Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Witsel krapuul!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Witsel krapuul!

    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
    Ah da waarde gij?
    Ja ja R*, dat was ikke
    In de tijd van Waterschei, Patro Eisden, Winterslag enz.
    Van KRC was nog geen sprake.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #92
      Re: Witsel krapuul!

      Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
      ok maar voor een arbeidersloontje zou ik me nu ook niet uit de naad zwoegen, en punt twee onderbenen kapot shoppen gebeurt door opgefokte moordmachines, een cafévoetballer zie ik dat niet direct doen.,die spelen tenminste nog voor hun plezier.
      ge zou er van verschieten jammer genoeg

      ik speel zelf café-voetbal en daar komt ge soms de meest onbekwame bruten tegen die gewoon stampen naar alles wat in hun buurt komt (en niet enkel de bal helaas)...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #93
        Re: Witsel krapuul!

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Onveilig ? je bedoelt vermoedelijk HEEL veilig. Is hier op de gemeente één van die uitzonderlijke momenten dat je blindelings de straat kan oversteken...
        Als er een quad te hard door straat rijdt kunnen ze hem niet eens beboeten (te lui), ze schaffen dan maar direct alle quads af.
        Anders is er bijna bij elke voetbalmatch herrie, moet een heel gemeente op zijn kop gezet worden en worden er honderden agenten opgetrommeld, auto's en woningen worden beschadigd, zatlappen zetten de boel op stelten maar ja ... dat noemen ze dan sport.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #94
          Re: Witsel krapuul!

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Ja ja R*, dat was ikke
          In de tijd van Waterschei, Patro Eisden, Winterslag enz.
          Van KRC was nog geen sprake.
          En den Haiwai!

          Comment


          • #95
            Re: Witsel krapuul!

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Als er een quad te hard door straat rijdt kunnen ze hem niet eens beboeten (te lui), ze schaffen dan maar direct alle quads af.
            Anders is er bijna bij elke voetbalmatch herrie, moet een heel gemeente op zijn kop gezet worden en worden er honderden agenten opgetrommeld, auto's en woningen worden beschadigd, zatlappen zetten de boel op stelten maar ja ... dat noemen ze dan sport.

            Heb hetzelfde gevoelen ... en uiteindelijk moet de belastingsbetaler opdraaien voor de kosten en de mizerie
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #96
              Re: Witsel krapuul!

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als er een quad te hard door straat rijdt kunnen ze hem niet eens beboeten (te lui), ze schaffen dan maar direct alle quads af.
              Anders is er bijna bij elke voetbalmatch herrie, moet een heel gemeente op zijn kop gezet worden en worden er honderden agenten opgetrommeld, auto's en woningen worden beschadigd, zatlappen zetten de boel op stelten maar ja ... dat noemen ze dan sport.
              Lang geleden dat je nog naar een match bent gaan kijken zeker?

              Behalve wat uitzonderingen (maar die heb je met en in alles), verlopen de meeste Belgische matchen zonder problemen hoor.

              De tijd van hooliganisme ligt gelukkig al een tijdje achter ons...
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #97
                Re: Witsel krapuul!

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                Heb hetzelfde gevoelen ... en uiteindelijk moet de belastingsbetaler opdraaien voor de kosten en de mizerie

                Dit vind ik zo'n idiote dooddoener..
                Wekelijks krijgen wel een honderduizend fans ontspanning of mag dit niet? Om dan nog maar niet te spreken over de jeugd die daardoor wil gaan sporten, zingen, etc...

                Misschien kunnen we dan beter ook alle massa evenementen (Rock Werchter, Pukkelpop, F1, De Gordel, Koers, ..) afschaffen, want ja daar lopen ook zatlappen rond of kunnen er incidenten zijn.

                Verbod op alle gemeenschappelijke ontspanning!!! Klinkt wel leuk he?
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #98
                  Re: Witsel krapuul!

                  Pfff, ik kijk er al tegenop dat ik de 40 aantik, lijkt wel alsof iedereen dan plotseling verbitterd wordt, zich aan alles ergerd, alles slecht is.

                  Behalve zichzelf, is alles slecht, en behalve zijn eigen achtertuin is er overal teveel lawaai en te onveilig.

                  Ongeloofelijk wat voor redeneringen hier gegeven worden.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Witsel krapuul!

                    Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                    En den Haiwai!
                    Typisch iets van Hasselt.
                    (café Hawai??)
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Witsel krapuul!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Misschien kunnen we dan beter ook alle massa evenementen (Rock Werchter, Pukkelpop, F1, ...) afschaffen, want ja daar lopen ook zatlappen rond of kunnen er incidenten zijn.

                      Verbod op alle gemeenschappelijke ontspanning!!! Klinkt wel leuk he?
                      Op lange termijn > beschadigde trommelvliezen bijv.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • Re: Witsel krapuul!

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Op lange termijn > beschadigde trommelvliezen bijv.
                        schaf dan meteen ook computers af want da's slecht voor de ogen op lange termijn
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • Re: Witsel krapuul!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                          schaf dan meteen ook computers af want da's slecht voor de ogen op lange termijn
                          ... en de rug, en de polsen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • Re: Witsel krapuul!

                            Veel tamtam dat de dader onschuldig is en dat slachtoffer zelf het verdient heeft vind ik er een beetje over.
                            Gewoon een schorsing voor Witsel is hier van toepassing, liefst eentje van een 5 weken ofzo.

                            Maar heb eens naar Zwitserland een briefje geschreven of ze nu in gods naam eens gaan beginnen met een 5 de scheidsrechter,
                            die via beelden kan zien of eventueel corigeren die paar seconden dat het duurt om een beeld terug te tonen is kort genoeg om rap een conclusie te maken.
                            Antwoord van de Zwitsers was daar zijn ze vollop aan het werken aan die oplossing.
                            Reden dat ik toen gemailt had was de schandelijke prestaties van de scheidsrechters op het champiuons leage bal en de Uefa cup vorig jaar.
                            Daar er zoveel geld word gesmeten aan spelers en ploegen in die club mogen ze er wat extra insteken op de arbitrage vind ik.

                            Comment


                            • Re: Witsel krapuul!

                              Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                              Comment


                              • Re: Witsel krapuul!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                                Veel tamtam dat de dader onschuldig is en dat slachtoffer zelf het verdient heeft vind ik er een beetje over.
                                Gewoon een schorsing voor Witsel is hier van toepassing, liefst eentje van een 5 weken ofzo.

                                Maar heb eens naar Zwitserland een briefje geschreven of ze nu in gods naam eens gaan beginnen met een 5 de scheidsrechter,
                                die via beelden kan zien of eventueel corigeren die paar seconden dat het duurt om een beeld terug te tonen is kort genoeg om rap een conclusie te maken.
                                Antwoord van de Zwitsers was daar zijn ze vollop aan het werken aan die oplossing.
                                Reden dat ik toen gemailt had was de schandelijke prestaties van de scheidsrechters op het champiuons leage bal en de Uefa cup vorig jaar.
                                Daar er zoveel geld word gesmeten aan spelers en ploegen in die club mogen ze er wat extra insteken op de arbitrage vind ik.
                                De straf van Witsel is bekend: tot 31 december geschorst.
                                Veel te zwak die straf.

                                Ik las ook dat de bond niet opgezet was met een minnelijk schikking....
                                Hoe durven zoiets nog vragen, een minnelijk schikking.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X