Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieven op bezoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dieven op bezoek

Bij mij gaat er 's nachts binnen automatisch licht aan dat door bewegingsdetectoren gestuurd wordt.
    Handig als je onverwacht uit je bed moet maar ik vraag me af of dit de inbreker afschrikt of niet eerder makkelijker maakt...

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      dus er is al wel enig idee, in welke richting de dader (s) gezocht moeten worden.
      grt,bouk.
      Als je ziet dat ze enkel op geld uit zijn en gsm's en mijn fototoestel kan het eigenlijk niet anders he.

Ze hadden evengoed de WII en de gamecube en de PC enz... kunnen meenemen
      Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes

Als je ziet dat ze enkel op geld uit zijn en gsm's en mijn fototoestel kan het eigenlijk niet anders he.

Ze hadden evengoed de WII en de gamecube en de PC enz... kunnen meenemen
        Beetje kort door de bocht hé wat zijn die zaken nog waard 2e hands denk je ...
        Flickr

Comment

een luik, om onder de vloer te kunnen komen.
          zit meestal achter de voor en achterdeur.
          dief komt binnen; donderd meteen het luik in, met gevolg hoofdletsel/gebroken benen en op twee plaatsen gebroken arm.
          grt,bouk.
          ...en dan weer het plankje erop.....

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
            Ik denk dat die WII dan toch wel meer waard is, maar die geraken ze misschien niet zo gemakkelijk kwijt

En die gsm's zijn waarschijnlijk gewoon om te bellen tot de belwaarde op is
            Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

Ik denk dat die WII dan toch wel meer waard is, maar die geraken ze misschien niet zo gemakkelijk kwijt

En die gsm's zijn waarschijnlijk gewoon om te bellen tot de belwaarde op is
              Zo'n WII is nieuw iets van een 250€ dus "veel" (voor een dief) is dat niet hé.
              Plus loop eens rond s'avonds met een WII onder je arm
              GSM zou dom zijn want dan kunnen ze je nog traceren.
              Moet snel gaan bij deze mensen, cash, juwelen, ...
              Flickr

Comment

dus er is al wel enig idee, in welke richting de dader (s) gezocht moeten worden.
                grt,bouk.
                jazeker Bouk...

wij wonen nog in een echte ouderwetse volksbuurt....
                maar omdat er in de toekomst (over zo'n 2.5 jaar) nieuwbouw komt, plaatsen ze maar wat raak in onze wijk...

de wijk is de laatste drie jaar helemaal verpauperd.....

Een straat terug hebben ze ongeveer 8 buitenlandse mensen geplaatst (zonder contract overigens) tot er gesloopt gaat worden ...

terwijl deze huisjes maar drie slaapkamertjes
                (grootste slaapkamer is 3 x 4 meter).. hebben

en ze proppen maar vol...

Nee , het is er niet beter door geworden, hopelijk brengt de toekomst betere tijden.

gr. J@siu !!!
                >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

ik hoop als ze bij mij inbreken dat ze m'n smartphone meenemen....
                  er staat Guardian op en dat werkt prachtig.
                  in het geval dat ze nog meer meenemen, nemen ze onbewust 'n tracking device mee...
                  ik stuur vanuit 'n andere gsm 'n code met command localize een ik krijg vrijwel bij gps ontvangst onmiddelijk de URL van google met de coordinaten.
                  ook als ze de SIM kaart verwisselen, krijg ik automatisch op de andere GSM 'n sms dat de sim kaart is verwisselt....dus ik heb zijn nieuw nummer...
                  ik kan via verschillende commando's te weten komen naar wie of waar de dief heeft gebelt of sms'jes heeft verstuurd...

en dan heb je nog 'n pager alarm, dat zelfs al de gestolen GSM op silent staat, ik via 'n command 'n alarm kan laten afgaan...
                  stel dat het gps 'n afwijking heeft van 20 a 30m en daar zit 'n terras vol...je kan er hem zo uithalen.

ik heb de belangrijkste commando's getest en die werken allemaal, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden...
                  voor 'n overzicht:
                  http://users.telenet.be/ramon/usage.pdf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                    Pfft dat is irrelevant jong .. Mijn zoon woont net samen met zijn vriendin .. bezittingen .. zo goed als niets .. er wordt ingebroken: wat nemen ze mee ? zijn TZ5, helaas juist nieuw .. een deel van zijn keukenmessen (uit een set haha) zijn "beste" flessen wijn, een deel van zijn/haar kleren en een aantal paar (oude!) schoenen en nog wat rommel, een kleine som geld wat hij anders nooit in huis heeft maar nu wel wegens een week ziek .. zijn laptop van de zaak is ook weg maar zijn splinternieuwe TV en VCR blijven staan alsook de laptop van zijn vriendin en zijn voip telefoon en die clowns gaan er lekker voor zitten en eten zijn kersttomaatjes op die op de keukentafel staan dus haast hadden ze niet .. jaja duidelijk professionals .. wat niet wegneemt dat je je heel erg bij de ??? gepakt voelt natuurlijk ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
                      Wij hopen natuurlijk dat dit nooit meer voorkomt ,maar je kan dit nooit voorkomen...

Indien het in de toekomst weer eens voor komt ...

Sorry voor de mensenliefhebbers...

Maar dan laat ik de honden hun gang gaan zonder in te grijpen!!!!

Dan ben ik zogenaamd "TE LAAT " !!!!

En dan zullen ze goed moeten kunnen onderbouwen, als er iets vreselijk mis is gegaan...

De tuin is afgeschermd dmv een Schutting van 2.20 mtr.hoog, er staan waarschuwingsborden, en de laatste jaren heb ik de toegangspoort afgesloten ( wat enkele jaren geleden niet nodig was)

Als iemand dan nog besluit om eens een kijkje te nemen, jammer dan ... heeft de persoon in kwestie... VETTE PECH !!!!

Ik heb honden in huis genomen om MIJN BEZIT (waar ik voor gewerkt heb) te beschermen,

en dan hoeft een of andere JUNK (of wie dan ook) die niet, of nauwlijks iets voor de maatschappij heeft betekend, MIJN BEZIT te stelen om aan, b.v. een shot te kunnen komen...

Gr. J@siu !!!
                      Kan allemaal wel zijn maar je zal geen gelijk krijgen als die inbreker u aanklaagt.
                      (pas op hé, ik geef u volledig gelijk. Maar zo is het nu eenmaal. Spijtig genoeg.)
                      mijn website

Comment

@ Powaqqatsi,

Ik denk dat, als mijn honden hun gaan zouden mogen gaan,

er "ZEER" WEINIG aangifte gedaan zal worden !!!!!!!!!
                        >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
                          Kan allemaal wel zijn maar je zal geen gelijk krijgen als die inbreker u aanklaagt.
                          (pas op hé, ik geef u volledig gelijk. Maar zo is het nu eenmaal. Spijtig genoeg.)
                          Best is als de honden hun werk gedaan hebben ze zelf verder de kop in te slaan en indien mogelijk in de grond te steken, geen haan die er nog naar kraait

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                            Best is als de honden hun werk gedaan hebben ze zelf verder de kop in te slaan en indien mogelijk in de grond te steken, geen haan die er nog naar kraait
                            Betere methode; drink enkele pinten, leg hem voor je auto en rijd er over. Je bent maximaal enkele maanden je rijbewijs kwijt... Dit is geen moord, maar een spijtig accident... Wel maken dat je hem goed mee hebt, anders moet je wel een invaliditeitsuitkering betalen...

mvg
                            Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                              Wat men hier toch allemaal te lezen krijgt

Comment

bbbbbbbbbbbbbb
                                Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:38. Reden: bggggggggggggggg

Comment

Working...
                                X