Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Dat er geen mail programma inzit is gewoonweg te danken aan Neelie Kroes trouwens.
    Voor je 't weet heb je een Antitrustrechtzaak aan je been.
    Ik dacht toch dat het over Internet Explorer was dat tante Neelie zich hopeloos belachelijk maakt.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Dat ze dan toch maar beginnen met

1) een mail programma in Win 7 te stoppen, en er voor te zorgen dat je dbx bestanden kunt importeren (zonder dat OE geïnstallered staat, want dat kan niet in Win7)

2) niet iedereen dat Live gedoe door de strot te willen rammen.

Voor de rest prima OS.

2 dingen die voor mij niets met een OS te maken hebben. Als OS staat Windows 7 als een huis. Vanuit professioneel (IT) standpunt heeft het alles wat Vista moest hebben. En meer.
      http://www.dannydemeyer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Vandaag naar Technet Event geweest van MS over Win 7, Server 2008R2 en Hyper-V2

Ik moet zeggen, ze zijn echt op de goede weg! Ben laaiend enthousiast.
        ah ge waart daar ook in Gent
        lekkere broodjes he
        http://www.dannydemeyer.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          ja 't is inconsistent he ... ik heb zaterdag betaald en gisteren had ik al bevestiging ..

downloaden is een PITA deze keer .. ganse dag bezig geweest op 2 computers en met 3 browsers .. vrijwel geen doorkomen aan .. max dl snelheid 170Kbps, krijg maar 1 verbinding per PC vreemd genoeg ..

ik heb de engelse versie nodig maar ik kan enkel kiezen tussen NL en FR .. ik wacht dus op email antwoord .. (toch NL gedl'd .. beter 1 vogel etc ...)
          Hm, ook gemaild maar nog altijd geen antwoord.
          't Zal ergens een eenmans bedrijfje zijn zeker met een PC als server?
          Inderdaad naar de EN-US versie kunnen we fluiten, staat nochtans op hun site als keuze.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Inderdaad naar de EN-US versie kunnen we fluiten, staat nochtans op hun site als keuze.
            U betaalt de prijs voor de prijs die u er voor betaald heeft ?
            Ik heb bijna 200 euro neergeteld en kon direct aan de slag.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk bericht
              ah ge waart daar ook in Gent
              lekkere broodjes he
              Jep vooral die met preparé.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                U betaalt de prijs voor de prijs die u er voor betaald heeft ?
                Ik heb bijna 200 euro neergeteld en kon direct aan de slag.
                Tough luck, .. maar 't zal wel ! .. Wat voor Vista wel kon kan niet voor Win 7 ? kom nou zeg ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Idd .. ik vrees er voor, is een BVBA ...

Ik heb ze gisteren al opgepoke'd maar tot zover geen antwoord .. deze namiddag krijgen ze een screendump van de website in de bus ..

Comment

Gebeld, en zowaar iemand aan de lijn gekregen, link zou om 17 uur gestuurd worden, klopt allemaal, maar geen verbinding. De duiven moeten nog vallen dus...

Comment

• Re: Windows 7

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                      Gebeld, en zowaar iemand aan de lijn gekregen, link zou om 17 uur gestuurd worden, klopt allemaal, maar geen verbinding. De duiven moeten nog vallen dus...
                      Ha ... gij hebt minstens nog een link ... ik heb nog maar enkel een web entry (en geen e-mail respons) waar 3 versies staan waar ik eigenlijk niets aan heb, gans mijn reutemeteut thuis is in 't Engels

Comment

Ondertussen heb ik zowel de 32- bit als de 64- bit versie kunnen downloaden.
                        Van de 64- bit waren 3 van de 5 RAR bestanden corrupt.
                        Bij de tweede poging was alles goed.
                        Van de 32- bit versie had ik 1 van de 4 RAR bestanden die corrupt was.
                        Bij de tweede poging was die ok.

Moet er wel bij zeggen dat de download hier redelijk vlot verliep na 03h00.
                        Met vlot bedoel ik dan aan 150 Kbps

Ene, nog altijd geen antwoord op mijn mail gekregen, wat een snert bedrijf.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                          kan iemand antwoorden op volgende vraag ?

Kan ik windows 7 home premium installeren onder windows virtual pc met dezelfde key ?
                          Of dien ik een aparte versie aan te schaffen om te draaien onder virtual pc ?

Reden: onder RC was dit mogelijk en was een functie welke enorm vlot werkte !
                          iemand enige raad? kan dit nergens vinden op het internet.
                          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Dat zal heel waarschijnlijk wel lukken, maar je zal dan denk ik illegaal bezig zijn.

Comment

Ik heb win 7 eropgezet en ook windows mail.Nu krijg ik mijn adresboek ni geimporteerd Iemand raad?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                                Ik heb win 7 eropgezet en ook windows mail.Nu krijg ik mijn adresboek ni geimporteerd Iemand raad?
                                Lees dit eens door: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...as-283421.html , veel succes.
                                Last edited by nete; 1 november 2009, 18:28.

Comment

Working...