Re: Witsel krapuul!
Da's idd moeilijk uit te leggen als je geen voetballer bent of bent geweest. Je moet er heus geen superhersens voor hebben hoor. Gewoon de intentie hebben iemand pijn te hebben en denken de mogelijkheid te hebben. "Beentje laten hangen", achteraan op iemand zijn achillespees lopen, knietje van de keeper, ... Er zijn genoeg "truken van de foor". Wat Witsel doet is gewoon misdadig. Als voetballer wéét je dat je de speler die je zo te lijf gaat pijn gaat doen, dat wéét je gewoon. Dat hij niet inschatte dat de schade zo enorm zou zijn wil ik nog geloven maar met zijn actie is hij erop uit om de tegenstander pijn te doen, zijn visitekaartje af te geven, revanche te nemen. En dan hopen op "niks gezien" en eventueel, maximaal geel te krijgen. 't Is anders gelopen 
Enne ivm die superhersenen, snelheid etc ... Topsporters zijn niets voor niets "top" he. Stom voorbeeld : hoe komt het dat een Nadal een balletje van amper 6,5 cm diameter dat vanop een afstand van 25 m ankomt suizen tegen 200 km/uur mèt effect kan terugslagen in een vak van amper 90 m² en daarbij een hindernis van 80 cm hoog dient te ontwijken ? Daartegen is het raken van een been van de tegenstander klein bier. Geloof me, als je iemand wil raken op een voetbalveld dan hèb je hem mee.
Slu !
Tjerri
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
Bekijk bericht

Enne ivm die superhersenen, snelheid etc ... Topsporters zijn niets voor niets "top" he. Stom voorbeeld : hoe komt het dat een Nadal een balletje van amper 6,5 cm diameter dat vanop een afstand van 25 m ankomt suizen tegen 200 km/uur mèt effect kan terugslagen in een vak van amper 90 m² en daarbij een hindernis van 80 cm hoog dient te ontwijken ? Daartegen is het raken van een been van de tegenstander klein bier. Geloof me, als je iemand wil raken op een voetbalveld dan hèb je hem mee.
Slu !
Tjerri
Comment