Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Tja, alle dagen zwaar onweer voorspellen en volle zon krijgen bij 24°, daar wil ik voor tekenen. Nu, de voorspelling voor het noorden van het land klopt dus wel.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Tja, alle dagen zwaar onweer voorspellen en volle zon krijgen bij 24°, daar wil ik voor tekenen. Nu, de voorspelling voor het noorden van het land klopt dus wel.
      Het is nu te hopen dat de voorspellingen voor het WE ook zo "correct" zijn. ☺
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Het is nu te hopen dat de voorspellingen voor het WE ook zo "correct" zijn. ☺
        Dus 10 à 12° midden mei vindt jij zalig ? Hopelijk slechts voor een dag of twee.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Dus 10 à 12° midden mei vindt jij zalig ? Hopelijk slechts voor een dag of twee.
          Je hebt weer omgekeerd verstaan hé.

          Je haalt aan dat alle dagen zwaar onweer voorspellen, maar 24°C krijgen goed is.
          Ik speel hierop in dat 12°C voorspellen dan hopelijk ook zo "correct" is.
          Met de bedoeling dat het dan ook omgekeerd zou zijn natuurlijk.

          Begrijp de aanhalingstekens bij "correct". 😆
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Je hebt weer omgekeerd verstaan hé.

            Je haalt aan dat alle dagen zwaar onweer voorspellen, maar 24°C krijgen goed is.
            Ik speel hierop in dat 12°C voorspellen dan hopelijk ook zo "correct" is.
            Met de bedoeling dat het dan ook omgekeerd zou zijn natuurlijk.

            Begrijp de aanhalingstekens bij "correct". ��
            Juist. Maar jouw smileys zijn zo klein op mijn scherm (en in zwart-wit) dat daar misschien de oorzaak zit. Gebruik jij de smileys van op het forum zelf ?
            Bij de quote hierboven zie ik nu zelfs twee zwarte ruitjes met een vraagteken in.
            Smileys die ik plaats zien er ook bij mij normaal uit. Ook in andere topics zien ze er normaal uit, behalve de jouwe. Beetje bizar.
            Last edited by nete; 13 mei 2016, 07:06.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Juist. Maar jouw smileys zijn zo klein op mijn scherm (en in zwart-wit) dat daar misschien de oorzaak zit. Gebruik jij de smileys van op het forum zelf ?
              Bij de quote hierboven zie ik nu zelfs twee zwarte ruitjes met een vraagteken in.
              Smileys die ik plaats zien er ook bij mij normaal uit. Ook in andere topics zien ze er normaal uit, behalve de jouwe. Beetje bizar.
              Nete, bij mij zien de mijne er normaal uit en bij die van u zie ik er ene als gewone karakters.

              De oorzaak ligt volgens mij aan het niet 100% compatibel zijn van de forumsoftware met Tapatalk.

              Meeste reacties stuur ik via Tapatalk, maar als ik via de webversie inlog dan zie ik ook wel rare smileys bij wie Tapatalk gebruikt.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Een vrij zachte januaridag
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Nete, bij mij zien de mijne er normaal uit en bij die van u zie ik er ene als gewone karakters.

                  De oorzaak ligt volgens mij aan het niet 100% compatibel zijn van de forumsoftware met Tapatalk.

                  Meeste reacties stuur ik via Tapatalk, maar als ik via de webversie inlog dan zie ik ook wel rare smileys bij wie Tapatalk gebruikt.
                  VerSeg, ook op het forum (Safari, Mac) zien jouw smileys er anders uit dan de rest.


                  Links in de quote die van Nete, de middelste en de rechtse zijn van jou.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Bij alle anderen zie ik de smileys zoals links, de jouwe Verseg zie ik zoals rechts.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Bij alle anderen zie ik de smileys zoals links, de jouwe Verseg zie ik zoals rechts.
                      Dat is omdat ze bij mij via Tapatalk geplaatst zijn.
                      Via de browser zie ik de uwe goed, via Tapatalk niet allemaal.
                      Zal per gelegenheid eens screenshots nemen, dat is duidelijker.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Eindelijk kunnen we met z'n allen (of toch velen) weer buitenkomen en een beetje ademen met de plotse weersverandering.
                        Voor mij persoonlijk een weersverbetering .

                        Want : http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160514_02289797

                        Hopelijk houdt het huidige weertype dan ook minimum een tiental dagen aan, zoals ze voorspellen.

                        Groetjes

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                          Eindelijk kunnen we met z'n allen (of toch velen) weer buitenkomen
                          Da's de beste die ik dit jaar al gehoord heb.

                          De ijsheiligen doen hun naam alle eer aan dit jaar.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                            Eindelijk kunnen we met z'n allen (of toch velen) weer buitenkomen en een beetje ademen met de plotse weersverandering.
                            Voor mij persoonlijk een weersverbetering .
                            Vorige week wat niezen van de allergie, vandaag van de verkoudheid.
                            Dan toch maar liever beter weer.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Bij de quote hierboven zie ik nu zelfs twee zwarte ruitjes met een vraagteken in.
                              Smileys die ik plaats zien er ook bij mij normaal uit. Ook in andere topics zien ze er normaal uit, behalve de jouwe. Beetje bizar.
                              Deze reactie om eens een screenshot te kunnen nemen van uw smileys en de mijne, zoals ik ze zie. 😆 ☺ 😊

                              Edit:
                              Hopelijk is screenshot zichtbaar.
                              Uw smileys zie ik niet correct, slechts 1 van de 2 en dit via Tapatalk.
                              Dus Tapatalk is niet 100% compatibel met de forumsoftware op de server.
                              Last edited by VerSeg; 14 mei 2016, 20:24.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                De ijsheiligen doen hun naam alle eer aan dit jaar.
                                Alleen vandaag dan bedoel je, al werd het hier nog 15,1°C en was het behoorlijk zonnig, wat ruim warmer is dan de 12°C die voorspeld was.
                                De eerste drie ijsheiligen hadden hier temperaturen van 28,1°C op woensdag, 27,9°C op donderdag en 26,2°C op vrijdag.

                                Jammer genoeg is de verwachte regen - voor de zesde dag op rij werd regen voorspeld - er nog steeds niet gekomen en blijven de pollen dus volop in de lucht.

                                Comment

                                Working...
                                X