Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    [
    Jobs verzekerde er geen sprake was van ontevreden klanten.
    bron: de Morgen
    Ah nee ? Ik ben ontevreden en 'k heb niet eens een iPhone !
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Zoals hier al eerder gezegd, het merendeel van de gebruikers is tevreden , enkel zij die er geen willen/kunnen kopen zijn ontevreden

Hoge bomen vangen veel wind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Beter: arrogante bomen vangen veel wind.

En de soap gaat verder, Apple wijst nu als een peuter van 4jaar naar de concurrentie: zij hebben ook streepjes die verminderen! met een zelfgemaakte "objectieve" vergelijking.

Telefoonfabrikanten Nokia, RIM en HTC hebben fel gereageerd op de claims van Apple in de persconferentie over het antenneprobleem van de iPhone 4. "Klanten van ons hebben geen hoesje nodig om te kunnen bellen", sneren topmannen van RIM.

Comment

Zoals hier al eerder gezegd, het merendeel van de gebruikers is tevreden , enkel zij die er geen willen/kunnen kopen zijn ontevreden

Ach,als ik zie hoe de mijne presteerd, en die van de mensen die ik ken, en we dan kritisch de eerste beste andere smarthone vastnemen, blijkt deze antenne beïnvloeding bij alle toestellen wel te reproduceren, maar Apple heeft inderdaad de pech daar op aangevallen te worden. Hoge bomen inderdaad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Ach,als ik zie hoe de mijne presteerd, en die van de mensen die ik ken, en we dan kritisch de eerste beste andere smarthone vastnemen, blijkt deze antenne beïnvloeding bij alle toestellen wel te reproduceren, maar Apple heeft inderdaad de pech daar op aangevallen te worden. Hoge bomen inderdaad...
            Ha nice try. Neenee, goed lezen. En vooral niet alleen de verwijten die Apple maakt tov andere fabrikanten op zijn eigen website.

Bij de iPhone 4 valt bij sommige toestellen de verbinding wég. Dat maakt het cruciale verschil. En dat is ook de reden dat Apple nu plooit en die hoesjes uitdeelt aan alle gebruikers, of de kans geeft om het toestel in te ruilen voor een ander.

Bij andere fabrikanten in dit segment is dit hoegenaamd niet nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
              Ha nice try. Neenee, goed lezen. En vooral niet alleen de verwijten die Apple maakt tov andere fabrikanten op zijn eigen website.

Bij de iPhone 4 valt bij sommige toestellen de verbinding wég. Dat maakt het cruciale verschil. En dat is ook de reden dat Apple nu plooit en die hoesjes uitdeelt aan alle gebruikers, of de kans geeft om het toestel in te ruilen voor een ander.

Bij andere fabrikanten in dit segment is dit hoegenaamd niet nodig.
              Ach, tegen echte fanboy's kan je toch nooit winnen ;-)
              Ik weet wat het ding in de praktijk doet, dus hoef niet meer mee te gaan in discussies tussen allerlei groepen van mensen, die hun tijd verdoen met hun gelijk trachten te bewijzen. Meestal kontra's .
              Ik mag zelfs men iPhone nog terugbrengen, maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om dat te doen.
              Blijft een heerlijk machien, de iphone4!

Comment

Ik weet wat het ding in de praktijk doet, dus hoef niet meer mee te gaan in discussies tussen allerlei groepen van mensen, die hun tijd verdoen met hun gelijk trachten te bewijzen.
                Er moet niets meer bewezen worden

Jij hebt dan geluk met jouw exemplaar. Dat betekent niet dat je je het gedrag & communicatie van de fabrikant niet kritisch mag bekijken. Ik ben alleszins geen kuddebeest.

Comment

Jij hebt dan geluk met jouw exemplaar. Dat betekent niet dat je je het gedrag & communicatie van de fabrikant niet kritisch mag bekijken. Ik ben alleszins geen kuddebeest.

Wat heeft dat te maken met kuddebeest ?

Comment

Leun achterover in jouw zetel en wacht gewoon op de volgende flater, die zal
                    er zeker komen en we moeten daarvoor zelfs niets doen

In de media van gisteren vielen er me een paar dingen op:
                    - een topman van Microsoft geeft een grote som aan een goed doel
                    - na de persconferentie van Jobs stegen de aandelen van Apple.

Je zal ook wel weten dat de winsten van Apple rond de 30% liggen.
                    Ik vind dit gewoon buitengewoon in deze tijd, erg knap wat zaken doen betreft.
                    En wat moet je nog meer hebben als je bovendien nog zo'n trouwe achterban hebt.
                    De paus in Rome heeft het iets moeilijker vandaag de dag
                    Ik heb nog een laatste wens: ik hoop dat de iPhone 5 zo'n 999 euro zal kosten

Sorry voor het volgende maar ik kan me moeilijk inhouden
                    Wie had dit nu ooit gedacht dat je een echte Apple-iPhone-fan kunt herkennen aan zijn "zakske"
                    Last edited by theokus; 17 juli 2010, 15:32.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Wat heeft dat te maken met kuddebeest ?
                      Dat bedoelt hij niet zo, hij zegt eerder: trouwe achterban
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Je zal ook wel weten dat de winsten van Apple rond de 30% liggen.
                        Eerder rond de 20%, denk ik.

Dave
                        pixelpusher

Comment

Ik ben alleszins geen kuddebeest.
                          Als ik een kuddebeest zou zijn, liep ik nu mee met de histerische massa, die Apple en alles daarmee te maken heeft super kritisch te evalueren. Wat niet wil zeggen dat ik de flaters van Apple niet erken. Toch is de ontvangst er niet 1 van. En niet enkel de mijne is goed !
                          Maar deze ochtend is mijn iphone4 in recovery mode gegaan bij de update naar 4.01, een ertoe waar deze voormiddag een third party app aan te pas moest komen om de phone terug werkend te krijgen. Dergelijke zaken zijn eigenlijk erger, want men is hier een halve dag mee bezig om dit op te lossen!!!

Comment

Als ik een kuddebeest zou zijn, liep ik nu mee met de histerische massa, die Apple en alles daarmee te maken heeft super kritisch te evalueren. Wat niet wil zeggen dat ik de flaters van Apple niet erken. Toch is de ontvangst er niet 1 van. En niet enkel de mijne is goed !
                            Maar deze ochtend is mijn iphone4 in recovery mode gegaan bij de update naar 4.01, een ertoe waar deze voormiddag een third party app aan te pas moest komen om de phone terug werkend te krijgen. Dergelijke zaken zijn eigenlijk erger, want men is hier een halve dag mee bezig om dit op te lossen!!!
                            Ik denk het nu begrepen te hebben : jij bent een pro

Comment

Er is een even grote kudde van gebruikers die het allemaal minimaliseren en de kritiek uitleggen als jaloezie... en de arrogantie van Steve & Apple "cool" vinden. Terwijl het super klantonvriendelijk is.

Waarom post je dat dan niet spontaan, dat je probleem had? Er zijn ondertussen al een paar reports van mensen met problemen na hun update. Dat het toestel trager loopt, dat WIFI trager is etc... Zie post 104 hier in dit topic.

Hierboven zeg je nog dat hij perfect werkte... Dat is dan ook weer typisch denk ik dan zo.

Als er iets scheelt aan mijn product of het gedrag van mijn fabrikant, dan ga ik daar kritisch op reageren, ik heb er duur voor betaald.

Comment

Rudy ... ge hebt met uw laatste post, caleido zo blij als ne kermisvogel gemaakt!
                                Daar kan hij weer een hele week mee voort!

Comment

Working...
                                X