Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Schade geleden? dan is het ok voor Apple, want toch al 3 miljoen verkocht, en ellenlange wachtlijsten bij de salespoints.
    En ik heb een "tijdelijk" probleem gehad, nu werkt ie weer als een speer. Toestel slecht? Nee, maar upgrade klote dat wel, Apple niet perfekt. En als ik al zie hoe je dit punt uitvergroot, dan krijg ik wel een idee over hoe jij de zaken ziet.
    Ach, wat maakt het allemaal uit, jij bent iemand die graag hier van alles afkraakt, en je bent daar ook heel goed in. (En ik herhaal, niet enkel in dit topic)
    Voor de rest hou ik er mee op, ik ga wat van een vrije dag genieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Ach, wat maakt het allemaal uit, jij bent iemand die graag hier van alles afkraakt, en je bent daar ook heel goed in. (En ik herhaal, niet enkel in dit topic)

De nagel op de kop Rudy

Je hebt op alle fora van die z*kers zitten, op den duur goooien ze die er wel eens uit of ze bollen het zelf af
      Last edited by Wimpy; 18 juli 2010, 09:04.

Comment

En nu mogen we hierover wel stoppen.

De 2 belangrijkste zinnen op de persconferentie kwamen niet van Steve maar van een amateur zanger.

If you don't want an iPhone4, don't buy it.
        If you don't like your iPhone4, return it.

Meer hoeft daar eigenlijk toch niet over gezegd worden.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          De "caleido's"? Als je wil puberaal doen en niets relevants wil bijdragen, buiten wat polariseren (wij vs de anderen), ga je best ergens anders.
          Fantastische quote! (Buren zijn nu koortsachtig op zoek naar welke komische film ik eigenlijke zit te kijken )

Comment

'k Heb hier nog een interessant artikel gevonden, maar 't zijn vooral de commentaren in dat artikel die echt interessant zijn.
            pixelpusher

Comment

En ik heb een "tijdelijk" probleem gehad, nu werkt ie weer als een speer. Toestel slecht? Nee, maar upgrade klote dat wel, Apple niet perfekt. En als ik al zie hoe je dit punt uitvergroot, dan krijg ik wel een idee over hoe jij de zaken ziet.
              Uitvergroot? Door het in één zin te vermelden? ja natuurlijk...
              Jij hield het gewoon achterwege, in een topic over de iPhone 4, je had "geen klachten". Vind ik persoonlijk nog iets pijnlijker.

Toevallig ook een topic waar het gaat om een toestel dat jij bezit en waar ik terechte vragen stel en reageer op vertekende informatie van andere fanboys. Toeval? Ik denk het niet Rudy. Want in andere topics waar gediscussieerd wordt over toestellen en accessoires is er geen vuiltje aan de lucht. Alleen hier bij de iPhone is er een groot defensief. En bij de Sony NEX, waar àlle niet-positieve opmerkingen gelyncht worden door een fulltime NEX defensie eenheid hier op BD

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Je hebt op alle fora van die z*kers zitten, op den duur goooien ze die er wel eens uit of ze bollen het zelf af
              En u bent? Een vlieg op de muur?

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
              De 2 belangrijkste zinnen op de persconferentie kwamen niet van Steve maar van een amateur zanger.

If you don't want an iPhone4, don't buy it.
              If you don't like your iPhone4, return it.

Meer hoeft daar eigenlijk toch niet over gezegd worden.
              Dus we moeten zwijgen over de iPhone volgens Steve? Ha.
              Waarom mag er en kan er zonder problemen gepraat worden over lenzen, flitsers, body's, filters en fototassen, zowel positief of negatief? Maar als er gepraat worden over een iPhone - een toestel dat tegenwoordig een hot topic is - zijn de voorstanders veel agressiever en defensiever.
              Aan mij of aan jaloezie ligt het alleszins niet, ik heb liever een bepaalde lens dan een iPhone. Je kan ze blijven vragen om redelijkheid en gezond verstand, je kan ze blijven links naar feiten & artikels doorsturen, maar het ziet er naar uit dat het er nooit zal van komen, dat ze Het Licht gewoon niet wíllen zien. Als ze niet meer normaal kunnen argumenteren of door de mand vallen, reageren ze zoals in #151 en #152, as always.

Comment

Dus we moeten zwijgen over de iPhone volgens Steve? Ha.
                Waarom mag er en kan er zonder problemen gepraat worden over lenzen, flitsers, body's, filters en fototassen, zowel positief of negatief? Maar als er gepraat worden over een iPhone - een toestel dat tegenwoordig een hot topic is - zijn de voorstanders veel agressiever en defensiever.
                Aan mij of aan jaloezie ligt het alleszins niet, ik heb liever een bepaalde lens dan een iPhone. Je kan ze blijven vragen om redelijkheid en gezond verstand, je kan ze blijven links naar feiten & artikels doorsturen, maar het ziet er naar uit dat het er nooit zal van komen, dat ze Het Licht gewoon niet wíllen zien. Als ze niet meer normaal kunnen argumenteren of door de mand vallen, reageren ze zoals in #151 en #152, as always.
                Ze kunnen allemaal gaan solliciteren voor burgemeester van Brussel
                't Is maar een fait divers.

When Apple had issues with battery life in Snow Leopard,
                CPU utilization while playing MP3s in Mac Pros,
                or even SSDs in 2nd gen unibody MacBook Pros the backlash just wasn’t there.
                While Mac users care about having problem-free hardware,
                there simply aren’t enough users to really create the angry mob that has happened in iOS land.
                Well there are a ton of iPhone users out there.
                This isn’t going to be the last time that Apple feels the heat.
                http://www.anandtech.com/show/3821/ipho ... gnal-fix/4
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

De nagel op de kop Rudy

Z**kers? Moet je eens naar een Mac gebruikers bijeenkomst gaan. Daar vind je er ook nog.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Pas op, ikke in de politiek= afschaffen van alle hangmatten in gans België.
                    Apple: ik vraag me af hoe doe mannen dan toch zoveel aanhangers hebben die al die minderwaardige troep blijven kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Leun achterover in jouw zetel en wacht gewoon op de volgende flater, die zal
                    er zeker komen en we moeten daarvoor zelfs niets doen

In de media van gisteren vielen er me een paar dingen op:
                    - een topman van Microsoft geeft een grote som aan een goed doel
                    - na de persconferentie van Jobs stegen de aandelen van Apple.

Je zal ook wel weten dat de winsten van Apple rond de 30% liggen.
                    Ik vind dit gewoon buitengewoon in deze tijd, erg knap wat zaken doen betreft.
                    En wat moet je nog meer hebben als je bovendien nog zo'n trouwe achterban hebt.
                    De paus in Rome heeft het iets moeilijker vandaag de dag
                    Ik heb nog een laatste wens: ik hoop dat de iPhone 5 zo'n 999 euro zal kosten

Sorry voor het volgende maar ik kan me moeilijk inhouden
                    Wie had dit nu ooit gedacht dat je een echte Apple-iPhone-fan kunt herkennen aan zijn "zakske"
                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ze kunnen allemaal gaan solliciteren voor burgemeester van Brussel
                    't Is maar een fait divers.

When Apple had issues with battery life in Snow Leopard,
                    CPU utilization while playing MP3s in Mac Pros,
                    or even SSDs in 2nd gen unibody MacBook Pros the backlash just wasn’t there.
                    While Mac users care about having problem-free hardware,
                    there simply aren’t enough users to really create the angry mob that has happened in iOS land.
                    Well there are a ton of iPhone users out there.
                    This isn’t going to be the last time that Apple feels the heat.
                    http://www.anandtech.com/show/3821/ipho ... gnal-fix/4

Comment

Pas op, ikke in de politiek= afschaffen van alle hangmatten in gans België.
                      Apple: ik vraag me af hoe doe mannen dan toch zoveel aanhangers hebben die al die minderwaardige troep blijven kopen?
                      Wel prachtig dat je zoals die mannen hier het toestel kan beoordelen zonder het ooit in je handen gehad te hebben ...

Comment

Te hopen dat IPhone5 nog even op zich laat wachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          Te hopen dat IPhone5 nog even op zich laat wachten.
                          Met herbekeken antenne design en één duidelijke manier van vasthouden

Comment

Zegt hier dan iemand dat er geen enkel minpunt aan de iphone is of kan zijn ?

Daar heb ik dan overgelezen ...

Feit 1 : de grote meerderheid van de gebruikers is erg tevreden over zijn iphone.

Feit 2 : het zijn meestal zij die het toestel niet gebruiken en zelfs nog niet in hun handen gehad hebben die om onverklaarbare redenen de grootste moeite doen om het af te kraken .

Comment

Wel prachtig dat je zoals die mannen hier het toestel kan beoordelen zonder het ooit in je handen gehad te hebben ...
                              Sorry, ikke zelf niet opgelet ;-)

Comment

Hallo,

Ach, los van deze hele discussie ...
                                Ik ben een zeer tevreden iPhone 3GS gebruiker. Het toestel voldoet perfect aan de door mij gestelde eisen voor een handheld en dat is wat telt.
                                Is de iPhone perfect? Neen hoor, maar hij voldoet aan mijn eisen ...
                                Mijn vrouw kon mijn "vrijgekomen" Blackberry Bold hebben, maar neen, zij verkiest een heel eenvoudige GSM zonder toeters of bellen - en dat zijn haar "eisen"

Jaja
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                                X