Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Witsel krapuul!

Voorstel van bond is tot 16 november (11 matchen), bevestiging rond 16h30.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Over de 'straf' van de bond spreek ik me niet uit.

Maar, ondanks het feit dat de hoofdsponsor van Standard zegt dat ze Standard steunt indien zij Witsel sanctioneren (= zeggen dat hij moet gestraft worden), zijn kledingsponsor dreigt hem te laten vallen en alle andere zaken hier rond, dat Standard geen sancties treft, dat zegt genoeg over de huidige mentaliteit bij die ploeg.
      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
        Over de 'straf' van de bond spreek ik me niet uit.

Maar, ondanks het feit dat de hoofdsponsor van Standard zegt dat ze Standard steunt indien zij Witsel sanctioneren (= zeggen dat hij moet gestraft worden), zijn kledingsponsor dreigt hem te laten vallen en alle andere zaken hier rond, dat Standard geen sancties treft, dat zegt genoeg over de huidige mentaliteit bij die ploeg.
        Intussen kennen we ook de opinie van de scheidsrechter en die gelooft nog
        in Sinterklaas....
        En als wensen paarden waren dan moesten we nooit meer te voet gaan
        (slechte vertaling van een Engelse uitdrukking)
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Dit vind ik zo'n idiote dooddoener..
          Wekelijks krijgen wel een honderduizend fans ontspanning of mag dit niet? Om dan nog maar niet te spreken over de jeugd die daardoor wil gaan sporten, zingen, etc...

Misschien kunnen we dan beter ook alle massa evenementen (Rock Werchter, Pukkelpop, F1, De Gordel, Koers, ..) afschaffen, want ja daar lopen ook zatlappen rond of kunnen er incidenten zijn.

Verbod op alle gemeenschappelijke ontspanning!!! Klinkt wel leuk he?
          Liefst bij de oorzaak blijven. Het verhaal van de centen en de kostprijs is van toepassing op de gewelddaigheid van de sport en niet op sporten zelf.
          Laat voetbal een leuke sport zijn zonder geweld en dan betaal ik er leuk en graag voor, niet voor vandalisme en politie en ... om de zaken in goede banen te leiden ....
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Intussen kennen we ook de opinie van de scheidsrechter en die gelooft nog
            in Sinterklaas....
            En als wensen paarden waren dan moesten we nooit meer te voet gaan
            (slechte vertaling van een Engelse uitdrukking)
            Ik werd ooit zwaarder geschorst (6 maanden) omdat ik de arbiter zijn balpen uit zijn zak nam om mijn naam op zijn papierke te zetten voor een gele kaart ...
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
              Ik werd ooit zwaarder geschorst (6 maanden) omdat ik de arbiter zijn balpen uit zijn zak nam om mijn naam op zijn papierke te zetten voor een gele kaart ...
              Ziet ge, dat is toch niet in verhouding he.
              Dat is gewoon belachelijk.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Liefst bij de oorzaak blijven. Het verhaal van de centen en de kostprijs is van toepassing op de gewelddaigheid van de sport en niet op sporten zelf.
                Laat voetbal een leuke sport zijn zonder geweld en dan betaal ik er leuk en graag voor, niet voor vandalisme en politie en ... om de zaken in goede banen te leiden ....
                Maar voetbal is een leuke sport! En helemaal niet geweldadig, die tijden zijn reeds lang gepasseerd in België (behalve wat uitzonderingen). Politie dient in 90% van de gevallen niet meer te doen dan het verkeer wat te leiden.

Maar je vergelijking met zatlappen etc gaat niet op me dunkt. Die heb je overal en hebben an sich niks met het spelletje voetbal te maken.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Straf van Witsel:

Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

De straf is in verhouding te zwaar. Zware fouten gebeuren tegenwoordig aan de lopende band en enkel degene dien den tegenslag heeft dat er een zware kwetsuur uit voort komt krijgt een sanctie.

Men zou van de gelegenheid gebruik moeten maken om het ganse voetbal eens uit te kuisen. Alle zware overtredeningen ongeacht de gevolgen zulks een straf geven zou al een mooi begin zijn om duidelijk te maken dat men een beetje meer respect mag krijgen voor de tegenspelers.
                    http://www.mimoza.be/

Comment

Vinden jullie dat nu echt een straf ? Enkele weekjes schorsing ?

Kom nu... Nu mag Wasiletski zijn wie hij wil, en meer met zijn ellebogen gewerkt hebben dan met zijn voeten, hij staat wel in eerste klasse te voetballen omdat hij voeten heeft, en niet omdat hij ellebogen heeft. Het is geeneens zeker dat hij ooit nog zal voetballen, dus eigenlijk nooit meer het werk zal kunnen doen, wat hij deed.

In het beste geval, praten we hier over "onopzettelijke slagen en verwondingen met tijdelijke werkonbekwaamheid of blijvend letsel tot gevolg". Da's dus hetzelfde dat je op je strafblad kan krijgen, indien je in fout gesteld wordt bij een verkeersongeval met lichamelijk letsel. Bij veel van die ongevallen is er geen opzet in het spel, en OK, de gevolgen zijn waarschijnlijk niet de intentie geweest, maar "een gouden schoen" zou m.i. toch moeten weten wat hij met zijn voeten doet, en dan wordt deze "aanslag" eigenlijk "opzettelijke slagen en verwondingen met blijvend letsel tot gevolg"...

Ik ken iemand, eigenlijk best een minzaam persoon, die omdat hij in een dronken bui, iemand een paar slagen gaf, niet met de intentie van die tegenpartij blijvend werkonbekwaam te maken, maar gewoon om hem te doen ophouden hem te treiteren, maar de tegenpartij bleef liggen, en heeft blijvend mentaal letsel. Hij die sloeg betaalt nu reeds 12 jaar een deel van zijn wedde af aan het slachtoffer.

Om terug te komen op een paar weekjes schorsing... sorry, maar DAT is voor mij pas ongeloofwaardig. Een boete van €2500 ? Peanuts voor een profvoetballer... zijn dat straffen ?

Herinneren jullie je Willy Sollie nog en de straf die hij kreeg voor een verkeersongeval omdat hij 94 reed i.p.v. de toegestane 90 ?
                      (Link voor hen die 't niet weten)

'k Wou 't maar even meegeven... Witsel komt er dus m.i. ongestraft vanaf.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        Herinneren jullie je Willy Sollie nog en de straf die hij kreeg voor een verkeersongeval omdat hij 94 reed i.p.v. de toegestane 90 ?
                        (Link voor hen die 't niet weten)

'k Wou 't maar even meegeven... Witsel komt er dus m.i. ongestraft vanaf.

Mvg

Chris
                        Beste Christ,

Ik wil hier geen uitspraak maken betreffende de straf voor Witzel, maar als ik jou goed begrijp, verkies jij een rechtspraak niveau Wit-Rusland?

Oh ja, juist gehoord op het nieuws dat Standard in beroep gaat. Zou ook wel eens kunnen tegenvallen voor Witzel en wordt de straf zwaarder.

Mvg.
                        Robert

Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                          Ik wil hier geen uitspraak maken betreffende de straf voor Witzel, maar als ik jou goed begrijp, verkies jij een rechtspraak niveau Wit-Rusland?
                          Nee, je begrijpt het verkeerd... ik wou gewoon even aangeven hoe men "een overtreding met gevolgen" elders veroordeelt, in schril contrast met wat er hier "bij het voetbal" gebeurt.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                            De straf is in verhouding te zwaar. Zware fouten gebeuren tegenwoordig aan de lopende band en enkel degene dien den tegenslag heeft dat er een zware kwetsuur uit voort komt krijgt een sanctie.

Men zou van de gelegenheid gebruik moeten maken om het ganse voetbal eens uit te kuisen. Alle zware overtredeningen ongeacht de gevolgen zulks een straf geven zou al een mooi begin zijn om duidelijk te maken dat men een beetje meer respect mag krijgen voor de tegenspelers.
                            Tuurlijk, in verhouding véééél te zwaar. Wasil is maar amper een jaar out, en komt misschien nooit meer aan de bak op het hoogste niveau. Hij verliest zijn broodwinning, en heel zijn leven is totaal op z'n kop gezet.

Das toch allemaal peanuts in vergelijking met die VOLLE 10 SPEELDAGEN die Witsel geschorst is!!!!! 10 speeldagen, man, das schandalig veel! en 2500€ boete, ma diene arme jongen gaat een week niet kunnen eten!

Van respect gesproken...
                            Vriendelijke groeten, Sven
                            Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht

Oh ja, juist gehoord op het nieuws dat Standard in beroep gaat. Zou ook wel eens kunnen tegenvallen voor Witzel en wordt de straf zwaarder.
                              Dat noem ik pas een gebrek aan respect. Standard geeft weer zijn typisch signaal dat het zich verheven voelt boven alles en iedereen. Zeer triest noem ik dat, aanvaard de straf die je is opgelegd omwille van het leed dat je hebt veroorzaakt. Hij komt er goedkoop vanaf, punt!
                              Vriendelijke groeten, Sven
                              Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Wow nu gaan we wel ver vind ik.

Als alle spelers die een ander kwetsen voor onopzettelijke slagen en verwondingen dienen veroordeeld te worden dan gaat het wat worden. Dit was een serieus zware verwonding, maar praat hier iemand bijvoorbeeld nog over de gebroken neus van Nico Van Kerckhoven verleden vrijdag? Niet erg genoeg? Het is maar een neus? Per ongeluk?
                                Nfor hoeft geen straf te vrezen, want de arbiter heeft het gezien en geen kaart gegeven en dan kan het parket niets meer doen.

Begrijp mij niet verkeerd; Witsel moest gestraft worden en is dat ook. Zwaar of niet? Tja, wanneer is het wel zwaar genoeg? Hij zal het sowieso lang met zich meedragen en heeft ongetwijfeld zijn eigen toekomst gehypotheceerd.

Ik ben Anderlecht- noch Standardsupporter dus verdedig geen van beiden. En ik herhaal dat Witsel zwaar moest gestraft worden om een voorbeeld te stellen. Maar hem publiekelijk aan de schandpaal nagelen zoals die marginalen daarstraks deden toen hij werd voorgeleid vind ik erover, sorry. En de plastronnekes van beide ploegen mogen ook stoppen met elkaar uitdagen want hieruit komt het allemaal voort.

Mvg
                                Gert
                                Feedback is the breakfast of the champion

website

Comment

Working...
                                X