Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ann75

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Ann75

    Zoals reeds geschreven werd, Ann is oud genoeg om te weten wat ze doet en dit
    is simpelweg
    NOT DONE !!

    Ik begrijp bij sommigen onder jullie de vergevingsgezindheid niet, jullie zijn allemaal fotografen, stel dat het een foto van jou was?! Eentje waar je 's ochtends vroeg om 4u uit je bed voor gekomen bent en x-aantal km voor gereden om hem te nemen, misschien paar keer voor terug moeten gaan......
    Hoe zou je er dan over denken, als hij in de HOF staat onder een ander zijn naam? Als je ziet dat een ander met jouw pluimen gaat lopen!
    Nog zo vergevingsgezind? I don't think so!

    Het ergste vind ik dat ze het meermaals heeft gedaan en dan eerst nog niet eens toe gaf, in tegendeel
    Komt ze terug of niet? Ik laat het aan de mods maar ik zal toch altijd haar fotos en bijhorende teksten in twijfel trekken, zijn ze van haar of niet?...

    In elk geval een trieste zaak, en ik betreur het voor de goed naam van BD en de fotograaf waarvan ze de fotos 'geleend' heeft, hij is het echte slachtoffer in mijn ogen, we kunnen alleen maar hopen dat hij vergevingsgezind is .

    my 2 cents

    Lena
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

    Comment


    • #47
      Re: Ann75

      Volledig mee eens.

      Ik ben echter van het principe van "vergeten en vergeven", langs de andere kant geloof ik ook in de quote "eens een dief, altijd een dief".
      Het vertrouwen is geschaad, en dit is nog heel moeilijk te herstellen.

      In ieder geval vind ik het toch "dapper" dat ze hier een uitleg komt geven.

      Het is nu aan de mods te beslissen over de strafmaat...

      Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
      Zoals reeds geschreven werd, Ann is oud genoeg om te weten wat ze doet en dit
      is simpelweg
      NOT DONE !!

      Ik begrijp bij sommigen onder jullie de vergevingsgezindheid niet, jullie zijn allemaal fotografen, stel dat het een foto van jou was?! Eentje waar je 's ochtends vroeg om 4u uit je bed voor gekomen bent en x-aantal km voor gereden om hem te nemen, misschien paar keer voor terug moeten gaan......
      Hoe zou je er dan over denken, als hij in de HOF staat onder een ander zijn naam? Als je ziet dat een ander met jouw pluimen gaat lopen!
      Nog zo vergevingsgezind? I don't think so!

      Het ergste vind ik dat ze het meermaals heeft gedaan en dan eerst nog niet eens toe gaf, in tegendeel
      Komt ze terug of niet? Ik laat het aan de mods maar ik zal toch altijd haar fotos en bijhorende teksten in twijfel trekken, zijn ze van haar of niet?...

      In elk geval een trieste zaak, en ik betreur het voor de goed naam van BD en de fotograaf waarvan ze de fotos 'geleend' heeft, hij is het echte slachtoffer in mijn ogen, we kunnen alleen maar hopen dat hij vergevingsgezind is .

      my 2 cents

      Lena
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #48
        Re: Ann75

        Ik snap het eigenlijk niet goed waarom iemand zoiets doet...

        Je voelt je daardoor toch niet beter, integendeel! Je wordt overstelpt met positieve comments, terwijl je weet dat het eigenlijk niet voor jou bedoeld is. Daardoor krijg je het gevoel dat je verder moet gaan in je leugen, omdat je eigen werk plots 'niet goed genoeg' meer is....
        Het zou aan mij knagen.

        En ze verkoopt de foto's wel degelijk
        http://abadjura.webs.com/buyingphotos.htm
        Ze kan niet alle foto's in groot formaat aanbieden (toeval??), maar alles wordt ook aangeboden in klein formaat.

        Jammer dat zo'n zaken gebeuren

        Comment


        • #49
          Re: Ann75

          Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
          dat mag je wettelijk gezien niet vragen!!
          daar is geen enkel forum of website voor gerechtigd, zo'n zaken mogen enkel bevoegde instanties vragen!
          zeker geen forum of website ,wat maar goed is ook, want waar gaat dan dat dan eindigen kwestie wet op de privacy
          Inderdaad. Je mag niet zomaar beginnen gegevens bijhouden van iemand, de identiteitskaart al helemaal niet. En dan nog kan je de identeit van iemand anders gebruiken.

          Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
          Wat dat ander verhaal betreft:
          klik
          klik


          klik
          en
          klik

          De foto's van anderen te koop gaan aanbieden op je eigen website is toch wel net iets meer dan bevestiging zoeken, echt wel een brug te ver

          Comment


          • #50
            Re: Ann75

            Heb alles rustig gelezen,ook haar verontschuldigingen en de links naar haar site met mogelijkheid om foto's te kopen. 'k Zit een beetje geblokkeerd nu,het enige dat ik er nog uitkrijg is....
            Schijnheilige trut !
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #51
              Re: Ann75

              Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
              En ze verkoopt de foto's wel degelijk
              http://abadjura.webs.com/buyingphotos.htm
              Ze kan niet alle foto's in groot formaat aanbieden (toeval??), maar alles wordt ook aangeboden in klein formaat.

              Jammer dat zo'n zaken gebeuren
              't Wordt hier met de minuut "mooier"
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #52
                Re: Ann75

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Dubbel accounts is eenvoudig te vermijden door:
                1) registratie met je reële naam. Voornaam en achternaam en indien nodig je tweede voornaam ook nog. Dus weg je nicknaam en je anonimiteit. Want wat heeft het voor zin als Duindistel, ... betrapt worden op fotodiefstal. Enkel die nicknaam is gekend op het desbetreffende forum en vaak zelfs niet de reële persoon. Nu, dit is voor dit item off topic.
                2) Bij registratie een kopie van je identiteitskaart.
                En verder geen commentaar.
                iedere nickname heeft op een forum ook een ip adres, dit is hetgeen men meestal blokkeerd bij een ban.


                iemand anders zijn foto's posten is 1, met de eer en glorie gaan lopen is 2 en ze op uw eigen site verkopen is pure oplichting en diefstal!!

                moesten het mijn foto's zijn zou er een ferm factuurke volgen.

                doe dit maar es met een bestseller of in een thesis aan de unief
                nikon stuff

                Comment


                • #53
                  Re: Ann75

                  Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht


                  En ze verkoopt de foto's wel degelijk
                  http://abadjura.webs.com/buyingphotos.htm
                  Ze kan niet alle foto's in groot formaat aanbieden (toeval??), maar alles wordt ook aangeboden in klein formaat.

                  Jammer dat zo'n zaken gebeuren
                  inderdaad en wie zei ook weer geen munt uitslagen, dus is alles bewust gebeurt,foto's stelen en zo te lezen al lang, website maken , tekst schrijven, te koop aanbieden, en dat is geen leugen die een eigen leven gaat lijden, maar bewuste fraude,en ja de gevolgen zouden niet min zijn bij een klacht, en WAT bij een publicatie ? Het bestuur zal deze onpretigge en zware taak met de juiste beslissing moeten nemen.Zij liever dan ik. grt guido
                  https://ggpics.be/

                  Comment


                  • #54
                    Re: Ann75

                    Toch nog even een reactie. Die website heb ik een deel jaren geleden opgesteld en die was ik al weer helemaal vergeten. Ik ben door alles heen aan het rommelen om te verwijderen. Dus geef een mens de kans om dat even te doen. Ik ben te ver gegaan en ik zal maar zeggen dat ik toen daar helemaal niet bij stil gestaan heb. Als het een troost is dan kan ik jullie verzekeren dat ik van geen enkele foto verkocht heb die op die website staat. En toen was ik ook nog niet zoveel bezig met fotografie. En wat die lage resolutie betreft. Ik heb verschillende jaren met een Sony Mavica FD85 foto's genomen en die heeft maar 1.3 megapixels.

                    Ik verkoop wel foto's via Shutterstock en Dreamstime en dat zijn allemaal mijn eigen foto's. Ik denk dat dat toch wel genoeg zegt dat ik niet andermans foto's zou gaan verkopen! Zo stom ben ik nu ook weer niet!

                    Photographer`s portfolio of stock images. Dreamstime is a powerful photo community, providing royalty free images and stock photography for print or web design.

                    Search millions of royalty-free stock photos, illustrations, and vectors. Get inspired by ten thousand new, high-resolution images added daily.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Ann75

                      Hey juppekes

                      Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht

                      En ze verkoopt de foto's wel degelijk

                      Ze kan niet alle foto's in groot formaat aanbieden (toeval??), maar alles wordt ook aangeboden in klein formaat.

                      Jammer dat zo'n zaken gebeuren
                      En als dit nu wel haar foto's zijn
                      Bootjes

                      Comment


                      • #56
                        Re: Ann75

                        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht

                        iemand anders zijn foto's posten is 1, met de eer en glorie gaan lopen is 2 en ze op uw eigen site verkopen is pure oplichting en diefstal!!
                        Klopt, ik heb niet alle foto's op haar site(s) gaan uitpluizen, maar als je foto's van anderen te koop gaat aanbieden onder jouw naam, tja, dan pleeg je een regelrecht misdrijf.
                        Volgens Ann, die me voor was dus niet. Ik geef haar het voordeel van de twijfel bij dit aspect.
                        Het Atomium zou wel wegmoeten, want dat is "copyrighted".
                        Last edited by nete; 23 augustus 2010, 22:01.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #57
                          Re: Ann75

                          Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                          inderdaad en wie zei ook weer geen munt uitslagen, dus is alles bewust gebeurt,foto's stelen en zo te lezen al lang, website maken , tekst schrijven, te koop aanbieden, en dat is geen leugen die een eigen leven gaat lijden, maar bewuste fraude,en ja de gevolgen zouden niet min zijn bij een klacht, en WAT bij een publicatie ? Het bestuur zal deze onpretigge en zware taak met de juiste beslissing moeten nemen.Zij liever dan ik. grt guido
                          Welkom tot de prachtige 'virtuele' internet wereld, waar iedereen zich kan wegsteken achter nicknames en gelijk welke identiteit kan aannemen.

                          Misschien woont ann75 wel om de hoek ipv in Canada
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

                          Comment


                          • #58
                            Re: Ann75

                            http://www.shutterstock.com/pic-1829...s-belgium.html

                            Comment


                            • #59
                              Re: Ann75

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Volgens Ann, die me voor was dus niet. Ik geef haar het voordeel van de twijfel bij dit aspect.
                              Mja, ondertussen is alles verdwenen...
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment


                              • #60
                                Re: Ann75

                                Oorspronkelijk geplaatst door BelCan75 Bekijk bericht
                                Toch nog even een reactie. Die website heb ik een deel jaren geleden opgesteld en die was ik al weer helemaal vergeten. Ik ben door alles heen aan het rommelen om te verwijderen. Dus geef een mens de kans om dat even te doen. Ik ben te ver gegaan en ik zal maar zeggen dat ik toen daar helemaal niet bij stil gestaan heb. Als het een troost is dan kan ik jullie verzekeren dat ik van geen enkele foto verkocht heb die op die website staat. En toen was ik ook nog niet zoveel bezig met fotografie. En wat die lage resolutie betreft. Ik heb verschillende jaren met een Sony Mavica FD85 foto's genomen en die heeft maar 1.3 megapixels.

                                Ik verkoop wel foto's via Shutterstock en Dreamstime en dat zijn allemaal mijn eigen foto's. Ik denk dat dat toch wel genoeg zegt dat ik niet andermans foto's zou gaan verkopen! Zo stom ben ik nu ook weer niet!


                                http://www.shutterstock.com/gallery.mhtml?id=131323
                                Sorry hoor Ann, maar voor mij is de geloofwaardigheid eraf vrees ik

                                en je uitleg/verontschuldiging, tjah, ik heb ook niet altijd de tijd om vroeg op te staan en fotos gaan nemen en heb ook vanalles te doen, maar dan neem ik nog geen fotos van een ander die er wél voor opgestaan is en tijd heeft ingestoken
                                Ik ben sinds kort op vrijwillige basis verantwoordelijk voor de publicitaire kant van het plaatselijke vogelopvangcentrum, hier kruipt veel tijd in en ik heb geen tijd om gepast fotomateriaal te nemen maar ik heb het gevraagd aan Dieder Plu van het forum hier en ik mocht zijn fotos gratis gebruiken hiervoor, mits zijn naam vermeld werd.
                                Waarvoor ik hem dankbaar ben en je ziet dat de mensen graag helpen waar ze kunnen; maar het is wel zo netjes om het even te vragen, ze gewoon van het net plukken en gebruiken, ....... neen sorry, zeker als fotografen onder elkaar zou je toch op zijn minst wat respect mogen opbrengen.

                                Lena
                                ---------------------------------------------------------------
                                Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                                www.lenafotografie.be

                                Comment

                                Working...
                                X