Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AVG of Avast?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: AVG of Avast?

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Maar AVG laat het laatste jaar enorme steken vallen (herinner u dat er een jaar of zo geleden eens honderdduizenden PC's niet meer opstartten omdat AVG een systeembestand als virus herkende en het voorstelde te verwijderen).

Ik gebruik Avast nu al jaaaaaaaaren en heb het sindsdien ook al op honderden andere computers geïnstalleerd.

Avast kan ook virussen en ander spul "verwijderen". Ik hou niet zo van dat "quarantaine" gedoe.
    Ik start daarvoor in Avast een "opstartscan". Avast scant dan in een zeer vroeg stadium van de opstart zodat al die vuiligheid nog niet aan bestanden gelockt zit en verwijderd kan worden.
    Of AVG en Avira die optie hebben weet ik niet. Ik beweer hier ook niet dat AVG en Avira slechter zijn dan Avast.

Had op een laptop en een PC, AVG. Op de laptop had ik veel problemen . Bvb. vóór het afsluiten altijd foutmeldingen. Heb deze vervangen door Avast en nu geen problemen meer. Daartegenover blijft AVG op mijn PC wel goed werken.

Groetjes,
    pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
      Ik mag toch vragen stellen bij het "gratis" leveren van bepaalde diensten ? Het kàn een strategie zijn van een bedrijf om met het "gratis"-element uit te pakken om zo op korte tijd een bepaald marktaandeel te veroveren. Dat houdt dan in dat dat bedrijf op een bepaald ogenblik, als het voldoende naam heeft gemaakt, wél geld voor haar product of dienst gaat vragen.
      En hier zie je dan eindelijk hét licht. Natuurlijk is het allemaal om strategische redenen. Men geeft iets gratis en men hoopt je te kunnen verleiden tot het kopen van een betere versie. En nadien maakt men het eventueel betalend, maar ingeval van antivirusdingen is die kans klein omdat er te veel gratis alternatieven zijn. Het is hem dus puur op het marktaandeel te doen. En trouwens: Google, YouTube & BelgiumDigital zijn toch ook gratis? Is dat dan geen gratis dienstverlening?

Dezelfde strategie is trouwens ook door Microsoft met succes toegepast. Officieel gaven ze Windows natuurlijk niet gratis weg, maar ze deden niet echt iets om het illegaal kopiëren voor privégebruik tegen te gaan. Tot 95% van alle PC op Windows draaiden, dan werd die markt plotseling wel superbelangrijk. De concurrentie was zo goed als dood, mensen blijven meestal bij hun vertrouwde ding, alternatieven waren er dus niet en nu betalen de meeste mensen braaf hun licentie.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Echt waar gast, jou mogen ze echt nooit meer bannen van dit forum, je bent gewoon veel en veel te grappig
        Ik heb mij ook al in maanden niet meer zo geamuseerd op dit forum. Wat zeg ik? Op 't internet!!

Jesse for President!!!
        (helaas is den Herman al gaan lopen met een postje).

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
          nee jij moet beter lezen die lijst is bedoelt om te laten zien dat avg bijna de meest gebruikte virusschanner is.
          Doet gij dat nu om iedereen hier constant te pesten of gewoon uit domheid ?????

Die lijst is een test hoeveel procent van de virussen elke "schanner" vindt van de 100 die men er in stopte als test.

Die lijst heeft TOTAAL NIKS te maken met hoeveel mensen een bepaalde "schanner" gebruiken.

En datzelfde heb ik hierboven ook al eens geschreven.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ach mannen, laat Jesse2314 gewoon zijn zegje doen.
            De man voelt zich waarschijnlijk eenzaam en dankzij het forum heeft hij 'ergens' contact zeker.

On-topic dan maar:
            Gratis: Avast Home Edition
            Betalend: Kaspersky Internet Security 2010

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Doet gij dat nu om iedereen hier constant te pesten of gewoon uit domheid ?????

Die lijst is een test hoeveel procent van de virussen elke "schanner" vindt van de 100 die men er in stopte als test.

Die lijst heeft TOTAAL NIKS te maken met hoeveel mensen een bepaalde "schanner" gebruiken.

En datzelfde heb ik hierboven ook al eens geschreven.
              even voor de duidelijkheid ik ben geen pestkop dus ik pest hier niemand
              2 en ik ben ook niet dom.

Comment

tja zo kun je wel zien welke virusscanner het beste is en avg staat er wel goed voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                  tja zo kun je wel zien welke virusscanner het beste is en avg staat er wel goed voor
                  Mij hebben ze altijd gezegd dat je er beter slecht kan in zitten dan goed voor staan.

Mvg.
                  Robert
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Wow....Een hele post hier geweest ondertussen.
                    Iedereen merciekes en kheb nu Microsoft essentials en Avast lopen op de pc.
                    Es zien hoe ze het samen doen en hoe ze het verder zullen doen op deze pc.
                    Van mij mag hier een slotje op.
                    grtz
                    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
                      grtz
                      Is dat niet eentje teveel?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Niemand ervaring met G Data Internet Security,
                        staat in PC Magazine als best pakket samen met Avira.

Groetjes,
                        Robert
                        Panasonic TZ 7 - FZ 35
                        Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

Comment

grtz
                          Goe bezig...

Waarom zet je niet alle gratis virusscanners ineens op je pc?

Alle gekheid op een stokje.. 1 virusscanner, niet meer, niet minder.
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                            Goe bezig...

Waarom zet je niet alle gratis virusscanners ineens op je pc?

Alle gekheid op een stokje.. 1 virusscanner, niet meer, niet minder.
                            hihi, miss omdat ik nog niet kan kiezen
                            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Is dat niet eentje teveel?
                              kweet het theo...ma ik wil ze eens tegen elkaar optesten
                              i know...ja miss wel wat ver gezocht, maja...zot zijn doet gene pijn hé

Comment

kweet het theo...ma ik wil ze eens tegen elkaar optesten
                                i know...ja miss wel wat ver gezocht, maja...zot zijn doet gene pijn hé
                                OK
                                Je kan ze apart testen he Vera.
                                (samen is dus euh.... ge-weet-wel)
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X