Re: AVG of Avast?
En waarom zou je niet mogen surfen zonder virusscanner? Ik ben zelf IT`er en ik werk al jaren zonder virusscanner en wees gerust, je mag mijn PC komen scannen, ik ben er 200% zeker van dat je geen virus zal vinden. Een virusscanner is een marketing instrument dat je PC geweldig vertraagt (denk maar aan Norton die hier de kroon spant) en een vals gevoel van veiligheid geeft. Natuurlijk kijk ik uit wat ik doe: geen USB sticks die ik niet vertrouw, geen e-mails die ik niet vertrouw en bij het surfen let ik er ook wel op naar welke sites ik surf.
Let wel. Voor de huis/tuin en keukengebruikere raadt ik ook wel een virusscanner aan maar mensen die IT technisch goed op de hoogte zijn weten heus wel hoe ze met de nodige voorzichtigheid virussen en andere rommel kunnen buiten houden.
Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314
Bekijk bericht
Let wel. Voor de huis/tuin en keukengebruikere raadt ik ook wel een virusscanner aan maar mensen die IT technisch goed op de hoogte zijn weten heus wel hoe ze met de nodige voorzichtigheid virussen en andere rommel kunnen buiten houden.
Comment