Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pendragon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pendragon

Oorspronkelijk geplaatst door valentina Bekijk bericht
    Voor 't zelfde geld is natuurfreak een dubbelaccount van Pendragon. Wie zal het zeggen?
    Een IP-adres kan een aanwijzing zijn, maar is zeker geen bewijs.
    Je kent Jan duidelijk niet ....
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
      Voor dit hier een soort requiemdraadje wordt voor mezelf een laatste reactie.

Ik ben deze week per toeval op deze historie gestoten in het macroforum. Een van de bedoelde accounts zat te antwoorden onder een andere van deze accounts met de verkeerde sig (is dit überhaupt nog verstaanbaar wat ik hier probeer uit te leggen)

Ik had al langer het gevoel dat er iets niet klopte wegens het steeds ophemelen van foto's van 2 van deze accounts door de anderen. En omdat ik steevast aangevallen werd door een andere van deze accounts als ik het lef had om een technische kritiek te geven. Schitterende foto's van vooral nieuwere leden op het forum werden binnen de kortste keren weggeduwd ondanks hun kwaliteit. En dat is niet compatibel met mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Door wat eenvoudig zoekwerk op het forum vielen alle puzzelstukjes samen en ben ik van pure verontwaardiging wat bozer geworden dan ik normaal ben . Ik heb de forumleiding geïnformeerd zoals dat hoort en kan alleen maar bevestigen dat zij dit voorval zéér correct opgevolgd hebben. Ik heb ze wel wat extra werk bezorgd en vermoedelijk veel extra vergadertijd . Voor al de rest verwijs ik naar de communicaties ter zake van de forumleiding.

En ik heb toen ook gezegd dat ik BD vaarwel zeg. Een uitspraak die ik nu alweer aan het overtreden ben.

Maar ik neem ook effectief voor onbepaalde tijd afscheid van BD. Absoluut niet uit onvrede. Maar mijn actie zal door bepaalde forumleden geapprecieerd worden en door andere dan weer niet. Het is gewoon beter voor het forum en voor mezelf als ik (even?) verdwijn.
      Ik voel me ook niet lekker bij wat er gebeurd is en nog minder bij het feit dat ik hier mijn nek rond uitgestoken heb. Ik had veel liever gehad dat ik fout was geweest rond deze zaak van dubbelaccounts. Mijn drijfveer voor mijn hele tussenkomst was het herstellen van een normale communicatie over fotografie in het macroforum. En ik hoop dat dit ook gelukt is. In deze geest roep ik dan ook op om deze zaak als afgesloten te beschouwen en alle energie te stoppen in de passie die fotografie heet.

Alleszins bedankt voor de toffe woorden en de PM's die ik mocht ontvangen.

En wie weet tot nog eens! Iedereen véél foto en forumplezier gewenst.
      Eens te meer is het de klokkenluider die het gelag betaald. Na dit relaas gelezen te hebben blijft er bij mij maar 1 vraag over : waar zijn sommige mensen mee bezig ? Hebben die nu echt niets beters te doen dan het verzieken van de sfeer op een forum ? Kliekjesvorming is van alle tijden (en gelukkig na verloop van tijd herkenbaar), maar dit ruikt wel heel erg naar incest. Tjonge, tjonge...

@pendragon : kop op en
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

Comment

Sh*t, driewerf sh*t
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
          ... Hebben die nu echt niets beters te doen dan het verzieken van de sfeer op een forum ?.....
          Tja, dit vraag ik me nu ook al een hele tijd af. En dan nog niet eens alleen over die discussies in en over de Showcase, HoF, vriendjespolitiek en noem alles maar op, maar óók over bijvoorbeeld die heerschappen hier die het continu nodig vinden om anderen te moeten verbeteren als er een typefoutje wordt gemaakt. Om nog maar te zwijgen over die personen die kennelijk het idee hebben dat ze persé op elk topic móéten reageren, of ze nu iets zinnigs te melden hebben of niet Nou ja, laat ik míjn ergernissen maar niet verder spuien in dit topic want dat wordt het wel erg off-topic.

Anyway, back on topic;

Maar ik neem ook effectief voor onbepaalde tijd afscheid van BD. Absoluut niet uit onvrede. Maar mijn actie zal door bepaalde forumleden geapprecieerd worden en door andere dan weer niet. Het is gewoon beter voor het forum en voor mezelf als ik (even?) verdwijn.
          Ik voel me ook niet lekker bij wat er gebeurd is en nog minder bij het feit dat ik hier mijn nek rond uitgestoken heb.

Naar mijn mening heb je het enige juiste gedaan wat je kón doen en je zou er feitelijk een pluim voor moeten krijgen Ik vind het dan ook erg zonde dat dít de reden is dat je afscheid neemt van BD.
          www.indetailfotografie.nl

Comment

Ik ben deze week per toeval op deze historie gestoten in het macroforum. Een van de bedoelde accounts zat te antwoorden onder een andere van deze accounts met de verkeerde sig (is dit überhaupt nog verstaanbaar wat ik hier probeer uit te leggen)

Ik had al langer het gevoel dat er iets niet klopte wegens het steeds ophemelen van foto's van 2 van deze accounts door de anderen. En omdat ik steevast aangevallen werd door een andere van deze accounts als ik het lef had om een technische kritiek te geven. Schitterende foto's van vooral nieuwere leden op het forum werden binnen de kortste keren weggeduwd ondanks hun kwaliteit. En dat is niet compatibel met mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Door wat eenvoudig zoekwerk op het forum vielen alle puzzelstukjes samen en ben ik van pure verontwaardiging wat bozer geworden dan ik normaal ben . Ik heb de forumleiding geïnformeerd zoals dat hoort en kan alleen maar bevestigen dat zij dit voorval zéér correct opgevolgd hebben. Ik heb ze wel wat extra werk bezorgd en vermoedelijk veel extra vergadertijd . Voor al de rest verwijs ik naar de communicaties ter zake van de forumleiding.

En ik heb toen ook gezegd dat ik BD vaarwel zeg. Een uitspraak die ik nu alweer aan het overtreden ben.

Ik voel me ook niet lekker bij wat er gebeurd is en nog minder bij het feit dat ik hier mijn nek rond uitgestoken heb. Ik had veel liever gehad dat ik fout was geweest rond deze zaak van dubbelaccounts. Mijn drijfveer voor mijn hele tussenkomst was het herstellen van een normale communicatie over fotografie in het macroforum. En ik hoop dat dit ook gelukt is. In deze geest roep ik dan ook op om deze zaak als afgesloten te beschouwen en alle energie te stoppen in de passie die fotografie heet.

Kan je concreet zijn. Ophemelen kan niet. Ik geef echter toe ik ben niet helemaal mee.
            Laat me gewoon de fotos in kwestie zien.

gr. Marc
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Mogelijk losjes met de bredere problematiek van zeden en gewoonten op BD verband houdend : waar is Antoine200?

Walter
              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Mogelijk losjes met de bredere problematiek van zeden en gewoonten op BD verband houdend : waar is Antoine200? Walter
                Ook Antoine is uitgeweken naar andere oorden.
                Zolang er foto's van hem op deze site staan, blijf ik hopen dat hij terugkomt.
                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

We verliezen niet EEN BD topfotograaf, we verliezen DE BD topfotograaf.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

erg jammer wat ik hier allemaal lees

Pendragon, heb alvast je site in m'n favorieten geplaatst..
                    Nu kan ik toch nog van je prachtfoto's genieten..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door valentina Bekijk bericht
                      Voor 't zelfde geld is natuurfreak een dubbelaccount van Pendragon. Wie zal het zeggen?
                      Een IP-adres kan een aanwijzing zijn, maar is zeker geen bewijs.
                      Wat een belachelijke insinuatie
                      Het vergt een klein beetje zoekwerk om te weten hoe de vork aan de steel zit. Zelfs al zou het niet om dubbelaccounts gaan, dan nog zijn er door die persoon/personen dingen gedaan die op een forum écht niet door de beugel kunnen.

Er zijn trouwens genoeg mensen hier die Natuurfreak en Pendragon persoonlijk kennen.
                      Echt,

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                      Sh*t, driewerf sh*t
                      Yip.
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Niet zo pessimistisch mensen!

Als ik Pendragons tekst aandachtig lees, dan merk ik dat hij zich in bochten wringt om de deur niet helemaal achter zich dicht te trekken; ze blijft op een kier.

Even bezinnen kan geen kwaad, eventueel bij de tekst achter de latijnse zin in z'n handtekening.
                        Gisteren stond in diezelfde handtekening een andere latijnse frase, namelijk "Mundus vult decipi, ergo decipiatur" (De wereld wil bedrogen worden, laat haar dus bedrogen worden).

De conclusies zijn dus getrokken, maar niet alle bruggen zijn verbrand.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Pentragon,

toen ik je reactie zag op deze had ik zoiets van..Wat krijgen we nu? En de reactie van de TS..
                          Terwijl ik mijn reactie aan het typen was dacht ik van..hey hier klopt toch iets niet.Achteraf gebleken...
                          Stom vind ik dat...Je probeerd de gemoederen te bedaren terwijl er veel meer achter zit wat je ooit had kunnen inbeelden..Schande is dit.
                          Bij deze mij verontschuldigingen als ik iets verkeerds heb gezegd wat zeker niet mijn bedoeling was en laat je niet wegsturen door dit voorval.Want uiteindelijk trek je hier aan het langste eind...
                          Goed dat er mensen zijn die opmerkzaam zijn zoals jij en de andere op BD de ogen doen opengaan.
                          BD blijft voor mij nog steeds een bakermat van verschillende stijlen en mensen en das wat dit zo boeiend maakt.
                          Dus..Kop op en stay...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik hoop snel terug te mogen genieten van Pendragon's foto's!
                            Een periode van rust om gemoederen te laten bedaren is daarentegen nooit slecht Bloeddruk enzo...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tweetty Bekijk bericht
                              jammer ,maar we moeten uw beslissing respecteren
                              hopelijk kom je spoedig terug met hele knappe foto's
                              nog veel foto plezier en tot ziens
                              .............
                              Het ga je goed Pendragon.
                              Maar....... Waar gaan we naartoe als mensen zoals jij hier wegblijven ?
                              Toch tof dat jij durft orde op zaken te stellen.

Groetjes
                              Dirk
                              "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                              Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Vanaf het begin was Pendragon mijn grote voorbeeld. Ik hem hem op BD aandachtig gevolgd (en dus ook die hele heisa). Alhoewel we elkaar niet persoonlijk kennen heb ik veel geleerd van zijn foto's en commentaren. Ik had een enorme bewondering voor hem als fotograaf ... maar ook als mens.
                                Het is een verlies voor BD. Eén situatie is echter aangepakt, nu de rest nog ...

Comment

Working...
                                X