Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pendragon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pendragon

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
    Propere toekomst, als je ziet wat er hier gebeurd is .

Ik had je nochtans twee maanden geleden al op de hoogte gebracht van de misbruiken hé Francis, met naam en toenaam van de dubbelaccount! Er is toen niets met die info gedaan. Ik zit hier al een tijdje te denken van zou ik niet beter zwijgen maar heel die zaak laat bij mij maar een wrange smaak achter. Je mag er zeker van zijn .
    Kijk, daar krijg ik het echt wel van op mijn heupen, valse beschuldigingen en dergelijke manier van denken (---> ik denk dat het zo gegaan is, dus het is 100% zeker dat ik gelijk heb) . . . vanaf het moment dat we die info gekregen hebben is er direct contact gezocht met die persoon, zijn uitleg was toen afdoende genoeg om geen ban op te leggen . . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

een beetje communicatie had dit misverstand kunnen vermijden.

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Kijk, daar krijg ik het echt wel van op mijn heupen, valse beschuldigingen en dergelijke manier van denken (---> ik denk dat het zo gegaan is, dus het is 100% zeker dat ik gelijk heb) . . . vanaf het moment dat we die info gekregen hebben is er direct contact gezocht met die persoon, zijn uitleg was toen afdoende genoeg om geen ban op te leggen . . . .
        Franciskine;
        Valse beschuligingen kan je dat moeilijk noemen als je zelf toegeeft dat er inderdaad informatie ontvangen is
        Wat er met de informatie gebeurd is weten wij niet, daar ligt de bal in het kamp van het bestuur.
        Misschien was die persoon jullie te slim af en alles zien en weten kunnen jullie ook niet.
        Maar ik vind dat een gewaarschuwd man er twee waard is!
        Als dit een paar maanden geleden al is gemeld mocht een of andere moderator dat toch een beetje opgevolgd hebben, niet?
        Als daardoor een goede fotograaf wegblijft van het forum is dat zijn beslissing en daar kunnen wij weinig aan doen.
        Hoofdzaak is dat nu blijkbaar toch schoonschip is gemaakt en dat men terug kan leren van zijn eventuele fouten....
        Dat er op een paar duizend leden steeds een paar "rotte appels" tussenzitten dat kunnen jullie zelfs in de toekomst niet verhinderen!
        Als sommigen menen een ander forum te moeten oprichten mogen ze dat doen, wetende dat ze vroeg of laat met dezelfde zaken zullen geconfronteerd worden.
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

Comment

Met valse beschuldiging bedoel ik dus dat ik zogezegd niets met de info, die ik had gekregen, zou gedaan hebben. De beschuldiging dat ik niets zou gedaan hebben wordt zo maar verondersteld . . . en daar krijg ik het inderdaad op mijn heupen van. En als ik me goed herinner heb ik zelfs een pm terug geschreven waarin vermeld stond dat we contact opgenomen hebben met de betreffende account.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Met valse beschuldiging bedoel ik dus dat ik zogezegd niets met de info, die ik had gekregen, zou gedaan hebben. De beschuldiging dat ik niets zou gedaan hebben wordt zo maar verondersteld . . . en daar krijg ik het inderdaad op mijn heupen van.
            Of, hoe praat ik mij hier uit .

Er is toen contact gezocht met Duindistel, ja. Met een flauw excuus was hij ervan af. Dat ophemelen van zijn eigen draadjes, wat er volgens jou toen inderdaad teveel aan was (sic), is onverminderd doorgegaan. 't Is pas nadat Pendragon het hier aan de grote klok gehangen heeft dat er daadwerkelijk actie ondernomen is. Waar was de opvolging gedurende die twee maand?

Na afloop van de zaak heb jou een PM gestuurd om je te bedanken om de zaak op te lossen, zijn wij bedankt om een misbruik aan het licht te brengen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht

Na afloop van de zaak heb jou een PM gestuurd om je te bedanken om de zaak op te lossen, zijn wij bedankt om een misbruik aan het licht te brengen?
              Ik krijg elke dag tussen de 30 en de 40 pm's en/of emails betreffende het forum . . . ik heb helaas niet de tijd om op elk daarvan te reageren . . . maar als je dat niet wil begrijpen . . . Hans, je bent al langer minsnoegd op BD, ook één van je redenen om geen lidgeld meer te willen betalen . . . elke stok die je vindt om te slagen, daar maak je dankbaar gebruik van . . . en ik ben niet de enige die daar zo over denkt . . .aan de pm's te lezen die ik toekrijg.

Comment

Hans, je bent al langer minsnoegd op BD, ook één van je redenen om geen lidgeld meer te willen betalen . . . elke stok die je vindt om te slagen, daar maak je dankbaar gebruik van . . . en ik ben niet de enige die daar zo over denkt . . .aan de pm's te lezen die ik toekrijg.
                Onder de gordel man, diep onder de gordel. Stank voor dank, dat krijg je dus om misbruiken te melden .

Goed, ik zal daar mijn besluiten uit moeten trekken.

Comment

De manier waarop de hele zaak is afgehandeld, was vanaf het begin niet correct.
                  In het bewuste topic werd eerst de reactie van Pendragon en de reacties daarop verrwijderd.
                  Vervolgens gaat het topic op slot met de mededeling dat het geval besproken wordt.
                  En dan wordt het topic verplaatst naar fotobeoordeling met de melding "de moderatoren zijn ook van mening dat het topic beter in beoordeling past."
                  Om het dan weer even later te verplaatsen naar testforum om dat mr. multi-account zijn foto verwijderde.

Dan weet ik genoeg...

Hans heeft groot gelijk. Wat anderen daar ook van mogen denken.

Achter het motto 'laat maar even razen, het zal wel overwaaien." kan ik niet staan.

Maarten zie mail.
                  Last edited by Ticor; 31 mei 2009, 15:09.
                  Mvg Tim

Comment

Wanneer de gemeldde tip ook Duindistel betrof, heeft BD een fout gemaakt door er niets mee te doen (behalve genoegen te nemen met een makkelijk antwoord).
                    Ook zonder het expliciet te moeten melden,kon het geweten zijn.Technisch waren de platen vaak goed, een persoonlijk stijl of originaliteit kon zelfs niet vermoed worden.

Dat er zoveel reacties op kwamen, verbaasde me sterk.De hoeveelheid aan reply's kon ook niet enkel van het gefraudeer komen, er liep weerom een hele kudde achteraan die de ophemelingen versterkte.

Overigens is er naast dit opzettelijke bedrog, nog een fenomeen dat irriteert: de mensen die mekaar kennen en de postings van mekaar steeds overladen met onterechte loftuitingen.Of TS'ers die er in slagen om in hun eigen topic op 5 reacties, 15antwoorden te posten om hun bijdrage hoog in de lijst te houden.
                    Resultaat is steeds hetzelfde: je klikt een foto aan waarvan de kwaliteit beperkt is.

Verdraaid vervelend.

Comment

De "tongen zijn vurig" vandaag.
                      Het kon weleens Pinksteren zijn

En ik heb nog geen enkele foto gezien van een mooie pinksterbloem.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Waarom dan geen feedback naar degene die het gemeld heeft? Al een eeuwigheid geleden heb ik gemeld dat dit topic vol met foto's staat die niet door de TS genomen zijn. En dat terwijl er daarna wel weer foto's van anderen zijn weggehaald vanwege dezelfde reden.

Als er goede redenen zijn om die foto's uit Barcelona te laten staan, waarom wordt dat dan niet gemeld? Dan kunnen we het allemaal snappen.

Het lijkt erop dat alles wat hier maar een beetje controverse kan veroorzaken door geheimzinnigheid omgeven, onder de pet gehouden en in de doofpot gestopt wordt. Met uiteindelijk een averechts effect: threads zoals deze. En mensen die het beste met BD voorhebben tegen je in het harnas gejaagd of nog erger: weggejaagd...

Comment

Dat topic ga ik vanavond ( als de andere moderatoren hopelijk online zijn ) eens naar voor brengen ( ondertussen staat het nu wel al vermeld in het mods forum, heb ik net gedaan ), ikzelf had het nog niet eens gezien, als moderator krijg je de opdracht de forums die jouw toegewezen zijn in het oog te houden, 't is dus niet zo dat iedereen alle fora in het oog houdt, ook is er de regel om zo weinig mogelijk in te grijpen in een forum dat je niet zelf beheert. Moderatoren gaan ook af en toe op reis, zijn soms ook niet alle dagen online ( ze werken ook nog he en hebben een familieleven ) dus kunnen er zaken verloren gaan in de massa ( reken maar op ongeveer 500 berichten per dag die bij alle moderatoren tesamen toekomen )
                          Het is wel zo dat als een BD lid een opmerking stuurt, deze soms van oordeel is dat zijn bericht veruit het enige is op dat moment, helaas is dat niet zo. Om je maar een idee te geven, ikzelf pas elke ochtend tussen 6.15 en 08.00 ongeveer 20 posts aan, na natuurlijk alle pm's gelezen te hebben die tijdens de nacht zijn toegekomen )
                          Wij weten héél goed dat er dingen soms sneller opgelost zouden moeten geraken maar de tijd ontbreekt daar heel dikwijls toe en dan wordt er al eens iets op de langere baan geschoven of vergeten, we zijn tenslotte ook maar mensen.
                          Aan de andere kant daag ik iedereen uit om het beter te doen Hulp is altijd welkom. Maar als je 100% correct moet handelen op BD als moderator, dan heb je een volledige dagtaak . . . om dat betalen kunnen we misschien het lidgeld verhogen naar 1000€ per jaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                            Wanneer de gemeldde tip ook Duindistel betrof, heeft BD een fout gemaakt door er niets mee te doen (behalve genoegen te nemen met een makkelijk antwoord).
                            Ook zonder het expliciet te moeten melden,kon het geweten zijn.Technisch waren de platen vaak goed, een persoonlijk stijl of originaliteit kon zelfs niet vermoed worden.

Dat er zoveel reacties op kwamen, verbaasde me sterk.De hoeveelheid aan reply's kon ook niet enkel van het gefraudeer komen, er liep weerom een hele kudde achteraan die de ophemelingen versterkte.

Overigens is er naast dit opzettelijke bedrog, nog een fenomeen dat irriteert: de mensen die mekaar kennen en de postings van mekaar steeds overladen met onterechte loftuitingen.Of TS'ers die er in slagen om in hun eigen topic op 5 reacties, 15antwoorden te posten om hun bijdrage hoog in de lijst te houden.
                            Resultaat is steeds hetzelfde: je klikt een foto aan waarvan de kwaliteit beperkt is.

Verdraaid vervelend.
                            Zo zie ik het ook Vonkske...........
                            Ik kon destijds moeilijk begrijpen waarom die (winkel)bloemenfoto's zoveel lof kregen.........en uiteindelijk zelfs in de HOF geraakten....
                            Maar we hebben toch weer iets bijgeleerd over massapsychologie en artistieke normbepaling.......of hoe iets lelijks plots door de meerderheid als mooi ervaren wordt als het maar opgehemeld wordt.
                            Maar wat hier gebeurt, is meer dan vervelend..............
                            facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                              De manier waarop de hele zaak is afgehandeld, was vanaf het begin niet correct.
                              In het bewuste topic werd eerst de reactie van Pendragon en de reacties daarop verrwijderd.
                              Vervolgens gaat het topic op slot met de mededeling dat het geval besproken wordt.
                              En dan wordt het topic verplaatst naar fotobeoordeling met de melding "de moderatoren zijn ook van mening dat het topic beter in beoordeling past."
                              Om het dan weer even later te verplaatsen naar testforum om dat mr. multi-account zijn foto verwijderde.

Dan weet ik genoeg...

Hans heeft groot gelijk. Wat anderen daar ook van mogen denken.

Achter het motto 'laat maar even razen, het zal wel overwaaien." kan ik niet staan.

Maarten zie mail.
                              Volledig mee akkoord , dat jullie niet alles kunnen in de gaten houden kan ik volledig beamen maar als je tot twee keer toe de bal in open doel kunt shotten amai...op het einde van de rit gaat Hans nog de slechten zijn , of heeft het te maken met het feit dat Hans ook zijn groene bolleke niet heeft willen betalen dit jaar , triestig...
                              Last edited by RDB; 31 mei 2009, 17:01.
                              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Aan de andere kant daag ik iedereen uit om het beter te doen Hulp is altijd welkom. Maar als je 100% correct moet handelen op BD als moderator, dan heb je een volledige dagtaak . . . om dat betalen kunnen we misschien het lidgeld verhogen naar 1000€ per jaar?
                                Ik onderschat jullie taak helemaal niet en vind de vrijwilige inzet meer dan bewonderenswaardig.
                                Hier gaat het echter reeds over 2 verschillende meldingen waarmee niets gebeurde.Jullie hebben het zelf niet eens moeten opsporen.
                                En wanneer het dan gaat om berichten die misbruik en gebrek aan fair-play melden ( notabene deze tasten het wezen zelf van een interessant forum aan), vind ik dat erg.

Comment

Working...
                                X