Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Eventjes een positieve update,
    De gps antenne werkt veel beter dan de voige versies (3G en 3GS), zelfs uit de hand in de stad kan je de wandelroutes in tomtom gebruiken.
    En van het hele antenne gedoe merk ik niks.

Maar ja, ik ben dan ook een echte gebruiker.
    Blij ook zo eens iets te lezen.
    De meeste halen hun mosterd van horen zeggen, jij spreekt tenminste uit ervaring.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      De meeste halen hun mosterd van horen zeggen, jij spreekt tenminste uit ervaring.
      Ik vrees eigenlijk enkel voor het scherm..1 keer vallen en de kans is groot dat ge uw toestel moogt weggooien.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Is dat niet gebaseerd op feiten? Dacht dat Ford in de jaren '50 zo een oefening gemaakt had en uit gerekend had dat het goedkoper was om mensen te laten sterven in slecht gemaakte auto's dan alles terug te laten halen.

Trouwens, Apple heeft de fout nu uiteindelijk toegegeven.

Sorry, kan het niet laten, maar deze grap moest erbij
        Misschien,

Maar het is de realiteit. Als er een fout optreedt bij sommige gebruikers, maar het is goedkoper om in die weinige gevallen hun PC te vervangen dan om een algemene "recall" te gaan doen, waarom dan een recall doen? Dat wordt door sommigen bekeken als puur winstbejag, natuurlijk, maar 't is dat of er gaan weer banen verloren. Of die gedupeerden in de kou blijven staan of niet is een andere zaak, je moet je afvragen of ze daadwerkelijk geholpen werden, of dat hun garantie niet werd nageleefd, zoals je uit dit artikel zou kunnen afleiden, al vind ik het nogal sensationeel voorgesteld.

Maar het is in mijn ogen best te begrijpen dat een reeks computers met een mogelijk defect verstuurd werden en dat er niets aan gedaan werd.

Tenzij er natuurlijk bepaalde gevaren mee gemoeid zijn, natuurlijk, wat hier niet het geval was.
        pixelpusher

Comment

En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn, wordt het gesprek gelijk afgebroken

http://webwereld.nl/nieuws/66471/pro...-iphone-4.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Hahaha, laat ze maar zeveren hé, veel tijd moeten deze mensen hebben ...
            Amaai, zoveel belangstelling voor zaken die ze zelf niet bezitten of wensen aan te kopen....

Comment

Amaai, zoveel belangstelling voor zaken die ze zelf niet bezitten of wensen aan te kopen....
              Opdracht Dell: negeren.
              "Uit de openbaar gemaakte documenten blijkt dat de medewerkers van Dell op de hoogte
              waren van de aanwezigheid van slechte onderdelen. Maar ze moesten dit verbergen door
              de ‘schuld’ in de schoenen van de klant te schuiven. Zo kreeg de klant te horen dat hij het
              systeem minder mocht belasten of een duurder exemplaar kon aanschaffen."

Ik denk dat het de klanten deugd heeft gedaan om dit achteraf te horen
              Het waren 11,5 miljoen klanten die bezitters waren Rudy.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Hahaha, laat ze maar zeveren hé, veel tijd moeten deze mensen hebben ...
                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Opdracht Dell: negeren.
                "Uit de openbaar gemaakte documenten blijkt dat de medewerkers van Dell op de hoogte
                waren van de aanwezigheid van slechte onderdelen. Maar ze moesten dit verbergen door
                de ‘schuld’ in de schoenen van de klant te schuiven. Zo kreeg de klant te horen dat hij het
                systeem minder mocht belasten of een duurder exemplaar kon aanschaffen."

Ik denk dat het de klanten deugd heeft gedaan om dit achteraf te horen
                Het waren 11,5 miljoen klanten die bezitters waren Rudy.
                Topic. : iPhone
                Relevantie : 0
                Zevergraad: 100%

Comment

Topic. : iPhone
                  Relevantie : 0
                  Zevergraad: 100%
                  Zie #69.

Rudy, Dell heeft klanten bedrogen.
                  Er zijn bedrijven die denken met alles weg te kunnen.
                  (Toyota dacht dat ook maar eerst alles ontkennen)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Is dat niet gebaseerd op feiten? Dacht dat Ford in de jaren '50 zo een oefening gemaakt had en uit gerekend had dat het goedkoper was om mensen te laten sterven in slecht gemaakte auto's dan alles terug te laten halen.
                    Ja is inderdaad gebaseerd op waarheid. Weet wel niet welk model. Dacht iets uit de 1980s... Tja kapitalisme hé

Kijk, dat is weer typisch zo een reactie dat een topic verzuurt.
                    Het gaat helemaal niet over dingen van horen zeggen. Het staat in de kranten. Het staat overal op het internet. Apple bevestigt het zelf.

Wat wil je meer? Dat Jobs je persoonlijk opbelt? Ga je het dan pas geloven dat er werkelijk dingen zijn die niet goed of niet zoals verwacht functioneren bij bepaalde iPhones?

Ja, er zou een olielek zijn in de golf van Mexico, maar ik heb het van horen zeggen, dus ik geloof er niet veel van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Ja is inderdaad gebaseerd op waarheid. Weet wel niet welk model. Dacht iets uit de 1980s... Tja kapitalisme hé

Het gaat helemaal niet over dingen van horen zeggen. Het staat in de kranten. Het staat overal op het internet. Apple bevestigt het zelf.

Wat wil je meer? Dat Jobs je persoonlijk opbelt? Ga je het dan pas geloven dat er werkelijk dingen zijn die niet goed of niet zoals verwacht functioneren bij bepaalde iPhones?

Ja, er zou een olielek zijn in de golf van Mexico, maar ik heb het van horen zeggen, dus ik geloof er niet veel van
                      Geef me minuutje

================================================== ==============================================
                      Wat die auto betreft van Ford dat was een pickup-model.
                      google op "problems Ford" > 95.000.0000 berichten Daar begin ik niet aan.
                      Heb wel ooit een docu gezien op Nat. Geo. hierover.
                      Last edited by theokus; 5 juli 2010, 21:27.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

@ Theokus:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto ... laatste hoofdstuk.

Comment

@ Theokus:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto ... laatste hoofdstuk.
                          Thank you!
                          That's the one.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Je houdt er precies van zaken uit hun context te trekken.
                            Ik begrijp niet wat de olieramp nu te maken heeft met een geruchtenstroom over een mobiele telefoon.
                            Zo heb je uiteraard altijd het laatste woord. Dat laatste woord heb je overigens heel graag me dunkt.
                            Indien mijn reactie toch maar de boel verzuurt, zal ik mij dan maar wijselijk onthouden van iedere verder commentaar, want dat is toch hetgene je naartoe streeft: een forum waarin jij je gelijk moet halen en de rest moet zwijgen.
                            Welnu ik geef mij al gewonnen zie, dat spaart dan moeite en tijd voor jou uit.
                            Ik ga nu wat genieten van de zon zonder te verzuren.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Je houdt er precies van zaken uit hun context te trekken.
                              Ik begrijp niet wat de olieramp nu te maken heeft met een geruchtenstroom over een mobiele telefoon.
                              Zie je, nu doe je het wééral: "geruchtenstroom". Terwijl het al een week bevestigd is door Steve Jobs zélf, je weet wel, de mens van Apple zélf.

De BP ramp is even groot een feit als de onregelmatigheden met bepaalde iPhones, dat was mijn vergelijking. De BP ramp ontkennen is even absurd.

Zo heb je uiteraard altijd het laatste woord. Dat laatste woord heb je overigens heel graag me dunkt.
                              Indien mijn reactie toch maar de boel verzuurt, zal ik mij dan maar wijselijk onthouden van iedere verder commentaar, want dat is toch hetgene je naartoe streeft: een forum waarin jij je gelijk moet halen en de rest moet zwijgen.
                              Welnu ik geef mij al gewonnen zie, dat spaart dan moeite en tijd voor jou uit.
                              Ik ga nu wat genieten van de zon zonder te verzuren.
                              Gelijk halen, gelijk halen. Het gaat niet om meningen maar om feiten, waarheden. Zie de feiten nu toch eens onder ogen. Als er overal gerapporteerd wordt over een feit rond de iPhone, zelfs door Apple himself. En ik vermeld dat en kaart dit aan ter info en jij minimaliseert het als roddels.

Zijn het dan plots roddels? Zijn het dan maar geruchten? Omdat jij het zegt?

Ik vraag niet dat je zwijgt, leg mij weer geen leugens in de mond, ik vraag je gewoon op de man af waarom jij alle media-aandacht en de communicatie van Apple zelf, straal negeert. Ik snap dat hoe-ge-naamd niét, dat selectief blind en doof willen zijn.

Als mijn camera een fabrieksfout heeft en Nikon roept deze terug of verspreid een oplossing... ga ik nooit zitten zeggen dat het allemaal niet waar is en maar "van horen zeggen is". Toch compleet van de pot gerukt, ik, als enige gebruiker die koppig blijf roepen dat het niet waar is.. Terwijl de fabrikant zelf vanalles toegeeft.

Het is die koppigheid, hier en in andere topics, die alles verzuurt.
                              Dus nogmaals mijn vraag: waarom pertinent de feiten blijven negeren, en mij als leugenaar afschilderen? Wat brengt dit bij? Als de rest van de wereld wél de problemen erkent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Ik vrees eigenlijk enkel voor het scherm..1 keer vallen en de kans is groot dat ge uw toestel moogt weggooien.
                                dichtbij je deure zit nochtans een goeie hersteller:
                                www.azrepair.be
                                Photography helps people to see
                                -Berenice Abbott-
                                BD1050BE

Comment

Working...
                                X