Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruimdenkend vs Moraalridder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ruimdenkend vs Moraalridder

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Klopt wel, voor de meesten onder ons. Anderzijds... apathisch worden mag ook de bedoeling niet zijn. Het is vaak een dunne lijn tussen enerzijds sensatiezucht, en anderzijds gezonde nieuwsgierigheid/interesse.
    Ik zag van de week beelden in de krant en op TV, waarvan ik dacht dat zulke beelden nooit zouden mogen verschijnen, en dit louter en alleen al uit respect voor de nabestaanden van de overledenen van deze gebeurtenis. Mja... we wijken af.
    Mvg

Chris
    Chris, de zaak en jouw zienswijze is hier "raak"....
    De fotograaf die die bewuste foto maakte van de dader in zijn auto, het hoofd
    vol bloed ed., was in "Pauw en Witteman" op Nederland 1 (TV).

Op tv-beelden kon je hem zien rennen, de camera in de aanslag, naar die zwarte Swift.
    Het enige wat die fotograaf wilde was een foto van de dader en wel deze foto waarbij
    de dader goed zichtbaar was, hoofd vol bloed enz.
    Hij dacht enkel aan die foto en een foto die hij kost wat kost moest hebben.
    Hij wist dus precies wat hij moest hebben en hij wist precies waarop de
    kranten (en andere media) zaten te wachten.
    (en hij wist precies dat deze foto voor hem veel geld in het laadje zou brengen).
    Ik heb die man met géén woord horen praten over de rest van het gebeuren.

Het was ook dus zijn foto die de voorpagina's haalden van de meeste kranten.
    De media konden dus uitpakken met een sensationeel beeld, een beeld waarvan de
    lezers en kijkers "konden smullen".
    Zoals ik al eerder zei: het werkt in beide richtingen.

En andere fotograaf, die ook aanwezig was in het programma, gooide zijn materiaal tegen de grond op de plaats van het gebeuren en begon de slachtoffers te helpen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

In het kort :
      Volgens mij heb ik nog NOOIT iets van foto's op Belgiumdigital zien staan die niet door de beugel kunnen .
      Mijn kinders mogen gerust Bd meebekijken met me ( ja ook kstyle zijn foto's)
      Kinders moeten toch opgroeien in de wereld van nu ?
      Of je kan ze ook overbeschermen , en zo wereldvreemden van hen maken .

Maar dit is dan wel mijn mening hé

Comment

Misschien kunnen we, zoals de mens, en ook kunst, evolueert, ook BD laten evolueren....BDSM ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
          In het kort :
          Volgens mij heb ik nog NOOIT iets van foto's op Belgiumdigital zien staan die niet door de beugel kunnen .
          Kinders moeten toch opgroeien in de wereld van nu ?
          Of je kan ze ook overbeschermen , en zo wereldvreemden van hen maken .

Maar dit is dan wel mijn mening hé
          Vind ik de betere ingesteldheid Johny.
          Het gaat ook over leren omgaan met....
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
            die van mij ook hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zelden zoveel gezever in 1 posting zien staan :-)
              Wat moet ik concluderen? Dat er sommigen zijn die van BD een arty-farty clubje willen maken waar enkelen gaan bepalen wat de definitie van 'kunst' is en zo gaan zeggen welke foto's de rest kan zien?
              Dat sommigen het niveau van BD en de foto's zien verlagen, maar toch nog de moeite doen om te posten op BD, terwijl er verschillende 'betere' fora zijn??
              Dat Henri voor een keer eens niet als eerste reageert op een posting van Kstyle? Op verlof misschien?
              Dat sommigen 'de jeugd' wil beschermen tegen de foto's van Kstyle?? Terwijl bijna heel waarschijnlijk 'de jeugd' eens hard moet lachen met de softe foto's van Kstyle??
              Dat er in de meeste films meer schokkendere beelden te zien zijn dan op de foto's van Kstyle? Dat ik toch ook niemand viseren die kevertjes uit de tuin gaat halen om er macro foto's van te maken, terwijl ik toch een dierenvriend ben??

Maar toch altijd entertained om de reacties van enkelen te lezen :-) Misschien eens wat meer buiten komen ipv elke posting uit te pluizen of er niets op aan te merken is, de wereld heeft ondertussen niet stil gestaan :-)
              www.YourConcertShots.com

Comment

Ik doe niet meer mee
                Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 16:44.
                ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                  I rest my case
                  joe rist jor kees? Teveel kaas gegeten en geen goesting meer?

Comment

Over nonnen gesproken, leve Goedele

Comment

De verkleedpartij is volgens Hans Geybels, de woordvoerder van kardinaal Danneels, niet het grootste probleem.
                      Wel neemt de kerk aanstoot aan de nephosties. Daarop valt te lezen: "neemt en eet hiervan, dit is mijn lichaam".

"Daarmee raakt Goedele aan de kern van het christelijke geloof en dat doe je niet", aldus Geybels.
                      De kerk is voorlopig niet van plan om acties te ondernemen. La Liekens zelve doet alles af als een grote grap.

Jaja, Het is altijd maar "kijk eens wat ik durf", maar ze blijft wel netjes binnen de lijntjes kleuren.
                      Doe eens iets geks met een keppeltje of een boerka, dan zullen we nog eens spreken, laffe trien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        laffe trien.
                        Tsssss

Is dat je ware gelaat?

Comment

Tsssss Is dat je ware gelaat?
                          u hoeft niet zo neerbuigend te reageren tegen mij hvr, want dat is net iets wat niet pakt bij mij.
                          Kom liever met argumenten voor de dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                            Jaja, Het is altijd maar "kijk eens wat ik durf", maar ze blijft wel netjes binnen de lijntjes kleuren.
                            Doe eens iets geks met een keppeltje of een boerka, dan zullen we nog eens spreken, laffe trien.
                            Man toch...Als jij je wil spiegelen aan twee onverdraagzame gemeenschappen die weinig tot niets kunnen relativeren, is dat jouw goed recht, maar ik wil niet in zo'n gemeenschap leven!

Nephosties zijn een schande, maar het homofobe karakter van de kerk, de anti aidspreventie-campagne die ze voeren en het lastig vallen van kleine jongetjes proberen in de doofpot te steken is allemaal wel ok.
                            Schijnheiligaards! Bah
                            Mvg Tim

Comment

kuch...maatschappelijke discussie...kuch
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                                Nephosties zijn een schande
                                Snoepwinkels verkopen trouwens al jaaaren nephosties, in alle kleuren, gevuld met zure vulling. Lekker!!

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                kuch...maatschappelijke discussie...kuch
                                Da's waar... ik bedoelde eigenlijk de foto op de cover, geen latex maar toch ook wel sexy hé, zo'n non met een goed gevulde bustier . Maar op BD zou daar 18+ moeten bijstaan??
                                Last edited by hvr_oosterzele; 7 mei 2009, 12:03.

Comment

Working...
                                X