkjes zijn identiek.Foei!!

                    Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Ann75

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
                      Er stond idd bijna dezelfde op, maar de boompjes waren wat anders dacht ik.
                      Identiek dezelfde foto. Enkel wat gecropt en nog een wolkje en het cano ponton rechtsonder weggeshopt.
                      Was trouwens niet de enige foto.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Ann75

                        Show verkopen dat kan,pure oplichting op wel 30 sites.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Ann75

                          Hey juppekes

                          HOF week 4 2010

                          In dit afgesloten forumonderdeel worden wekelijks enkele van de betere fotos onder de aandacht geplaatst. Reacties kunnen enkel in het originele topic geplaatst worden.


                          EDIT: net gezien in een ander topic dat er nog meer HOF foto's zijn
                          Last edited by Mriya; 23 augustus 2010, 23:31.
                          Bootjes

                          Comment


                          • #73
                            Re: Ann75

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ook mijn gedacht. Ik denk dat Ann in de verste verte er niet op uit was hier geldelijk profijt uit te halen.
                            't zou alles alleen nog maar erger dan het al is maken.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Ann75

                              Haha, hoe zielig dit allemaal, maar tevens ook hoe indrukwekkend ook de kracht/macht van het Internet met zijn communities.

                              Ook al zit ze aan de andere kant van de planeet,..


                              You can run, but you can't hide..
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment


                              • #75
                                Re: Ann75

                                Oorspronkelijk geplaatst door BelCan75 Bekijk bericht
                                Beste Doudeke en alle andere leden,
                                Waarom? Vraag met niet wat me bezielt heeft om zoiets te doen, ik kan je daar eignelijk geen degelijk antwoord op geven. Niet dat ik niet content ben van mijn foto's, zeker sinds ik een betere camera heb...maar toch zijn er altijd die het wat beter kunnen en dat wil ik dan ook.
                                Bedankt Ann.
                                Het gaat zich dus toch allemaal om applausjes en schouderklopjes. En dat verdriet mij
                                zeer.
                                En nee, ik hou niet van de politie die je overgedragen heeft, ik hou niet van de jury
                                die nu over je oordelen moet, ik hou niet van het isolement waar je mogelijk in kan
                                verzeilen, en ik hou ook niet van de wanhoop die je daarbij mag voelen.
                                Toevallig zijn dit een paar prenten die fotograaf/kunstenaar Gills de afgelopen dagen
                                heeft gepubliceerd. Te bekijken bij abstract. Dat zou ik dan ook eens doen. Daar zou
                                ik dan ook eens over nadenken. Kunstenaars willen de blik nog al eens vooruit werpen,
                                zelfs al is er daar niet om gevraagd, zelfs al weten ze het zelf niet.
                                Ann, het spijt me in jouw plaats. Het is een verdriet waarvan de woorden me wellicht
                                pas over een paar dagen te binnen schieten. Maar die ik nu al heb, staan volledig tot je
                                beschikking: het spijt me. Het spijt me zo erg dat ik mijn pen zou willen dichtschroeven
                                en in een Brugse rije werpen. Zo veel is stuk en we hebben geen idee hoe het te lijmen.
                                Zo veel is van zo weinig waarde.

                                Doudeke

                                Comment

                                Working...
                                X