Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieven op bezoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dieven op bezoek

gewoon int algemeen vind ik het triestig gesteld met deze wereld. Als ge ziet, die madam van een paar weken geleden is nu overleden aan haar verwondingen, en voorwa?
    Er is niet echt veel respect meer voor elkaar. Allez, der zijn nog goeie mensen gelukkig, maar het aantal slechte daden komt misschien meer in het nieuws door alle vooruitgang vd media. Hier bij onze overburen hebben ze ook al ingebroken op klaarlichte dag (op een zaterdag) door een dikke steen door de ruit te gooien. De ander buur had *wel iets gehoord* maar wie gaat zijn leven riskeren he..

Ik vind ook dat ze die dieven maar eens deftig aanpakken ipv te BESCHERMEN !
    Tis een risico waar ze zelf voor kiezen.. allez, tis eig geen risico ..
    als ge snachts in iemands huis gaat inbreken moet ge de gevolgen maar dragen. Als ge weet dat de slachtoffers er jaren later nog psychisch onder kunnen lijden, dat ze familiejuwelen kwijt zijn van hun overleden ouders, dingen waar ze jaren voor gespaard hebben ???
    Ksnap die wet hier echt niet
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

in huis heb ik ze nog niet gehad, maar ben vrachtwagenchauffeur, en heb ze snachts regelmatig in de opligger weten zoeken.
      ik had de slechte gewente om mijn cmr op het dashboard te leggen.
      en als ze daarop het woordje electronica zien staan zien ze de euro's voor hun ogen.
      ze werden toen wel snel van hun euforie beroofd want het waren diodes, zekeringen, printplaten, enz...
      de eerste keren dat je ze hoort, is dat paniek maar je raakt er nog aan gewend. (hoe raar het ook klinkt)
      ik heb maar 1x echt schrik gehad, en dat was toen er iemand in mijn cabine zat terwijl ik in men bed lag.
      dan is het echt stil blijven, dolk bovenhalen en hopen dat het enkel een dief is, en dat hij gauw weggaat.
      was gelukkig buiten een pakje cola niets kwijt. want men portefeulle, gsm, gps en betaalkaarten van de vrachtwagen zitten altijd goed weg.
      450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

Comment

Scary **** man..

Comment

@ Dennies_l,

Mijn overbuurman is ook vrachtwagenchauffeur en die heeft het volgende meegemaakt:

(is wel een aantal jaar geleden)

Vracht geladen in de Bordeuax-streek, Vervolgens naar spanje om daar te lossen en weer een andere vracht te laden, hierna door naar Bulgarien.

Tijdens een verplichte stop 0p een Parking (rijtijden wet) lekker zijn bedje in.

s'Nachts hoort ie wel het een en ander , doch hij onderneemd geen actie.

Volgende dag laat in de middag wordt ie door collega chauffeurs uit de cabine gehaald....

Hebben "rovers" een of ander "spul" in de cabine gepoten en daarna de hele lading geript !!! (computeronderdelen)

Hijzelf heeft er totaal niks van gemerkt, buiten een Knallende hoofdpijn ..

Sindsdien heeft ie voor altijd een Staffortshire BullTerrier in zijn cabine liggen, en heeft dergelijke dingen nooit meer meegemaakt.

het zijn niet al te grote honden maar er zit tenminste PIT in !!!!

Ik bedoel maar.....

gr. J@siu !!!
          >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Nog zo'n cowboyverhaal.

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
            Sindsdien heeft ie voor altijd een Staffortshire BullTerrier in zijn cabine liggen, en heeft dergelijke dingen nooit meer meegemaakt. ...
            Schitterend idee! Hoe zou zo'n terrier reageren als ie knallende hoofdpijn heeft?
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              heb je een emailtje gestuurd ( en kennen doe ik je niet, ik ben van de prov. Antwerpen, en jij van "tervuren" volgens je info hier
              Weet je via email dan een adres?
              ::: Flickr :::

Comment

Hopelijk is het een eigen rijder want ge zult maar van cabine moeten veranderen en allergisch zijn aan honde haar.

Comment

Working...
                X