Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Windows 7

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Hoe zet je data van Outlook over naar Thunderbird....
    Dat interesseert me meer.
    Als ik bij Windows blijf en Outlook in mijn geval, dan zijn er geen problemen.
    Ubuntu ondersteunt geen PDA's alleen die Palm-dingen.
    Via Outlook kan ik mijn gsm en pda syncen.
    Thunderbird zou dit bij de installatie moeten vragen... 't is bij mij al enkele jaren geleden maar dat ging vrij goed. http://support.real-time.com/tbird/outlook_import.html.
    Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
      Thunderbird zou dit bij de installatie moeten vragen... 't is bij mij al enkele jaren geleden maar dat ging vrij goed. http://support.real-time.com/tbird/outlook_import.html.
      Bedankt, die ga ik onthouden.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ondertussen heb ik zowel de 32- bit als de 64- bit versie kunnen downloaden.
        Van de 64- bit waren 3 van de 5 RAR bestanden corrupt.
        Bij de tweede poging was alles goed.
        Van de 32- bit versie had ik 1 van de 4 RAR bestanden die corrupt was.
        Bij de tweede poging was die ok.

Moet er wel bij zeggen dat de download hier redelijk vlot verliep na 03h00.
        Met vlot bedoel ik dan aan 150 Kbps

Ene, nog altijd geen antwoord op mijn mail gekregen, wat een snert bedrijf.
        Academic download? .. een f....g maat voor niets!

na een week wachten op een EN versie nog steeds noppes ... net gebeld .. na de klassieke "als u wil winnen met de lotto druk 9" een vriendelijke man aan de lijn die ongeveer uit de lucht valt dat iemand naar de engelstalige versie vraagt (kom nou zeg wat een amateurs!) lijkt halvelings te laten verstaan dat die versie niet (direct) voorzien is of droom ik? suggereert als tijdelijke! haha workaround (snapt schijnbaar niet dat dit wel definitief is!) de NL versie te installeren en later bij MS de language pack aan te vragen (of kopen? geen woord over wat dat bijkomend moet kosten) ... als ik zeg dat dit mijn probleem niet oplost wordt vaagweg gezegd dat de aanvraag nogmaals zal doorgegeven worden omdat de EN versie (nog?) niet beschikbaar is (wie gelooft nu zoiets?) ... zal zeker nog voor deze week niet zijn ... als ik zeg dat ik de strategie niet begrijp omdat mijn ondeerwijsinstelling meerdere leerprogrammas voor buitenlandse studenten heeft lopen met als voertaal engels valt hij uit een nog hogere boom ... brave man, was schijnbaar nog niet erg lang wakker .. djeezes, en MS gaat met zulke klungelaars in zee?
        Heeft er iemand een e-mail adres van MS bij de hand? Ik heb hun eea te zeggen

Edit 12u30

Even Microsft opgepookt, nu gaan we zien of er koppen rollen, of dat het een stille dood sterft ! ge moet boma(bompa) toch niet ieder keer in de netels duwen haah
        Last edited by Guest41; 3 november 2009, 11:33.

Comment

In elke Ultimate kan je toch eenvoudig de display taal wijzigen ? Ongeacht de taal van de installatie.

Comment

... en wat is dan het nut van het uitbrengen van een specifieke NL, FR of EN versie zowel als een specifiek MUI als dat toch zogezegd dynamisch te wijzigen is ? .. of blijkt dat de menus etc toch maar in de originele taal blijven staan ongeacht de "display" taal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              ... en wat is dan het nut van het uitbrengen van een specifieke NL, FR of EN versie zowel als een specifiek MUI als dat toch zogezegd dynamisch te wijzigen is ? .. of blijkt dat de menus etc toch maar in de originele taal blijven staan ongeacht de "display" taal?
              Ik heb bij mij thuis de Enterprise EN geïnstalleerd (=Ultimate) en heb de taal voor mijn vriendin op NL gezet zonder problemen.

Bij mijn weten is alles van Windows netjes vertaald.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

repeat ..

... en ... wat is dan het nut van het uitbrengen van een specifieke NL, FR of EN versie zowel als een specifiek MUI voor de "vertaling" van de installatie?

ik zal proberen een test install te doen van de NL versie maar "gardavoe" als het fout loopt ergo geen "engels" in zit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  repeat ..

... en ... wat is dan het nut van het uitbrengen van een specifieke NL, FR of EN versie zowel als een specifiek MUI voor de "vertaling" van de installatie?
                  Ah gij denkt dat elke nitwit in vlaanderen een engelse versie deftig kan installeren ?
                  Ah gij denkt zelfs dat elke franstalige in staat is om in een andere taal dan die van Molière een installatie af te ronden ?

Comment

Daar heb je een goed punt natuurlijk ... maar tegelijk suggereer je dus dat de taalversie dus enkel slaat op de installatiemodule?

Misschien heb ik toch iets gemist want zeker tot en met XP moest ik de MUI taalpaketten installeren om een US-EN versie (geen Iternat.) om te turnen in een "volwaardige" NL versie .. met dien verstande echter dat als ik bvb later een update deed van IE7 naar IE8 en ik daarvoor de NL versie gebruikte, ik properkes de foutboodschap kreeg dat het de verkeerde taal versie was ie zelfde scenario te gebruiken, US-EN versie eerst installeren en omturnen naar IE8 NL via de MUI ...
                    Is dat veranderd sinds bvb Vista? waar zit dan de discrepantie?

Comment

bij de ultimate-versie zouden al de verschillende talen ingebakken zitten, bij de bussiness-editie moet je de taalpakketten zelf installeren en bij den home zit je vast aan de taal van je versie
                      http://www.mimoza.be/

Comment

Bij de NL versie die Academicdownload aanbied heb ik daar helemaal niks van gemerkt.
                        Alles compleet Nederlands hoor en geen keuze voor een andere taal, tenzij je de FR versie hebt gedownload dan is deze uiteraard in het Frans.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                          bij de ultimate-versie zouden al de verschillende talen ingebakken zitten,
                          Is juist.
                          (ik heb die in gebruik)
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Bij de NL versie die Academicdownload aanbied heb ik daar helemaal niks van gemerkt.
                            Alles compleet Nederlands hoor en geen keuze voor een andere taal, tenzij je de FR versie hebt gedownload dan is deze uiteraard in het Frans.
                            Die talen zitten niet ingebakken. Je kan ze met een ultimate wel bijkomend installeren via windows update : de talen staan normaal bij de optionele updates.
                            Het zijn behoorlijk grote installatiefiles : +/- 200 MB per taal...
                            Groeten,

Polleke

Comment

ik heb dus geen zin om tegen dit soort problemen aan te lopen zoals zo dikwijls in het verleden het geval was .. zowel in d ene richting als de andere .. & BTW met een clean install in de "verkeerde" taal ga je later ook onderuit ..

& BTW ik dacht dat die language packs voor W7 nog beta waren

quote (bron www.sevenforums.com)
                              "...Can't do an Upgrade Install - Different Language
                              Hi there,
                              I'd like to do an upgrade install of Windows 7 Beta. Unfortunately, my current OS (Vista Ultimate 64) is in Italian, thus I cannot upgrade. I even tried to install the English language pack and I made sure to set the language in English. The problem is I cannot uninstall the Italian language as Windows tells me that it's the system language.

Is there any way to make Windows think that English is the default language of my computer? I really don't want to make a clean install. ..."
                              unquote

enige oplossing ... reinstall ..

FWIW

Comment

BTW heb je al nieuws voor de EN versie .. of heb je ze al?
                                Gisteren een email gekregen van AD dat ze er spoedig zal zijn .. samenloop van omstandigheden? heb gisteren MS opgepookt ...

Comment

Working...
                                X