Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: iPad

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Reageren is nog nuttig, discuteren is hopeloos

    Het gaat dan ook steevast over de negatieve zaken .... spuugzat.....

    Ipad is voor mij een mooi ding, en ik koop het.

    Comment


    • Re: iPad

      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Eindelijk een niet Apple fanaat die nuchter is....
      Je bent iets vergeten Rudy....
      Francis zegt:
      "Ben je enthousiast over een bepaald produkt .... koop het dan, zegt dat produkt je niets, laat het dan links liggen, simpel toch?"

      Eerst iets kopen en het dan links laten liggen?
      Ik kan moeilijk "iets" van 500 (?) euro links laten liggen
      En dat iets verkopen.... zal steeds met verlies gebeuren.

      Ik moet wel zeggen dat dit meer gebeurt, omdat het meestal niet anders kan.
      En dat heeft niks met Apple te maken maar met elk merk of product.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: iPad

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Je bent iets vergeten Rudy....
        Francis zegt:
        "Ben je enthousiast over een bepaald produkt .... koop het dan, zegt dat produkt je niets, laat het dan links liggen, simpel toch?"

        Eerst iets kopen en het dan links laten liggen?
        Ik kan moeilijk "iets" van 500 (?) euro links laten liggen
        En dat iets verkopen.... zal steeds met verlies gebeuren.

        Ik moet wel zeggen dat dit meer gebeurt, omdat het meestal niet anders kan.
        En dat heeft niks met Apple te maken maar met elk merk of product.
        Hij bedoelt, natuurlijk dat als het je niks zegt, dat je het ook niet moet kopen hé....

        Comment


        • Re: iPad

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Ipad is voor mij een mooi ding, en ik koop het.
          Ik kom dan wel eens kijken . . . aan de andere kant, is dat chinees apparaat ( dat toch een pak meer mogelijkheden biedt ) verkrijgbaar in Europa?
          Als de ipad dezelfde software gebruikt als de iPhone moet je niet twijfelen aan de soepelheid van het systeem. Een opvolger zou me misschien meer interesseren, vooral het ontbreken van usb poorten vind ik een gemiste kans om over het gebrek van Flash maar te zwijgen want hoe je het ook draait of keert, met mijn iPhone heb ik al ettelijke pagina's niet kunnen lezen daardoor.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • Re: iPad

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Hij bedoelt, natuurlijk dat als het je niks zegt, dat je het ook niet moet kopen hé....
            Ok
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • Re: iPad

              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Het is alsof iemand zou schrijven "maar ik kan mij niet herinneren dat de Duitsers ooit iets verkeerd gedaan hebben", waarop ik dan zal antwoorden "en de holocaust dan?". Sommigen lijden soms wel eens aan technologisch negationisme.
              Amaai. Die vergelijking loopt zo mank als mijn grootvader. En die mens zit in ne rolstoel.

              Apple; succesvolle firma, succesvolle produkten. Je kan geen omelet bakken zinder eieren te breken; inderdaad ook enkele dingen die in het verleden geen succes werden.

              Duitsers; hun "grundlichkeit" zit idd in veel van hun produkten: BMW, SAP (lol), ...maar hun grundlichkeit in het verleden was ook geen succes (WO1, WO2).

              Maar die twee "failures" van dezelfde orde noemen... faut le faire.

              Gij zijt precies gene Mac fan hee Dave?

              J.
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • Re: iPad

                Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht

                Gij zijt precies gene Mac fan hee Dave?

                J.
                En gij weet precies de klepel nog altijd niet hangen hee.

                Dave

                P.S. dat postje van mij dat zegt da'k er ook ene wil hebt ge angstvallig overgeslagen zeker?
                pixelpusher

                Comment


                • Re: iPad

                  Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  En gij weet precies de klepel nog altijd niet hangen hee.

                  Dave

                  P.S. dat postje van mij dat zegt da'k er ook ene wil hebt ge angstvallig overgeslagen zeker?
                  Klepel: toet zenne.

                  Het ging mij niet om de iPad en of ge er nu ene wil of ni. Maar minder succesvolle Apple producten linken met de holocaust...

                  Anyway; party on.

                  J.
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • Re: iPad

                    Eigenlijk is het nu nog alleen wachten tot Apple eens een DSLR ontwerp hé.
                    Tot sluitertijd, Dirk

                    Comment


                    • Re: iPad

                      Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                      Eigenlijk is het nu nog alleen wachten tot Apple eens een DSLR ontwerp hé.
                      Ze mogen er aan beginnen Dirk voor mijn part.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: iPad

                        Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                        Eigenlijk is het nu nog alleen wachten tot Apple eens een DSLR ontwerp hé.
                        Maar als die dan weer veel duurder is dan andere merken zoals dat de gewoonte is van Steve Snobs, dan kan het wachten niet lang genoeg duren.

                        Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: iPad

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Maar als die dan weer veel duurder is dan andere merken zoals dat de gewoonte is van Steve Snobs, dan kan het wachten niet lang genoeg duren.

                          Mvg.
                          Robert
                          Toch zijn er mogelijkheden Robert.
                          - een mooi ontwerp zoals we dat van Apple gewoon zijn.
                          - de LCD op de achterzijde vervangen door een veel groter scherm
                          (touch screen), zodat we verlost zijn van die kleine knopjes.
                          - electronica: een echte kleurentemperatuurmeter waardoor de mindere goden onder
                          de lenzen betere foto's opbrengen en dat geldt zeker bij de betere lens.
                          Iedereen zou ook betere foto's kunnen maken.
                          Een tegenstelling zou kunnen zijn dat men nu zou investeren in een body i.p.v. een
                          (dure) lens.
                          Men zegt wel eens dat je moet investeren in lenzen en niet in de body's.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: iPad

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Toch zijn er mogelijkheden Robert.
                            - een mooi ontwerp zoals we dat van Apple gewoon zijn.
                            - de LCD op de achterzijde vervangen door een veel groter scherm
                            (touch screen), zodat we verlost zijn van die kleine knopjes.
                            - electronica: een echte kleurentemperatuurmeter waardoor de mindere goden onder
                            de lenzen betere foto's opbrengen en dat geldt zeker bij de betere lens.
                            Iedereen zou ook betere foto's kunnen maken.
                            Een tegenstelling zou kunnen zijn dat men nu zou investeren in een body i.p.v. een
                            (dure) lens.
                            Men zegt wel eens dat je moet investeren in lenzen en niet in de body's.
                            Daar zouden de bestaande merken ook rekening mee kunnen houden.
                            En wat betreft mooi ontwerp, een camera moet ergonomisch zijn. Mooi komt na functionaliteit. Is toch mijn gedacht.

                            En nu de zetel in en naar de cross kijken.

                            Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • Re: iPad

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Daar zouden de bestaande merken ook rekening mee kunnen houden.
                              En wat betreft mooi ontwerp, een camera moet ergonomisch zijn. Mooi komt na functionaliteit. Is toch mijn gedacht.

                              En nu de zetel in en naar de cross kijken.

                              Mvg.
                              Robert
                              Ja maar die doen het niet.

                              Ergonomie zit al in het ontwerp....

                              De cross?
                              De Belgen moeten lelijk gaan doen opdat mijn pronostiek het gaat halen
                              De zaak is bekeken denk ik.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: iPad

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                                Klepel: toet zenne.

                                Het ging mij niet om de iPad en of ge er nu ene wil of ni. Maar minder succesvolle Apple producten linken met de holocaust...

                                J.
                                En als je nu wat slimmer was dan had je door dat ik dat helemaal niet doe. Als iemand beweert dat ie geen weet heeft van flops van Apple, dan heeft die mens een geschiedenisles nodig, net als iemand die nog nooit gehoord heeft van de holocaust. Daar houdt de vergelijking op, en ik vergelijk producten van Apple helemaal niet met de holocaust zelf. Ik vergelijk de mens die er niet van weet.

                                Het moet weer eens lukken. Vijf pagina's over de iPad, en de eerste post van u, een Apple liefhebber, is nogmaals een persoonlijk aanval gericht aan mijn adres zonder enige vorm van bijdrage aan het onderwerp zelve, en zonder echt te willen verstaan wat ik bedoel.

                                Ik heb er genoeg van; jij verdwijnt naar mijn negeer-lijst.

                                Dave
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X