Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AVG of Avast?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: AVG of Avast?

    Geen virusscanners op mijn PC's! Die vertragen alleen maar de opstart en de werking van een PC en 100% garantie bieden ze niet. Ze lopen trouwens altijd achter als er een nieuw virus opduikt.
    Op Vista scan ik af en toe wel met Windows Defender (die ik ook regelmatig laat bijwerken) maar tot nu toe heeft dat ding nog niets abnormaals gevonden. Ik open voorzichtigheidshalve nooit uitvoerbare files waarvan mij de oorspronkelijke herkomst onzeker lijkt.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

    Comment


    • #17
      Re: AVG of Avast?

      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
      Geen virusscanners op mijn PC's! Die vertragen alleen maar de opstart en de werking van een PC en 100% garantie bieden ze niet. Ze lopen trouwens altijd achter als er een nieuw virus opduikt.
      Op Vista scan ik af en toe wel met Windows Defender (die ik ook regelmatig laat bijwerken) maar tot nu toe heeft dat ding nog niets abnormaals gevonden. Ik open voorzichtigheidshalve nooit uitvoerbare files waarvan mij de oorspronkelijke herkomst onzeker lijkt.
      je moet tegenwoordig een virusscanner nemen,als je geen virusscanner heb
      dan komen er bedreigingen.zonder dat je het merkt als je op internet surft dan komt er rommel mee zonder dat je het merkt dus als ik jou was zou ik een viruscanner nemen

      ik gebruik nod32

      Comment


      • #18
        Re: AVG of Avast?

        Ik heb AVG op 3 PCs hier en Avast op mijn enige desktop (W2K pro) wegens veel probs toen AVG8 uitkwam. Ik heb de indruk dat Avast op sommige momenten de boel wat vertraagt. Bij AVG merk ik geen vertraging. Beiden werken naar behoren en ik heb nog nooit een infectie gehad (ik ben ook geen "ja" klikker).
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #19
          Re: AVG of Avast?

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Weinig toegevoegde waard hé, iets de grond inboren waar je geen ondervinding mee hebt. Je oordeelt gewoon dat gratis nooit goed kan zijn.
          Ik heb destijds Norton buitengezwierd, je had verdorie de helft van je CPU kracht nodig om dat ding draaiende te houden. Eindelijk lijken ze het daar in de recentste versie werk van gemaakt te hebben.
          Wat een rare opmerking van jou. Nét vandaag (of was het gisteren ?) lees ik iets dat jou misschien kan interesseren. Het is je natuurlijk ontgaan maar goed dat ik dat allemaal (voor jou !) volg. Lees & huiver :
          ---------------
          Zoals je misschien toch ook wel weet hebben veel kranten een internetsite waarop je GRATIS één en ander kon lezen. Gratis, dus zonder dat je abonnee was op wat dan ook. (En ik maar dagelijks mijn krantje kopen + mijn 25 abonnementen op andere rommel betalen, snif...)
          ---------------
          Wel, nu is er toch wel een grote, Amerikaanse krant die "de klok gaat terugdraaien" en die het raadplegen van haar website...betàlend wil maken. Ammehoela zeg, waar halen ze het lef ?
          ---------------
          En nog is je gifbeker niet tot op de bodem geleegd : "men" vermoedt dat ook (alle ?) andere kranten gaan volgen, ook in Europa !
          ---------------
          Je moet eens even nadenken : hoe kàn gratis wérken en BLIJVEN werken ? Alles kost geld, toch ? De kleinste bediende die je voor iets inzet wil graag op het einde van de maand ook zijn pré trekken hoor...

          Comment


          • #20
            Re: AVG of Avast?

            Heel tevreden over Avast.

            Comment


            • #21
              Re: AVG of Avast?

              dank jullie wel voor jullie reacties.
              de keuze blijft gedeeld hierin precies en kga die andere seffes es bekijken se...voor norton ben ik helemaal niet. avg heb ik tot nu toe eigenlijk ook nog nooit problemen gehad, ma ik herinner me het voorval....een vriendin van me is zo alles kwijt geraakt en tja...om die reden stel ik eigenlijk een beetje deze vraag....kwilde es zien welke jullie het beste vonden. Ik heb vista jesse.

              grtz
              Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

              Comment


              • #22
                Re: AVG of Avast?

                Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                Je moet eens even nadenken : hoe kàn gratis wérken en BLIJVEN werken ? Alles kost geld, toch ? De kleinste bediende die je voor iets inzet wil graag op het einde van de maand ook zijn pré trekken hoor...
                Tja, AVG Free is gratis omdat AVG dit alleen gratis laat gebruiken onder bepaalde voorwaarden. Professionele users moeten betalen voor hun licensies. Blijkbaar zijn de inkomsten daar van genoeg om ook een free versie aan te bieden. Mijn mailclient is ook gratis, er is een goede userbase met mailinglist om problemen op te lossen en er zijn nu en dan updates die het prg nog beter maken. De inkomsten voor dit programma komen van de verkoop van manuals aan professionele gebruikers en recent ook door vrijwillige giften. De auteur is een idealist die er van uitgaat dat internetsoftware gratis moet zijn.
                B.t.w. het gaat om Pegasus Mail.
                Firefox is ook gratis, ad-aware, Spybot S&D, Zonealarm.... alles gratis en het blijft werken
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #23
                  Re: AVG of Avast?

                  Op 2 PC's Kaspersky (betalend), op server: AVAST (full versie maar demo to januari)
                  Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                  Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                  Comment


                  • #24
                    Re: AVG of Avast?

                    Voor wanneer de fototoestellen ?
                    --------------
                    Is dàt geen g.t in deze markt ?

                    Comment


                    • #25
                      Re: AVG of Avast?

                      Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
                      maar nod32 vind ik nog altijd beste viruscanner.
                      Heb zelf Eset Smart Security al 2 jaar op 2 pcs staan (betalend ofcourse).
                      Gekocht op de UK site :-) Véél goedkoper zo!

                      Moest ik er nu eentje aankopen zou het probably kaspersky zijn.
                      Ik heb op een andere PC een 6 maand trial staan en dat programma draait best lekker.

                      Gratis Antivirus is niet slecht ... maar betalende exemplaren bieden toch behoorlijk wat meer aan en dat vind ik de kost best waard.
                      Nikon D80 - AF-D 50 1.8 - AF-S 18-70 - AF-S 55-200VR - een goeie handleiding :-)

                      Comment


                      • #26
                        Re: AVG of Avast?

                        Oorspronkelijk geplaatst door CaveCat Bekijk bericht
                        Heb zelf Eset Smart Security al 2 jaar op 2 pcs staan (betalend ofcourse).
                        Gekocht op de UK site :-) Véél goedkoper zo!

                        Moest ik er nu eentje aankopen zou het probably kaspersky zijn.
                        Ik heb op een andere PC een 6 maand trial staan en dat programma draait best lekker.

                        Gratis Antivirus is niet slecht ... maar betalende exemplaren bieden toch behoorlijk wat meer aan en dat vind ik de kost best waard.
                        nou das niet helemaal waar dat betalende versies meer bieden dan gratis versies.
                        ik vind dat ze evenveel bieden

                        Comment


                        • #27
                          Re: AVG of Avast?

                          Gratis of betalend ...

                          ILOVEYOU

                          En iedereen had een virusscanner

                          Ik draai zonder
                          Last edited by Rikske_007; 27 november 2009, 18:58. Reden: ILY
                          Flickr

                          Comment


                          • #28
                            Re: AVG of Avast?

                            Ik gebruik sinds het gezegende jaar 2000 ook al Avira. Met volle tevredenheid trouwens. Nog nooit problemen mee gehad... en de interface is misschien ietwat onduidelijk voor de leken, als je een klein beetje van een PC kent valt het best mee.

                            Ook voor Avira is het zo dat ze een betalende versie aanbieden met meer mogelijkheden (mailscan, enz...) en voor netwerkversies en professionele gebruikers.

                            Voor mij niets anders meer dan het rode parapluutje!!!

                            Gr Geert

                            Comment


                            • #29
                              Re: AVG of Avast?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                              Gratis of betalend ...

                              I Love U

                              En iedereen had een virusscanner

                              Ik draai zonder
                              niet doen je weet niet wat voor bedreigingen mee komen als je op internet surft.
                              nooit maar dan ook nooit zonder antivirusscanner surfen.

                              Comment


                              • #30
                                Re: AVG of Avast?

                                Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                                Denk nu eens even na. Hoe kan iets "gratis" de moeite waard zijn ?
                                Dit vind ik toch een beetje overdreven. Ik wil er geen Windows <-> Linux topic van maken. Maar Linux is ook gratis en toch ben ik zeker dat deze zeker kan concurreren met Windows Of zoals jij zegt: de vlag dekt de lading zeker

                                Maar op topic: Ik ben al jaren tevreden gebruiker van AVG.
                                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                                500px

                                Comment

                                Working...
                                X