Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Dus jij laat die meer dan 10 euro beltegoed gewoon blauw-blauw ? Rijk volk zit hier op dit forum.
    nete, mijn zenuwen begeven bijna....
    Ik heb een bevestiging dat ik mijn kaart herladen heb en
    toch zie ik niks daarvan...
    Mijn tegoed blijft staan op 0,05 euro.
    Hoe kan dit?

OPGELOST.
    Wel via internet (online met Proximus) geregeld.
    Last edited by theokus; 25 augustus 2010, 14:15.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Nooit meer? Je was al geen klant, een echt verlies is het dan ook niet.
      toch wel ... heb belgacom telefonie etc., maar los daarvan, iedereen kan toch een telefoontoestel/gsm in de belgacomshop kopen ? En bovenal, als je online (dus beschikbaar voor iedereen) een gsm koopt dat gelocked is, zou dat er toch mogen bij staan he ? staat dan nog allemaal los van het feit de ze mij een aantal weken aan het lijntje gehouden hebben etc etc.

Toch veel succes gewenst met je nieuwe speeltje.
      thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
        De Htc Desire, zeker met Froyo 2.2 is enorm snel, Nokia's zullen zeker niet sneller opstarten (eveneens niet tov iPhone4). En de grafische kracht gezien van de iPhone? Games op een Nokia zijn niet echt geweldig te noemen... In de 6 maanden dat ik een iPhone 3Gs heb gebruikt, de 2 maanden een HTC Desire en 2 weken een iPhone 4 is geen van deze toestellen ooit vastgelopen, dat is bij Nokia wel iets anders (browsen bvb). De Nokia E72 loopt meerdere keren per week vast bij intens gebruik.
        Ik had het nog over een HTC Diamond... en de Nokia die ik nu heb is een 5800.
        Indrukken over toestellen hebben ook te maken met wat je gewoon bent en waarmee je vergelijkt uiteraard. Mijn HTC moest ik al eens resetten hoor, en de Nokia 5800 blijft het doen. Heeft ook een veel langere gebrukkstijd dan de HTC. En die Ovimaps GPS software van Nokia start pakken sneller op dan bij de HTC. Zal met nieuwere HTC of iPhone ook alweer even snel of sneller zijn, maar ik vind de snelheid van de 5800 op aanvaardbaar gebruiksniveau terwijl dat van de HTC in sommige zaken eerder bleef steken bij gadgetniveau.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Ik had het nog over een HTC Diamond... en de Nokia die ik nu heb is een 5800.
          Indrukken over toestellen hebben ook te maken met wat je gewoon bent en waarmee je vergelijkt uiteraard. Mijn HTC moest ik al eens resetten hoor, en de Nokia 5800 blijft het doen. Heeft ook een veel langere gebrukkstijd dan de HTC. En die Ovimaps GPS software van Nokia start pakken sneller op dan bij de HTC. Zal met nieuwere HTC of iPhone ook alweer even snel of sneller zijn, maar ik vind de snelheid van de 5800 op aanvaardbaar gebruiksniveau terwijl dat van de HTC in sommige zaken eerder bleef steken bij gadgetniveau.
          Tja ... een HTC Diamond had Windows Mobile als OS dacht ik en de Nokia 5800 was de eerste Nokia gsm met touchscreen. Die was/is inderdaad wel degelijk, basis wat uitvoering & handeling betreft maar gewoon degelijk.

De Nokia 5800 kan je helemaal niet vergelijken met de HTC Desire of iPhone 4...heb de Nokia 5800 ook al gebruikt maar daar kan je amper van een gadget of snelheid spreken als je ze hiermee gaat vergelijken. De HTC Diamond kan je ook niet vergelijken met de HTC Desire vermits ze een ander OS hebben (Windows Mobile vs Android). HTC is er dus op vooruit gegaan wat je van Nokia niet kan zeggen.

Wat niet wegneemt dat de 5800 een goede gsm zal zijn natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick C Bekijk bericht
            Verhaal Belgacom/Proximus: Bel op een bepaalt moment naar de belgacomshop en daar vertellen ze me doodleuk, zoals jij al had bevestigd verseg , dat de samsung galaxy gewoon op het schap ligt ... Dus ipv te blijven wachten op mijn levering annuleer ik mijn internet bestelling en ga naar de shop. Daar aangekomen vraag ik naar het toestel. Wat er dan volgt is vrij vreemd. De verkoopster aarzelt ... mompelt wat en verdwijnt om even later te checken of ik wel zeker dit toestel wou ... ja dus ... en verdwijnt weer ... achterin zie ik ze praten met haar chef (denk ik toch) ... komt terug met het toestel en begint dan met allerlei persoonlijke vragen te stellen zoals; bij welke provider ben je ? hoelang al ? contract ? ... enfin je kan het al raden, ze wil dat ik overstap naar proximus. Ik maak haar duidelijk dat ik niet voor een nieuw abo/contract kom, enkel toestel kopen en maan aan om af te rekenen ... waarna ze terug achterin verdwijnt terug blabla ... en dan: sorry ik kan je dit toestel niet verkopen, het is enkel voor proximus klanten geschikt/bedoeld NOOIT MEER BELGACOM/PROXIMUS VOOR MIJ DUS
            Zeer straf ... ze zullen in die shop wel ergens iets verkeerd verstaan hebben bij de uitleg dat ze gekregen hebben.
            Het toestel wordt enkel door Proximus verdeeld en zit in een Proximus verpakking (Doos rond de doos van Samsung).
            Van een abo of provider hebben ze mij helemaal niets gevraagd en ik ben zeker ook geen Proximus-klant.
            Straf want bij Belgacom wordt de GSM geleverd met een gratis Pay & Go kaartje erbij ... ge zou het toestel dus kunnen kopen om met dat kaartje te gebruiken.
            Het enige dat er is, het mailboxnummer van Proximus is voorgeprogrammeerd in het toestel, ge moet dat dus aanpassen naar dat van uw provider.
            Ook staat er één Proximus widget op geïnstalleerd waarmee ge uw data-verbinding kunt uitschakelen, meer dan dit doet dat niet en ge kunt dat dus ook negeren.
            Het toestel is niet providerafhankelijk of gelockt want dat is in België verboden (hebben ze me zelf in de shop gezegd).
            Ik weet niet in welke shop jij gegaan bent of welke pech u achtervolgt maar gij mocht dat toestel precies niet hebben.

Ben dan per direct naar de pdashop gereden (had ik al 3 weken eerder kunnen doen maar ja), na enkele minuten afgerekend en voila I have my samsung galaxy 9000
            Heb je dan niet de 8GB-versie ervan? Ik had daar geïnformeerd maar de 16GB-versie konden ze niet leveren.

Toch enkele bedenkingen/nadelen:
            Instellen: Ik vind dat het toch enige tijd in beslag neemt om dit toestel in te stellen naar je eigen wensen. Het is ook niet altijd zo vanzelfsprekend om eenvoudige instellingen terug te vinden, lijkt alsof het niet logisch is.
            Och, ik heb ook wat zitten zoeken maar alles is gewoon anders maar wel een beetje zichzelf uitwijzend eens je snapt hoe het ineen steekt.
            Op mijn Nokia N97 heb ik nog langer zitten zoeken dan hier alvorens alles naar zin was ... alhoewel naar zin is veel gezegd.

Outlook: dit is grand miserie. Als je gewend bent aan winmo/activsync zou ik zeggen hou je vast. Ik heb dagen zitten ploerten om eea te kunnen syncroniseren en zo te houden.
            Dat synchroniseren was voor mij ook een hel omdat dit met Nokia PC Suite een simpel iets was.
            Dit gaat wel met Samsung Kies maar ik gebruik in Outlook een tweede kalender voor mijn GSM en dat kunt ge daar niet mee instellen. Dit is een mankement in de software maar niet direct in het toestel.
            Nu heb ik voor +- 12€ een klein programma gekocht dat dit allemaal héél simpel kan doen ... gSyncit.

Keyboard: dit heeft niets met de galaxy zelf te doen maar ik was gewend aan een fysiek toetsenbord en als je dan overgaat op een virtueel dan is het vaak vloeken.
            Het is vooral zoeken naar het azerty toetsenbord, daarvoor moet je als taal Frans kiezen.
            Dit is geen mankement van Samsung maar van Android.
            Hoe meer ik de swipe functie gebruik (vegen over de letters om woorden te vormen) hoe meer ik er voor te vinden ben, gaat sneller dan gewoon tikken op de letters in alle geval.
            Lukt me helemaal niet, zit altijd naast de juiste letters met mijn dikke vingers. Gewoon typen gaat wel en zelfs sneller dan op mijn N97 met echt toetsenbord. Zal voor ieder wel een eigen erg-varing zijn.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick C Bekijk bericht
              En bovenal, als je online (dus beschikbaar voor iedereen) een gsm koopt dat gelocked is, zou dat er toch mogen bij staan he ?
              Toestel is bij Belgacom / Proximus helemaal niet gelockt ... die hebben in de shop vermoedelijk iets verkeerd begrepen tussen Proximus voorgeprogrammeerd (mailboxnummer) en gelockt zijn.
              Een toestel mag in België niet gelockt zijn zoals hiervoor reeds uitgelegd, een grote Belgische provider gaat zich echt niet laten vangen door zo iets banaals hoor.

Trouwens voor diegenen die er niet in slagen het mailboxnummer (5555 voor Mobistar) erin te zetten omdat ge het niet kunt aanpassen ... GSM uit zetten, sim-kaart eruit halen, GSM opzetten zonder sim-kaart, nummer veranderen en dan terug uw sim-kaart plaatsen (na uitschakelen natuurlijk).
              Een of ander bugske in Android dat hiervoor kan zorgen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Euhm, ik vroeg 5 voorbeelden uit de kwaliteits-media of pers, rond vertekening en verdraaing van feiten en nieuws. Omdat op de vorige pagina's iemand onze algemene kennis aanvalt en de maatschappelijke berichtgeving volledig in twijfel trekt. En jij geeft mij twee vage voorbeelden zonder bronnen over.... de iPhone en trapt daar nog eens een gigantische opendeur binnen over gesponsorde reviews.
                #1: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100826_110
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  You're joking right? Denk je dat De Standaard geld kreeg van Sony om even te praten over Lara Croft? Een game dat allang niet meer verkocht wordt, waarvan de laatste editie totaal slecht verkocht (wat hier ook vermeld is) en dat elke week wel érgens genoemd wordt?

En welk feiten zijn dan verdraaid in dit artikel? Was Lara Craft eigenlijk... een man?

Serieus...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    You're joking right? Denk je dat De Standaard geld kreeg van Sony om even te praten over Lara Croft? Een game dat allang niet meer verkocht wordt, waarvan de laatste editie totaal slecht verkocht (wat hier ook vermeld is) en dat elke week wel érgens genoemd wordt?

En welk feiten zijn dan verdraaid in dit artikel? Was Lara Craft eigenlijk... een man?

Serieus...
                    Nee, maar Lara Croft is niet het geesteskind van Sony dat men hier wil beweren. De eerste versie was zelfs ronduit populairder op het PC platform dan op PlayStation. Wat men hier doet is gewoon verzinsels publiceren, slim ingewikkeld in bij elkaar geraapte feiten.

De Sony 'figuur' waar men naar op zoek is is Crash Bandicoot.

En die laatste editie die totaal slecht verkocht, die is nog helemaal uit, enkel te krijgen via XBox Arcade, terwijl de PlayStation en PC versie pas eind september uit komen.
                    Last edited by GroovBird; 27 augustus 2010, 21:48.
                    pixelpusher

Comment

Is Lara Croft nu ook al een GSM of smartphone?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Misschien interessant nu het hier toch over iphone/samsung 9000 gaat om deze eens te lezen ...
                        Bij de Samsung dan toch ook niet alles rozengeur en maneschijn ?
                        Last edited by Wimpy; 28 augustus 2010, 13:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                          Misschien interessant nu het hier toch over iphone/samsung 9000 gaat om deze eens te lezen ...
                          Bij de Samsung dan toch ook niet alles rozengeur en maneschijn ?
                          tja op een Iphone forum gaat men zeker niet zeggen dat een samsung beter is dan een iphone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                            tja op een Iphone forum gaat men zeker niet zeggen dat een samsung beter is dan een iphone
                            Waarom niet problemen met de iphone/ipad worden er ook uitvoerig besproken als je de moeite doet om wat verder te lezen, dat forum is niet bedoeld om de iphone op te hemelen.

Het is niet omdat je een bepaald toestel hebt dat je er noodzakelijk tevreden over bent (zoals ik met al mIjn toestellen vóór de iphone )

Er zijn gebruikers van beide toestellen aan het woord, niet zij die het van 'horen zeggen' hebben...
                            Last edited by Wimpy; 28 augustus 2010, 14:09.

Comment

Vandaag die Samsung eens in levende lijve gaan bekijken en betasten, iets groter scherm dan de iPhone, iets dunner ook dacht ik.
                              Prachtig toestel maar nee, toch niet, het kon me niet overtuigen, de "feeling" is er niet, het werkt allemaal net iets minder vlot, 't is minimaal maar toch. Voorlopig blijf ik nog bij mijn 3GS.... en dan moet je ook weten dat ik absoluut geen Apple fan ben, integendeel zelfs.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                                Vandaag die Samsung eens in levende lijve gaan bekijken en betasten, iets groter scherm dan de iPhone, iets dunner ook dacht ik.
                                Prachtig toestel maar nee, toch niet, het kon me niet overtuigen, de "feeling" is er niet, het werkt allemaal net iets minder vlot, 't is minimaal maar toch. Voorlopig blijf ik nog bij mijn 3GS....
                                En met toepassingen die geld vreten
                                Komt door dat auto-syncen enz. enz.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X