Re: Pendragon
Wat zijn we weer goed bezig om alle schuld op enkele leden te schuiven 
Op een niet nader-genoemde fotosite heb ik een tijdje geleden een foto geplaatst om kritiek op te krijgen. Ik was de foto na het krijgen van wat commentaar uit het oog verloren, en kreeg een tijdje later een opmerking van een moderator dat het geappreciëerd wordt als je mensen die je kritiek geven bedankt. Nochthans stond dit daar ook niet in het reglement.
Had het team van moderatoren hier écht niets op kunnen zeggen? Er kan toch corrigerend opgetreden worden?
Iedereen die dat zegt doet dat omwille van hun verborgen agenda (wat die dan ook moge wezen) natuurlijk.
Ik ben alvast een van de kritikasters die nog NOOIT een dergelijke PM heeft ontvangen of gestuurd. Je mag dat gerust controleren.
Goh, er had inderdaad gerust een nieuwe topic over kunnen gestart worden. Dialoog tussen experts terzake en het modererend team zou waarschijnlijk alle partijen ten goede komen. No offense, maar nu slaan jullie met je ingrepen terzake gewoon een mal figuur. 't Is makkelijk je achter het reglement te verschuilen terwijl het overduidelijk is dat het reglement hier de mist in gaat.
Dus kritiek geven op moderatoren = trollen? Dat is écht constructief 
Ik heb de boodschap in ieder geval begrepen, van mijn kritiek zul je alvast geen last meer hebben
Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
Bekijk bericht

Bekijk bericht
Had het team van moderatoren hier écht niets op kunnen zeggen? Er kan toch corrigerend opgetreden worden?
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Bekijk bericht

Ik heb de boodschap in ieder geval begrepen, van mijn kritiek zul je alvast geen last meer hebben

Comment