Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ann75

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Ann75

    Het is hem dus blijkbaar om de schouderklopjes en het applaus te doen zoals Doudeke het hier mooi neerschreef. Niet enkel daarom maar ook gewoonweg ziekelijke jaloersheid. Een beetje de ziekte trouwens van deze tijd. Alles willen in een zo kort mogelijke tijd zonder omzien, zonder de gevolgen in te schatten. Ze wilde zo graag "speciaal" zijn op het forum, niet na te laten per topic enkele keren te vermelden dat ze van Canada was etc etc.
    Wel, speciaal is ze zeker na haar frapatsen (om het nog mild uit te drukken) en zal op welk forum dan ook gebrandmerkt worden want waar ze zich ook zal bekendmaken zal er na een beetje googlen wel vanalles gevonden worden, ook dit eigenste topic.
    Zoals in de Humo van deze week: het einde van de privacy (zoals ook door Destn geschreven: you can run but you can't hide).

    Nee, hier is meer dan 1 stap te ver gezet. Gaan lopen met iemand anders zijn werk en krediet is al erg genoeg maar er ook nog eens geldelijk gewin uit halen ...

    Nee, Ann, ik vrees dat je met een ferme smak naar de realiteit bent gebracht en zou nu al beginnen aan de lange harde weg om je kredietwaardigheid terug te krijgen. Hier op dit forum zal het echter niet meer gebeuren denk ik.

    Comment


    • #77
      Re: Ann75

      Ach ja, 't zal allemaal wel terug in de plooi vallen. Erik Schroeyen is intussen ook weer gewoon "Senior member".
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #78
        Re: Ann75

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Ach ja, 't zal allemaal wel terug in de plooi vallen. Erik Schroeyen is intussen ook weer gewoon "Senior member".
        Ach Jos, ik heb je altijd graag gemogen. Om je eerlijkheid en de manier waarop je mensen
        terug met de voeten op aarde zet. Velen kunnen zich zelfs in de verste verte niet indenken
        hoe belangrijk zoiets is.

        Comment


        • #79
          Re: Ann75

          Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
          dat mag je wettelijk gezien niet vragen!!
          daar is geen enkel forum of website voor gerechtigd, zo'n zaken mogen enkel bevoegde instanties vragen!
          zeker geen forum of website ,wat maar goed is ook, want waar gaat dan dat dan eindigen kwestie wet op de privacy
          B*llsh*t, met privacywet kan je steeds alles toedekken.
          Het is wel niet de bedoeling om om die dingen natuurlijk openbaar te maken.
          Trouwens, er zijn nog andere methodes genoeg.
          Maar er altijd wel een excuus te vinden
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #80
            Re: Ann75

            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            iedere nickname heeft op een forum ook een ip adres, dit is hetgeen men meestal blokkeerd bij een ban.


            iemand anders zijn foto's posten is 1, met de eer en glorie gaan lopen is 2 en ze op uw eigen site verkopen is pure oplichting en diefstal!!

            moesten het mijn foto's zijn zou er een ferm factuurke volgen.

            doe dit maar es met een bestseller of in een thesis aan de unief
            Ik heb enkel een duiding gemaakt dat gebruik van nicknamen in het voordeel speelt van valsspelers ....
            Dat er mogelijkheden zijn om een forum te leiden waar gebruik van nicknamen niet is toegelaten want zals de inhoud van een nicknaam duidt: schuil-naam
            Verder onthoud ik me van alle commentaar op de gepleegde inbreuk maar ik heb er mijn idee over.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #81
              Re: Ann75

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              Ik heb enkel een duiding gemaakt dat gebruik van nicknamen in het voordeel speelt van valsspelers ....
              Dat er mogelijkheden zijn om een forum te leiden waar gebruik van nicknamen niet is toegelaten want zals de inhoud van een nicknaam duidt: schuil-naam
              Verder onthoud ik me van alle commentaar op de gepleegde inbreuk maar ik heb er mijn idee over.
              Daar ben ik dan echt wel 100% tegen. Lees maar eens wat er een Blizzard medewerker overkomen is nadat hij zijn naam bekend had gemaakt, omdat Blizzard iedereen wou verplichten om hun echte naam te gebruiken op het forum. Ze zijn er om die reden dan ook vanaf gestapt.

              Echte namen gebruiken op een forum is het domste wat je kan doen.

              Mijn dochter is nu anderhalf, maar ik moet er niet aan denken dat zij ooit haar echte naam ergens op een forum moet gaan zetten. Een professioneel fotograaf die zelf zijn naam bekend maakt is een ander paar mouwen, maar verplicht niemand om dit te doen. Dan liever een paar valsspelers.

              Comment


              • #82
                Re: Ann75

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Daar ben ik dan echt wel 100% tegen. Lees maar eens wat er een Blizzard medewerker overkomen is nadat hij zijn naam bekend had gemaakt, omdat Blizzard iedereen wou verplichten om hun echte naam te gebruiken op het forum. Ze zijn er om die reden dan ook vanaf gestapt.

                Echte namen gebruiken op een forum is het domste wat je kan doen.

                Mijn dochter is nu anderhalf, maar ik moet er niet aan denken dat zij ooit haar echte naam ergens op een forum moet gaan zetten. Een professioneel fotograaf die zelf zijn naam bekend maakt is een ander paar mouwen, maar verplicht niemand om dit te doen. Dan liever een paar valsspelers.
                Inderdaad, maar dit is een discussie die ook bepaald wordt door de inhoud van de forums waar je op vertoeft.
                Ik zie niet in om welke reden ook je op een bv fotoforum of een natuurpuntforum, ... je schuil moet gaan onder een fictieve naam.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #83
                  Re: Ann75

                  [Mod-LesC]Even vermelden dat wij gisteravond rond halftwaalf het nieuw aangemaakte account BelCan75 gesloten hebben (dmv een permanente ban). Als Mods waren wij het er over eens dat Ann nog een afscheidswoord kon neerschrijven; maar niet dat zij zich in deze discussie zou blijven moeien, tegen haar eigen woorden ("na deze post log ik uit...") en originele bedoeling in.[/Mod]
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #84
                    Re: Ann75

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    [Mod-LesC]Even vermelden dat wij gisteravond rond halftwaalf het nieuw aangemaakte account BelCan75 gesloten hebben (dmv een permanente ban). Als Mods waren wij het er over eens dat Ann nog een afscheidswoord kon neerschrijven; maar niet dat zij zich in deze discussie zou blijven moeien, tegen haar eigen woorden ("na deze post log ik uit...") en originele bedoeling in.[/Mod]
                    Ok, zaak opgelost.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #85
                      Re: Ann75

                      persoonlijk vind ik dit voor beide partijen een intrieste zaak.....
                      wat kan een mens nog meer voelen dan enorme ontgoocheling.....

                      groetjes aline
                      groetjes aline

                      Comment


                      • #86
                        Re: Ann75

                        Een onbegrijpelijk en spijtige zaak inderdaad… serieus geschrokken ook dat Ann dit doet… Ik kende Ann als een sympathieke en behulpzame vrouw die ons vorig jaar nog heel veel waardevolle info verschafte ivm onze reis richting Canada die we toen aan het voorbereiden waren… Nooit gedacht dat dit zo zou eindigen.
                        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                        Comment


                        • #87
                          Re: Ann75

                          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          Inderdaad, maar dit is een discussie die ook bepaald wordt door de inhoud van de forums waar je op vertoeft.
                          Ik zie niet in om welke reden ook je op een bv fotoforum of een natuurpuntforum, ... je schuil moet gaan onder een fictieve naam.
                          Om je identiteit te beschermen natuurlijk. Zelfs met de weinige informatie die ik hier prijsgeef besef ik maar al te goed dat iemand van dit forum op een goede dag voor mijn deur kan staan om op mijn oog te kloppen. Niet dat er enige reden voor zou zijn of dat het mij zou kunnen schelen, maar een minderjarige zou je toch moeten beschermen tegen dit soort zaken.

                          Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                          Een onbegrijpelijk en spijtige zaak inderdaad… serieus geschrokken ook dat Ann dit doet… Ik kende Ann als een sympathieke en behulpzame vrouw die ons vorig jaar nog heel veel waardevolle info verschafte ivm onze reis richting Canada die we toen aan het voorbereiden waren… Nooit gedacht dat dit zo zou eindigen.
                          Het is niet omdat iemand een misstap begaat dat dit een door en door slechte persoon is. De nationale sport van de Belgen is belastingontduiking. Hoe zit het trouwens met downloaden van muziek of films? Zelf ben ik er al jaren mee gestopt, maar ik heb mij er ook ooit aan bezondigd. Je ziet hier ook dikwijls posts met youtube links. Stelt iedereen zich de vraag of die copyright wel in orde is bij het posten van zo een linkje? Wie zonder zonde is ... Blijkbaar vinden de meeste het niet erg om iets te "nemen" in de anonimiteit, maar het blijft stelen, al is het van de gemeenschap.

                          Wat Ann heeft gedaan is niet goed te praten, zeker dat te koop aanbieden, maar het is niet het einde van de wereld. Toevallig is dit een fotografie site en wordt er daarom moord en brand geschreeuwd. Kijk toch maar eens allemaal eerst naar jezelf, ik zal daar ook mee beginnen.
                          Last edited by ccc; 24 augustus 2010, 08:44.

                          Comment


                          • #88
                            Re: Ann75

                            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht

                            Wat Ann heeft gedaan is niet goed te praten, zeker dat te koop aanbieden, maar het is niet het einde van de wereld. Toevallig is dit een fotografie site en wordt er daarom moord en brand geschreeuwd. Kijk toch maar eens allemaal eerst naar jezelf, ik zal daar ook mee beginnen.
                            Hier zit ook waarheid in natuurlijk… Hoeveel procent van de foto’s die hier worden gepost zouden met legale software bewerkt zijn ?
                            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                            Comment


                            • #89
                              Re: Ann75

                              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Het is niet omdat iemand een misstap begaat dat dit een door en door slechte persoon is. De nationale sport van de Belgen is belastingontduiking. Hoe zit het trouwens met downloaden van muziek of films? Zelf ben ik er al jaren mee gestopt, maar ik heb mij er ook ooit aan bezondigd. Je ziet hier ook dikwijls posts met youtube links. Stelt iedereen zich de vraag of die copyright wel in orde is bij het posten van zo een linkje? Wie zonder zonde is ... Blijkbaar vinden de meeste het niet erg om iets te "nemen" in de anonimiteit, maar het blijft stelen, als is het van de gemeenschap.

                              Wat Ann heeft gedaan is niet goed te praten, zeker dat te koop aanbieden, maar het is niet het einde van de wereld. Toevallig is dit een fotografie site en wordt er daarom moord en brand geschreeuwd. Kijk toch maar eens allemaal eerst naar jezelf, ik zal daar ook mee beginnen.
                              ccc, zeer wijze woorden, je moet inderdaad alles in proportie bekijken.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #90
                                Re: Ann75

                                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                ccc, zeer wijze woorden, je moet inderdaad alles in proportie bekijken.
                                Ook al waren het prachtige foto's! Stelen doe je niet!
                                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                                http://www.racenews.be

                                Comment

                                Working...
                                X