Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: iPad

    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Maar je kan toch niet ontkennen dat je reaktie tegenover mij buiten proportie was?
    Daar was het hele probleem ontstaan?

    Overigens, wij zijn hier in dit topic toch een bende Apple fanboys, en dan mag je nog met 1000 (zelfs juiste) argumenten aan komen draven (aan iedere plussen zijn minnen), wij Apple boys kopen het toch....
    Ik vind het persoonlijk een beetje onzinnig om telkens weer dezelfde argumenten boven te halen, terwijl de doorsnee Apple gebruiker daar helemaal niet wakker van ligt.
    Ik heb hier al verhitte discussies gehad, en uiteindelijk blijf ik toch maar bij die Apple computers.
    En voor de rest, laat ons in vrede verder gaan...
    Amen.
    Neen, ik ontken dat formeel. Je schrijft drie posts achter elkaar, elke keer om je standpunt te verdedigen en dan reageer je op de mijne zonder te snappen waar ik het over heb.

    Ik heb ook geen argumenten aangehaald waarom je die iPad niet zou moeten kopen. Daar wou ik mij helemaal niet over uitspreken. Ik twijfel zelf nog een beetje of ik er ooit eentje zal kopen, en ik heb daar mijn eigen argumenten voor en tegen, maar die zijn waarschijnlijk alleen op mij van toepassing.

    Die absurde vergelijking met de holocaust, was juist om te proberen duidelijk te maken wat mijn punt was. Iemand die nog nooit had gehoord van een "flop" bij Apple (en met flop bedoel ik dus een product dat niet commercieel succesvol was en daardoor werd afgevoerd @purlut) die heeft duidelijk niet genoeg informatie. Om maar aan te tonen dat Apple een bedrijf is als alle andere, en dat zij geen wonderkind in huis hebben dat nooit fouten maakt. Wil ik daarmee Apple onderuit halen? Absoluut niet, want iedereen maakt fouten en zonder al eens baanbrekend durven te zijn ga je nooit boven de rest uitsteken. Alles moet je kunnen relativeren.

    Ik heb op dit forum al vreemde beweringen gehoord (ronduit absurde zelfs) en ik zal blijven van "mijnen tak" maken als de waarheid verdraaid wordt, al dan niet opzettellijk.
    pixelpusher

    Comment


    • Re: iPad

      Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Neen, ik ontken dat formeel. Je schrijft drie posts achter elkaar, elke keer om je standpunt te verdedigen en dan reageer je op de mijne zonder te snappen waar ik het over heb.

      Ik heb ook geen argumenten aangehaald waarom je die iPad niet zou moeten kopen. Daar wou ik mij helemaal niet over uitspreken. Ik twijfel zelf nog een beetje of ik er ooit eentje zal kopen, en ik heb daar mijn eigen argumenten voor en tegen, maar die zijn waarschijnlijk alleen op mij van toepassing.

      Die absurde vergelijking met de holocaust, was juist om te proberen duidelijk te maken wat mijn punt was. Iemand die nog nooit had gehoord van een "flop" bij Apple (en met flop bedoel ik dus een product dat niet commercieel succesvol was en daardoor werd afgevoerd @purlut) die heeft duidelijk niet genoeg informatie. Om maar aan te tonen dat Apple een bedrijf is als alle andere, en dat zij geen wonderkind in huis hebben dat nooit fouten maakt. Wil ik daarmee Apple onderuit halen? Absoluut niet, want iedereen maakt fouten en zonder al eens baanbrekend durven te zijn ga je nooit boven de rest uitsteken. Alles moet je kunnen relativeren.

      Ik heb op dit forum al vreemde beweringen gehoord (ronduit absurde zelfs) en ik zal blijven van "mijnen tak" maken als de waarheid verdraaid wordt, al dan niet opzettellijk.
      Nog steeds last met lezen dus. Ik vroeg JOU, en niks in de andere posts, daar had je niets mee te zien, welke recente flops er waren. (ik wil dat dus nog steeds echt weten)

      Over die holocaust ben je echt een brug te ver gegaan, besef je wel dat je daar mensen zeer zwaar mee kan kwetsen?

      Comment


      • Re: iPad

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Nog steeds last met lezen dus. Ik vroeg JOU, en niks in de andere posts, daar had je niets mee te zien, welke recente flops er waren. (ik wil dat dus nog steeds echt weten)

        Over die holocaust ben je echt een brug te ver gegaan, besef je wel dat je daar mensen zeer zwaar mee kan kwetsen?
        Och komaan, laat me niet lachen. Stel je niet aan.

        Het ging er niet over of dat er recente flops waren. Het ging erover dat er ooit flops waren, recent of niet.

        Dat duurt hier al lang genoeg. Als je een probleem hebt met mij, PM me dan maar.

        Dave
        pixelpusher

        Comment


        • Re: iPad

          Apple is er weer in geslaagd.
          168 posts in BD. Zin of onzin; ik laat het in de midden.
          Maar in ieder geval is de Ipad toch bekend.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • Re: iPad

            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            Apple is er weer in geslaagd.
            168 posts in BD. Zin of onzin; ik laat het in de midden.
            Maar in ieder geval is de Ipad toch bekend.
            Inderdaad, nochtans was de discussie goed begonnen
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • Re: iPad

              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht

              Maar in ieder geval is de Ipad toch bekend.
              De media staan er vol van ja.
              Bij elke krant kan je er eentje winnen.
              Ik hoop wel dat het gaat over betaalde reclame.
              De nieuwswaarde op zich = zero.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: iPad

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                De media staan er vol van ja.
                Bij elke krant kan je er eentje winnen.
                Ik hoop wel dat het gaat over betaalde reclame.
                De nieuwswaarde op zich = zero.
                Was ook zo met de iphone, elk belspel en ringtone site had er wel een paar te winnen...

                Tegenwoordig zie je ze al bij de tombola's verschijnen...

                Comment


                • Re: iPad

                  Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Et voila. Opnieuw zelfbevestiging


                  Afgunst? Tov wat? Eigenaars van iPads? Beetje moeilijk, aangezien ik het toestel niet nodig heb.

                  Tegenpartij kleineren? Zie uw eigen zin hierboven, so speak for yourself.

                  Geen degelijk standpunt? Ik heb mezelf genoeg herhaald en ik blijf hetzelfde vragen aan de fanboys. Naast "je snapt het niet, het is een andere manier van werken" en "Je mag niet naar de specs kijken" of "Binnen paar jaar is het toestel veel beter" kwam er niet veel uit.
                  Of om maar te zwijgen van de contradictorische "Je baseert je op vage gegevens, dus je mag nog niet kritisch zijn - maar wij weten wel en zijn zeker dat het een gigantisch succes wordt"

                  Eigen zwakte. Hmm
                  tegen beter weten in...
                  Lees je eigen bijdrages dan nog eens.
                  Trouwens als jij leest dat ik zou beweerd hebben dat de ipad binnen enkele jaren beter zou zijn toon je aan dat je toch beter eens alles herleest.
                  Ik heb herhaaldelijk gezegd kom binnen een jaar eens terug over het waarom en hoe van de ipad niet de zo door jouw vereerde technische specs, daar gaat het net over.

                  Anderen hier stellen weer de fanboys in het licht ( die blinde macgebruikers enz...)

                  Waarom moeten het altijd die winpatienten zijn die zogenaamd kritisch reageren op iets waar ze eigenlijk niets willen mee te maken hebben, moest je gewoon eens de macfora gaan bekijken zou je merken dat men in deze fora zeker niet mals is voor apple.
                  Ik zie bij vragen over windows niet dezelfde reacties.

                  Comment


                  • Re: iPad

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    uiteindelijk blijf ik toch maar bij die Apple computers.
                    Oorspronkelijk geplaatst door wildsheep Bekijk bericht
                    En ik blijf bij mijn windows computers
                    Daar gaat het toch helemaal niet over? Het gaat hier om een apparaat en zijn toepassingen. Of het nu van IBM, HP, Apple, Procter & Gamble of Toyota is, maakt niet uit.

                    Maar blijkbaar is daar geen volwassen, gewone discussie over mogelijk. De Apple fanboys pikken geen kritiek of negeren slechte aspecten.

                    Als er toch iemand kritiek geeft, is die mens onwetend, jaloers of anti-Apple.

                    Tja.

                    Comment


                    • Re: iPad

                      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Daar gaat het toch helemaal niet over? Het gaat hier om een apparaat en zijn toepassingen. Of het nu van IBM, HP, Apple, Procter & Gamble of Toyota is, maakt niet uit.

                      Maar blijkbaar is daar geen volwassen, gewone discussie over mogelijk. De Apple fanboys pikken geen kritiek of negeren slechte aspecten.

                      Als er toch iemand kritiek geeft, is die mens onwetend, jaloers of anti-Apple.

                      Tja.
                      Heb jij eigenlijk een Apple product? Of er ooit eentje gehad?
                      Tot sluitertijd, Dirk

                      Comment


                      • Re: iPad

                        Het kan niet bellen, niet multitasken, formfactor 4:3, lamentabele ports (zelfs voor usb heb je een adapter nodig), geen flash, is geen echte ereader ...

                        Ik zie geen nut of meerwaarde tov een netbook of zelfs een laptop van dezelfde prijs, zelfs omgekeerd.
                        iphone en ipod hadden wel een meerwaarde
                        misschien versie 2 maar dit: pfff...

                        meer algemeen: wanneer gaat er nu eindelijk eens iemand (MS, apple, whoever) werk maken van inventieve toepassingen van een multitouch screen. bv integreer het eens in een keyboard: weg muis, weg toetsen enz. Ik zie eigenlijk maar weinig vernieuwend en de ipad doet lustig mee. eigenlijk een grote iphone die niet kan bellen.
                        Last edited by jeroen.s; 2 februari 2010, 10:04.
                        Jeroen

                        Comment


                        • Re: iPad

                          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                          Het kan niet bellen, niet multitasken, formfactor 4:3, lamentabele ports (zelfs voor usb heb je een adapter nodig), geen flash, is geen echte ereader ...

                          Ik zie geen nut of meerwaarde tov een netbook of zelfs een laptop van dezelfde prijs, zelfs omgekeerd.
                          iphone en ipod hadden wel een meerwaarde
                          misschien versie 2 maar dit: pfff...

                          meer algemeen: wanneer gaat er nu eindelijk eens iemand (MS, apple, whoever) werk maken van inventieve toepassingen van een multitouch screen. bv integreer het eens in een keyboard: weg muis, weg toetsen enz. Ik zie eigenlijk maar weinig vernieuwend en de ipad doet lustig mee. eigenlijk een grote iphone die niet kan bellen.
                          Nog eens naar de iPAD kijken misschien?
                          Want bellen zal je wel kunnen als je er eentje met de 3G optie neemt.

                          De iPAD heeft toch dat multitouch screen. Het heeft geen muis of toetsen nodig!
                          Tot sluitertijd, Dirk

                          Comment


                          • Re: iPad

                            Want bellen zal je wel kunnen als je er eentje met de 3G optie neemt.
                            Wel nog geen enkele BE operator met een micro-sim
                            En 3G= 130$. Zeg nu zelf, een extra 130$ om er te kunnen mee bellen??? (los van je data plan) dat zou moeten standaard zijn.

                            De iPAD heeft toch dat multitouch screen. Het heeft geen muis of toetsen nodig!
                            waar, maar zeg me eens wat het meer kan dan een iphone? Vooral geen multitasken is een misser imo

                            Wat ik graag zou zien is de goeie integratie van multitouch in een echte computer.
                            volgens mij kan je schitterende intuitieve bedieningen van een desktop maken als je je keyboard met een multitouch integreert
                            Jeroen

                            Comment


                            • Re: iPad

                              Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                              Wel nog geen enkele BE operator met een micro-sim
                              En 3G= 130$. Zeg nu zelf, een extra 130$ om er te kunnen mee bellen??? (los van je data plan) dat zou moeten standaard zijn.


                              waar, maar zeg me eens wat het meer kan dan een iphone? Vooral geen multitasken is een misser imo

                              Wat ik graag zou zien is de goeie integratie van multitouch in een echte computer.
                              volgens mij kan je schitterende intuitieve bedieningen van een desktop maken als je je keyboard met een multitouch integreert
                              Als de 3G interface standaard was dan was het apparaat altijd duur. Door het als optie te laten kan het goedkoper zonder. En Apple producten zijn altijd iets duurder dan de anderen. Daar moet je niet over discusiëren. Je kan goedkopere MP3's dan iPODs vinden, je kan goedkopere laptops dan MacBooks vinden, en er zijn goedkopere GSM's dan de iPhone.

                              Het voordeel van de iPAD is het grotere scherm. Surfen op het net kan met een iPhone maar het scherm is wel beperkt hé. De iPAD heeft een handiger formaat om te gebruiken, maar is uiteraard dus ook minder draagbaar, je steekt het niet in broekzak.

                              De kans is trouwens groot dat Apple dit soort van scherm in de toekomstige MacBook lijnen gaat steken, maar dat weten we niet vandaag.
                              Last edited by FotoDirk; 2 februari 2010, 12:59.
                              Tot sluitertijd, Dirk

                              Comment


                              • Re: iPad

                                Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                                Wat ik graag zou zien is de goeie integratie van multitouch in een echte computer.
                                volgens mij kan je schitterende intuitieve bedieningen van een desktop maken als je je keyboard met een multitouch integreert
                                Uehm de laatste macbooks hebben toch een multitouch trackpad ?
                                As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                                like.no.other

                                Comment

                                Working...
                                X