Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieven op bezoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dieven op bezoek

Een hond doet het ook hoor, de mijne slaapt in de zetel en als er iemand aan de voordeur prutst dan is heel de buurt wakker.
    En als ie langs achter staat er een verklikker met een bel in huis,
    word soms om de haverklap wakker omdat er een vogel doorheen gevlogen is
    Deze verklikker is weggewerkt in een draagbalk van mijn terasje

Toch erg he dat je vroeger de deur niet op slot hoefde te doen.
    Vind het erg voor Mriya maar of ze ooit worden gevat en of je je bezitting terug gaat vinden is zeer onwaarschijnlijk.
    Toch zeker de politie tijdig contacteren als ze ergens een buit tentoonstellen of er niks bij zit dat van U is
    Word niet zo openbaar bekend gemaakt maar tracht het op regelmatig tijdstip te vragen aan de politie.

Comment

Kunnen ze tegenwoordig GSM's niet localiseren? Je kan er in ieder geval voor zorgen dat ze niet meer werken denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
        Hier ook "Enkele" Hondjes ter beveiliging van ons bezit..

Deze liggen overdag en s'nachts gewoon in de huiskamer,
        geen poespas met kennels en buitenrennen e.d.

Ongeveer 1,5 jaar geleden ook bezoek gehad van "nachtelijk bezoek"..

Maar die had dus vette pech.. Onze BullMastiff (teefje van 68 Kilo) werkte hem tegen de grond,
        (Bullterrier 23 kilo) beet zich "VAST" in zijn kuit, en liet niet meer los!!!

Tegen de tijd dat ik uit bed, naar beneden kwam ging onze ( Eng. Staff.25 kilo) er op af, en ik was net op tijd om dit te voorkomen, anders was ie letterlijk opgevreten door de honden..

Dus ik ga voor het "levend" alarmsysteem...!!!

Overigens heeft ie geen aangifte gedaan bij de politie voor mishandeling, hij was tenslotten op verboden terrein..(heb er ook niets meer van gehoord)

Achter op de poort staat een duidelijk bord , Verboden toegang. Hier waken wij...

Niets beter dan een paar "GOEDE HONDEN"!!!!
        Als het zo gaat zijn honden idd goed, maar ik heb ook 3 honden (2 borders en 1 Tjechoslovaakse wolfhond), en als ik dit lees vrees ik nog erger voor mijn beesten dan voor mijn gerief.

Zoals iemand eerder zei, als de dieven een beetje slim zijn gooien ze een (bij voorkeur vergiftigd) stuk vlees naar binnen zodat de honden afgeleid zijn, indien het vlees vergiftigd was zul je afhankelijk van het gebruikte vergif binnen enkele uren of dagen pas zien dat er iets mis is met je hond, en als het tegenvalt mag je gedag zeggen tegen je viervoeter!

Ik weet 1 ding, ik hou mijn honden allemaal in een bench als wij zeg zijn, en als er ooit iemand inbreekt, heb ik liever dat hij/zij heel mijn huis leegroofd maar de honden met rust laat...
        Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
        Foto-Alex

Comment

haal voor je naar bed gaat, het kruipluik weg bij de voor en achterdeur!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

bouk, wat is een kruipluik ?
            groetjes aline
            groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
              bouk, wat is een kruipluik ?
              groetjes aline
              een luik, om onder de vloer te kunnen komen.
              zit meestal achter de voor en achterdeur.
              dief komt binnen; donderd meteen het luik in, met gevolg hoofdletsel/gebroken benen en op twee plaatsen gebroken arm.
              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                een luik, om onder de vloer te kunnen komen.
                zit meestal achter de voor en achterdeur.
                dief komt binnen; donderd meteen het luik in, met gevolg hoofdletsel/gebroken benen en op twee plaatsen gebroken arm.
                grt,bouk.
                Ok Bouk, onthou dat jij als eigenaar zelfs mogelijk aansprakelijk kan gesteld worden bij een ongeval als dit. Hoe onwaarschijnlijk dit ook moge klinken.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Hier ook "Enkele" Hondjes ter beveiliging van ons bezit..

Deze liggen overdag en s'nachts gewoon in de huiskamer,
                  geen poespas met kennels en buitenrennen e.d.

Ongeveer 1,5 jaar geleden ook bezoek gehad van "nachtelijk bezoek"..

Maar die had dus vette pech.. Onze BullMastiff (teefje van 68 Kilo) werkte hem tegen de grond,
                  (Bullterrier 23 kilo) beet zich "VAST" in zijn kuit, en liet niet meer los!!!

Tegen de tijd dat ik uit bed, naar beneden kwam ging onze ( Eng. Staff.25 kilo) er op af, en ik was net op tijd om dit te voorkomen, anders was ie letterlijk opgevreten door de honden..

Dus ik ga voor het "levend" alarmsysteem...!!!

Overigens heeft ie geen aangifte gedaan bij de politie voor mishandeling, hij was tenslotten op verboden terrein..(heb er ook niets meer van gehoord)

Achter op de poort staat een duidelijk bord , Verboden toegang. Hier waken wij...

Ja maar de mijne blaft nooit, als er een vreemde binnenkomt dan gaat hij er naartoe en geeft hem lekjes, is en echt doetje.Kan wel niet gezegd worden van de rest van de bewoners.Hier wonen een paar echte worstelkampioenen en deze eten U levend op.U weze gewaarschuwd
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

Comment

Aan alle inbrekers : De wok staat klaar......

Groetjes
                    Skitch

('t Is wel een graptje hé. )
                    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Had net dit gelezen,
                      diefstal wc papier

En wat Vantje zegt klopt als een inbreker gebeten word door een hond kan zijn dat ze hem nog afmaken.
                      Die hebben meer rechten dan ge vermoed, dus beter helemaal doodslagen dan een proces tegen krijgen.

Comment

Echt gebeurd ...

3 weken geleden om 4.50 u. gaat het alarm aan ... wij uit ons bed

naar beneden, niks gezien, de zone waar alarm gededecteerd was is maar 1 m2 groot

nadien vastgesteld dat achterdeur openstond ...

we waren ze 's avonds vergeten te sluiten en de zone per toeval overbrugd.

Is er iemand binnengeweest ... waarschijnlijk wel ... maar die zal wel erg geschrokken zijn ... de alarmzone staat 2 meter van de wel zeer luide sirene.
                        Nikon D80

Comment

....

Als de inbreker aangifte had gedaan kan hij dokterkosten op jullie verhalen. Ook al is hij ongewenst aanwezig in jouw privé !

( hoe onlogisch ook )
                          "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                            Had net dit gelezen,
                            diefstal wc papier

En wat Vantje zegt klopt als een inbreker gebeten word door een hond kan zijn dat ze hem nog afmaken.
                            Die hebben meer rechten dan ge vermoed, dus beter helemaal doodslagen dan een proces tegen krijgen.
                            Heb dit eens gevraagd toen de politie hier bij ons was voor een soortgelijk geval.
                            Ze vertelden me toen dat ze dan met plezier de situatie ietwat verbuigen in uw voordeel.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Wij hopen natuurlijk dat dit nooit meer voorkomt ,maar je kan dit nooit voorkomen...

Indien het in de toekomst weer eens voor komt ...

Sorry voor de mensenliefhebbers...

Maar dan laat ik de honden hun gang gaan zonder in te grijpen!!!!

Dan ben ik zogenaamd "TE LAAT " !!!!

En dan zullen ze goed moeten kunnen onderbouwen, als er iets vreselijk mis is gegaan...

De tuin is afgeschermd dmv een Schutting van 2.20 mtr.hoog, er staan waarschuwingsborden, en de laatste jaren heb ik de toegangspoort afgesloten ( wat enkele jaren geleden niet nodig was)

Als iemand dan nog besluit om eens een kijkje te nemen, jammer dan ... heeft de persoon in kwestie... VETTE PECH !!!!

Ik heb honden in huis genomen om MIJN BEZIT (waar ik voor gewerkt heb) te beschermen,

en dan hoeft een of andere JUNK (of wie dan ook) die niet, of nauwlijks iets voor de maatschappij heeft betekend, MIJN BEZIT te stelen om aan, b.v. een shot te kunnen komen...

Gr. J@siu !!!
                              >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

en dan hoeft een of andere JUNK (of wie dan ook) die niet, of nauwlijks iets voor de maatschappij heeft betekend, MIJN BEZIT te stelen om aan, b.v. een shot te kunnen komen...
                                dus er is al wel enig idee, in welke richting de dader (s) gezocht moeten worden.
                                grt,bouk.

Comment

Working...
                                X