Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ann75

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ann75

    Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
    Zou iemand die minder bekend/ populair is hier op het forum ook een tweede kans krijgen(van sommige dan)? Waarschijnlijk niet!


    Als zij een tweede kans verdient, waarom zouden er dan niet meer mensen plagiaat plegen.
    Als je er mee betrapt wordt krijg je toch een tweede kans

    Het is zoals sommige zeggen idd geen moord, maar het is ook "maar" (een geweldig) een forum waar ze eventueel gebanned van wordt!
    Voor mij is het simpel : steel je een ander zn foto en ga er dan ook nog mee pronken, verdien je een levenslange ban, hoe sympathiek of hoe goed je eigen fotos ook zijn .
    Min of meer mee akkoord. Iemand vliegt voor een dergelijk feit ook niet levenslang de gevangenis. Onder het motto, hou je vrienden kort bij je en je vijanden nog korter kan het soms beter zijn om iemand onder dezelfde nickname te laten werken zodat je tenminste weet waar je je aan kan verwachten. Niets wat je kan tegenhouden om je een nieuwe identiteit aan te meten. Ok het mag wel niet, maar plagiaat mag dan ook niet ...

    Comment


    • #32
      Re: Ann75

      ...erg jammer Ann...want je foto's en de bijhorende beschrijvingen waren top...
      Ik zal het missen, zeker weten.

      Hopelijk geraak je erover en kan je alsnog opnieuw starten

      groeten,


      Roland

      Comment


      • #33
        Re: Ann75

        Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
        De enige mail die ik van Ann kreeg na het uiten van mijn serieuze twijfels over haar werk was meer een poging om mij als zeveraar af te doen.
        Dat stoort me dus enorm Ruben.
        Storen is nog zwak uitgedrukt.
        Tussen deze mail en de excuses van vandaag bleef alles zoals het was he.
        Alles ging gewoon verder alhoewel de kans bestond om (misschien) alles recht te zetten.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: Ann75

          Weerom heeft een forum slachtoffers gemaakt ! Zowel Ann75, als wij , die haar foto's bewonderden én beboften . . . Ik voel mij ook bedrogen, en ik denk wel meerdere onder ons. Ik bewonder haar moed om dit uit te leggen, maar ik heb meelij, waarom heeft zij deze plagiaat gepleegd ?
          Waarschijnlijk omdat sommige mensen het héél belangrijk vinden om op een forum gewaardeerd en beboft te worden . En dit is juist het gevaar van een forum , sommigen gaan zich "aanpassen" en dan kan men zo'n dingen wel eens meemaken!
          Het treft mij, dat ik op enkele weken tijd al driemaal geconfronteerd ben met trieste situaties gelijk deze( niet alleen op BD hoor) , zelfs mensen die totaal uitgeblust uit een forum stappen
          Is dit het nieuwe sociaal contact

          Grts Maddy, die hoopt nog steeds wat bij te leren hier
          zero

          Comment


          • #35
            Re: Ann75

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Dat stoort me dus enorm Ruben.
            Storen is nog zwak uitgedrukt.
            Tussen deze mail en de excuses van vandaag bleef alles zoals het was he.
            Alles ging gewoon verder alhoewel de kans bestond om (misschien) alles recht te zetten.
            Ondertussen had ze wel al direct het plagiaat toegegeven aan dragonspeed.
            Dat dragonspeed mij die mail heeft laten zien wist ze niet natuurlijk.

            Comment


            • #36
              Re: Ann75

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ben ik het mee eens
              Er is geen moord gebeurd en ik denk niet dat hier iemand echt schade heeft geleden
              behalve zij zelf dan.
              Nou, misschien geen moord in de echte betekenis van het woord, maar wel de auteursrechten van iemand anders "vermoord".
              An heeft zich geëxcuseerd voor haar fout, maar dat is ook het minimum dat ze kon doen. Ze mag heel blij zijn als de wettige eigenaar van de foto geen klacht indient.
              Een complete ban is de enige en correcte reactie van het bestuur. Is eigenlijk ook de gemakkelijkste oplossing daar ze zich zelf al heeft "geband" voor dit forum.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #37
                Re: Ann75

                Oorspronkelijk geplaatst door rubenknockaert Bekijk bericht
                Ondertussen had ze wel al direct het plagiaat toegegeven aan dragonspeed.
                Dat dragonspeed mij die mail heeft laten zien wist ze niet natuurlijk.
                Ok.
                Zegt genoeg he.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #38
                  Re: Ann75

                  Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                  Min of meer mee akkoord. Iemand vliegt voor een dergelijk feit ook niet levenslang de gevangenis. Onder het motto, hou je vrienden kort bij je en je vijanden nog korter kan het soms beter zijn om iemand onder dezelfde nickname te laten werken zodat je tenminste weet waar je je aan kan verwachten. Niets wat je kan tegenhouden om je een nieuwe identiteit aan te meten. Ok het mag wel niet, maar plagiaat mag dan ook niet ...
                  Dubbel accounts is eenvoudig te vermijden door:
                  1) registratie met je reële naam. Voornaam en achternaam en indien nodig je tweede voornaam ook nog. Dus weg je nicknaam en je anonimiteit. Want wat heeft het voor zin als Duindistel, ... betrapt worden op fotodiefstal. Enkel die nicknaam is gekend op het desbetreffende forum en vaak zelfs niet de reële persoon. Nu, dit is voor dit item off topic.
                  2) Bij registratie een kopie van je identiteitskaart.
                  En verder geen commentaar.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #39
                    Re: Ann75

                    Ik vind sommige reacties hier toch wat overdreven. Ja ze heeft hier foto's gepost die niet van haar waren. Nu ze door de mand is gevallen vind ik dat ze haar lesje wel geleerd zal hebben. We moeten alles wat relativeren he, als er morgen iemand een foto van mij post op een forum zal ik die persoon vriendelijk vragen de foto te verwijderen. Maar om direct sancties op te leggen vind ik overdreven. Ander verhaal zou het zijn indien ze er financieel beter zou van geworden zijn.

                    Mijn gedacht,

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #40
                      Re: Ann75

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Ik vind sommige reacties hier toch wat overdreven. Ja ze heeft hier foto's gepost die niet van haar waren. Nu ze door de mand is gevallen vind ik dat ze haar lesje wel geleerd zal hebben. We moeten alles wat relativeren he, als er morgen iemand een foto van mij post op een forum zal ik die persoon vriendelijk vragen de foto te verwijderen. Maar om direct sancties op te leggen vind ik overdreven. Ander verhaal zou het zijn indien ze er financieel beter zou van geworden zijn.

                      Mijn gedacht,

                      mir
                      Ook mijn gedacht. Ik denk dat Ann in de verste verte er niet op uit was hier geldelijk profijt uit te halen.
                      Maar uiteindelijk heeft ze wel heel BD (en Digif) voor schut gezet.
                      Een sanctie is normaal, maar de duur ervan is een delicate denkoefening voor de BD verantwoordelijken.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #41
                        Re: Ann75

                        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                        Ik vind sommige reacties hier toch wat overdreven. Ja ze heeft hier foto's gepost die niet van haar waren. Nu ze door de mand is gevallen vind ik dat ze haar lesje wel geleerd zal hebben. We moeten alles wat relativeren he, als er morgen iemand een foto van mij post op een forum zal ik die persoon vriendelijk vragen de foto te verwijderen. Maar om direct sancties op te leggen vind ik overdreven. Ander verhaal zou het zijn indien ze er financieel beter zou van geworden zijn.

                        Mijn gedacht,

                        mir
                        Ze zal idd haar lesje wel geleerd hebben(het zou maar erg zijn), maar denk je ook niet dat je een verkeerd signaal geeft zulke zware forumovertredingen door de vingers te zien.

                        Regels zijn er nu eenmaal om na te leven en door je te registreren op dit forum ga je er mee akkoord!
                        Iets anders zou zijn moest een 12 jarig kind een foto van iemand anders zou plaatsen niet wetend dat dit niet toegelaten is.
                        Ann is een volwassen vrouw en ze wist maar goed genoeg waar ze mee bezig was!!

                        Wat als zo' n foto in het Book of Fame geraakt?
                        Wie is er dan verantwoordelijk?

                        Comment


                        • #42
                          Re: Ann75

                          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          2) Bij registratie een kopie van je identiteitskaart.
                          En verder geen commentaar.
                          dat mag je wettelijk gezien niet vragen!!
                          daar is geen enkel forum of website voor gerechtigd, zo'n zaken mogen enkel bevoegde instanties vragen!
                          zeker geen forum of website ,wat maar goed is ook, want waar gaat dan dat dan eindigen kwestie wet op de privacy

                          Comment


                          • #43
                            Re: Ann75

                            Kijk, van Duindistel kon je veel zeggen maar de brave man maakte tenminste z'n eigen foto's.

                            Wat dat ander verhaal betreft:

                            klik en klik
                            ...
                            klik
                            ...
                            klik

                            en


                            klik

                            Comment


                            • #44
                              Re: Ann75

                              Hier verschiet ik toch even van ...

                              Comment


                              • #45
                                Re: Ann75

                                @Ruben: jij moet bij de flikken

                                @Ann: veel ga ik niet zeggen, maar ik hoop uit het diepste van mijn hart dat je je dochter betere waarden zult meegeven dan wat je hier hebt neergezet...
                                Al doende leert men...

                                Flickr

                                Comment

                                Working...
                                X