Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieven op bezoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dieven op bezoek

misschien eens stoppen, met onderaan te vermelden wat voor prachtige fotoapparatuur men in huis heeft.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
      Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
      het probleem is dat niet iedereen die op uw eigendom komt zonder uw toestemming een zware crimineel is. als kind ging ik ook okkernoten 'stelen' in den tuin van de buren, en als er nen bal over de heg vloog durfde ik dien ook al eens gaan halen zonder den gansen omweg te maken naar hun voordeur. Of wie weet komt den buurman even binnen om te zeggen dat uw voordeur nog openstond...
      Daar gaat het hier duidelijk niet over ...
      Als ik die verhalen lees van honden die alles moeten aanvallen die op hun terrein komt en zelfs neerschieten van elke mens dien binnenkomt kan het bij een simpel foutje plotseling wel heel relevant worden…
      Last edited by dengregg; 15 juni 2009, 15:23.
      http://www.mimoza.be/

Comment

Als ik die verhalen lees van honden die alles moeten aanvallen die op hun terrein komt en zelfs neerschieten van elke mens dien binnenkomt kan het bij een simpel foutje plotseling wel heel relevant worden…
        En toch helpen alle beetjes........

Duidelijk zichtbaar kastje van alarm, schrikt de amateurs al af....
        Plaatje met hond op ook, naargelang, het formaat hond
        Poortjes en hekken, maakt het hen alleen maar moeilijker.
        Onlangs was er bij ons achter in de wijk een inbrakenplaag.
        Bleek dat alle huizen met grind (maakt lawaai), poortje en alarmkastjes vermeden werden en een 10-tal anderen wel bezoek kregen.
        Maar hoevelen hebben een alarmsysteem, en zetten het niet op als ze zelf gaan slapen...
        want, ze schrikken zich zelf ne aap, als ze naar beneden gaan voor drankje of zo, of als hond/kat zich plots heeft laten insluiten achter de sofa.....

Comment

amok maken met inbrekers heeft idd weinig zin. Een alarmsysteem is meer vervelend dan nuttig. Maar ik moet toegeven dat ik al meer malen met een basebalbad het huis doorzocht heb omdat ik "iets" hoorde. Sinds ze bij ons ingebroken hebben, ben ik meer op mijn hoede.
          Moet wel zeggen, een keer sliep ik in de tent in de tuin (binnen was te warm) en die nacht hebben ze ingebroken bij onze beide buren, en op verschillende andere plaatsen. Ze hebben de deur opengebroken op 10m open lucht en een tentzeil van me, en niets gehoord... 2x toe... links en rechts... Dus eigenlijk; als je iets hoort, kun je rustig verder slapen, dieven maken gn lawaai...
          Maar toch voel ik me niet altijd meer op mijn gemak... Jammer toch, maar helaas; dat is de situatie.

mvg
          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Wij hadden ooit nachtelijk bezoek: 19000 BF aan kleingeld (toen nog 10 frankstukken) uit een spaarpot. Een nieuwe leren jas was ook foetsjie. dan mochten we nog een dikke drol opruimen én met stoffen servetten hun poep afgeveegd (assortiment met tafellaken)
            Ik was er behoorlijk van ondersteboven, en dit gedurende jaren...
            Nu hebben we 2 kneffertjes + een alarm laten installeren.
            Daarenboven heb ik hier nog een leuk hebbedingetjes achter de kast staan, het is wel verboden maar vloeken mag men ook niet
            ...wacht af naar volgend bezoek... IK ga alleszins lachen (ook wat van de schrik)

mvg,

Roland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
              Wij hadden ooit nachtelijk bezoek: 19000 BF aan kleingeld (toen nog 10 frankstukken) uit een spaarpot. Een nieuwe leren jas was ook foetsjie. dan mochten we nog een dikke drol opruimen én met stoffen servetten hun poep afgeveegd (assortiment met tafellaken)
              Ik was er behoorlijk van ondersteboven, en dit gedurende jaren...
              Nu hebben we 2 kneffertjes + een alarm laten installeren.
              Daarenboven heb ik hier nog een leuk hebbedingetjes achter de kast staan, het is wel verboden maar vloeken mag men ook niet
              ...wacht af naar volgend bezoek... IK ga alleszins lachen (ook wat van de schrik)

mvg,

Roland
              Die drollen kunnen nu toch diene voor DNA sporen
              Flickr

Comment

Ik zou durven stellen dat mijn hond gerust het verschil weet tussen overdag 'waken' terwijl er iemand thuis is, overdag 'waken' terwijl we weg zijn en 's nachts waken terwijl we liggen te slapen.

Waar hij in het eerste geval naar de bezoeker toespurt met veel geblaf om hem te overbluffen (niet bijten) gaat hij in het laatste geval in eerste instantie zelfs gewoon niet blaffen.
                In het tweede geval zal hij waarschijnlijk wel iets agressiever blaffen.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  misschien eens stoppen, met onderaan te vermelden wat voor prachtige fotoapparatuur men in huis heeft.
                  grt,bouk.
                  Groot gelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                    Groot gelijk
                    En hoe zouden ze dat dan doen?
                    Waar woon ik (straat)
                    Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                      En hoe zouden ze dat dan doen?
                      Waar woon ik (straat)
                      De meesten verraden hun eigen adres zonder het te weten.
                      Ge post hier wat onder nickname ABC, ge verkoopt wat op eBay met nickname ABC, je registreert een domein met ABC, ...
                      De eerste de beste dat ziet dat je een 1DMKIII hebt, 7 L-lenzen en wat ander studiomateriaal koopt de kleinste prul van u op eBay ... betaalt per overschrijving of komt het gewoon ophalen. De link van een nickname ABC op BD, eBay, domein, ... is soms snel gemaakt.
                      Akkoord, niet voor iedereen is dit van toepassing maar er zijn er meer dan goed is.
                      En er zijn nog veel andere manieren om aan een adres te geraken ... ze kopen (of doen alsof) een fotoke van u dat online staat bijvoorbeeld.
                      Je kan niet alles voorkomen maar soms als je de pap in de mond geeft. Nu ja, als je thuiskomt met een dure wagen en je rijdt je garage in kan ook iedereen zien waar je die zet.
                      Trouwens heeft de verkoper van je camera ook je adres ... wie zegt dat diene mens 100% eerlijk is en die adressen niet doorgeeft?
                      Moet iedereen nu echt panikeren? Denk het niet, gewoon wat geluk hebben dat het u niet overkomt.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Moet iedereen nu echt panikeren? Denk het niet, gewoon wat geluk hebben dat het u niet overkomt.
                        Ofwel dit in uw voortuin installeren:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Ofwel dit in uw voortuin installeren:
                          http://premium1.uploadit.org/ulvetann2//ARROWS.jpg
                          Is nog een investering in onze noodlijdende economie ook!
                          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
                            Is nog een investering in onze noodlijdende economie ook!
                            Pas op, dat kan een communautair politiek kantje krijgen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              De eerste de beste dat ziet dat je een 1DMKIII hebt, 7 L-lenzen en wat ander studiomateriaal koopt de kleinste prul van u op eBay ...
                              Ik heb hier nu al véél gelezen...
                              Maar de mens moet nog eens iets 'verder' kijken dan dit op zich
                              Kijk allen eens naar jezelf en stel eens vast hoeveel je in huis bewust en onbewust (omwille het moet passen in het interieur) letterlijk 'etaleert'.
                              En wat ik daarnet schreef is niet overdreven omdat ik weet wat ik zie tijdens mijn werkzaamheden .

Comment

rrrrrrrrrrrrrrr
                                Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 15:01. Reden: wwwwwwwwwwwwww

Comment

Working...
                                X