Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruimdenkend vs Moraalridder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Ruimdenkend vs Moraalridder

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
    Dat heb ik nooit gezegd he. Ik heb respect voor ieders mening, maar ik heb ook wel een eigen mening. Mag ik daar dan niet voor uitkomen? Ik heb er niks op tegen als mensen discussieren over techniek en inhoud e.d. van mijn foto's (misschien steek ik er dan nog iets van op). Zelfs niet toen deze eigenste discussie in mijn topics in "Mensen en Modellen" werd/wordt gevoerd. En ik weet dat niet iedereen iets aan mijn foto's vindt. Kan ik allemaal mee leven. Maar als ik zie dat sommigen (en een in 't bijzonder) enkel maar van zich laten horen om mij af te breken, en anders netjes zwijgen (zoals in deze thread), dan stoort mij dat wel.

Iedereen legt die grens voor zich. Het is niet omdat ik dit topic gestart heb dat ik neutraal ben he. Want als je die lijn doortrekt, dan mag ik volgens jou geen foto's meer posten. Want door het simpele feit van ze hier te plaatsen, neem ik een standpunt in dat ik "ruimdenkend, modern, vooruitstrevend en open" ben, volgens jou.

Patrick.
    Neen!
    Kijk. Als het doel van deze post was om bepaalde reacties van 1 of 2 mensen aan te klagen, dan denk ik dat je dit ten eerste open had moeten zeggen in je eerste post en dan betwijfel ik ook of deze discussie ons iets gaat bijbrengen.
    Als jij begint over moraalridders dan denk ik daarbij aan meer dan 2 mensen. Namelijk alle mensen die op één of andere manier jouw foto's niet zomaar ok vinden en die daarop in de discussie het verwijt krijgen moraalridder (en veel erger) te zijn.

Het enige dat ik wilde zeggen is dat iemand die jouw foto's erover vindt echt wel ruimdenkend, modern, vooruitstrevend ... kan zijn en dikwijls onterecht wordt neergesabeld in een discussie. Ik ga met andere woorden niet akkoord met de etiketten die o zo gemakkelijk op een groep mensen worden geplakt.

Ik zie jouw posts maar af en toe, dus ik ben niet op de hoogte van de persoonlijke vetes in allerlei richtingen.

Comment

Ik doe niet meer mee
      Last edited by edjeB; 21 mei 2009, 16:44.
      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
        Kijk. Als het doel van deze post was om bepaalde reacties van 1 of 2 mensen aan te klagen, dan denk ik dat je dit ten eerste open had moeten zeggen in je eerste post en dan betwijfel ik ook of deze discussie ons iets gaat bijbrengen.
        Mijn doel is vooral dat iedereen er eens zijn gal kan over spuwen (op een respectvolle manier liefst) in deze topic. Misschien komt er dan nog iets positiefs uit voort. Maar sommigen die mij dan "zoeken" in de foto topics, hoor je hier niet. Ik heb er al 2 of 3 gesloten topics opzitten omdat het daar uit de hand liep. Daarom ben ik deze topic gestart. En nee, ik ben niet neutraal in dit conflict. Stel je eens in mijn plaats.

Ik zie jouw posts maar af en toe, dus ik ben niet op de hoogte van de persoonlijke vetes in allerlei richtingen.
        Ik hou niet van vetes. Ik vind trouwens dat ik altijd heel correct ben gebleven in tegenstelling tot sommigen. Lees er idd sommige topics maar eens op na (vooral die met de dwangbuis, de douchescene en zonnebaden e.d). Enjoy!

Een van deze "moraalridders" heeft zelf ook een specifiek topic hierover gestart maar laat deze vervolgens doodbloeden en reageert niet meer. Haalde zijn gelijk waarschijnlijk niet.
        Moet ik zelf eens opzoeken.

Patrick.

Comment

Ik doe niet meer mee

Comment

Hey juppekes

Ik krijg hier een mail notificatie maar het bericht blijkt verdwenen te zijn
            Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

Dat kan !
              Als er off-topic-reacties verwijderd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Hey juppekes

Mijn bericht hebben ze ook verwijderd.
                De stelling van deze topic wordt hierdoor ook meteen beantwoord. Niet ruimdenkend dus, of het moet binnen de grenzen van de moderators vallen.

Erg triest allemaal . Ben benieuwd hoelang dit bericht blijft staan
                D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                  Mijn bericht hebben ze ook verwijderd.
                  De stelling van deze topic wordt hierdoor ook meteen beantwoord. Niet ruimdenkend dus, of het moet binnen de grenzen van de moderators vallen.

Erg triest allemaal . Ben benieuwd hoelang dit bericht blijft staan
                  Het moet binnen de grenzen van het fatsoen vallen en het reglement van belgiumdigital.
                  Persoonlijke vetes en/of aanvallen horen hier niet thuis.

Als je een probleem hebt met een bepaald individu, los je dat best op via een persoonlijk gesprek (of pm).

Laten we nu verder on topic blijven aub

Comment

effe heel kort, plat en bondig:

als je niet tegen blote tieten (of erger, stel je voor !!) kunt, blijf dan weg uit een 18+ posting.
                    Waarschijnlijk eerst de foto's een half uur bekeken met de handjes ónder tafel om daarna met je geweten in het reine te komen door de poster te bestoken als was het blasfemie...
                    Volgens mij hebben sommigen (allez, toch zeker éne) te lang op internaat gezeten.

btw: ik zie wel graag tieten en kom er ook voor uit. Als die tieten dan ook nog eens netjes in beeld gebracht worden kan m'n dag niet meer stuk.

Meer tieten dus. ben ik nu controversieel genoeg?
                    Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
                      Meer tieten dus. ben ik nu controversieel genoeg?
                      Ik zal de mijne straks eens vereeuwigen en posten.
                      Eens kijken of je dag dan ook niet meer stuk kan.
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Ik zal de mijne straks eens vereeuwigen en posten.
                        Eens kijken of je dag dan ook niet meer stuk kan.
                        Jupilleke wilt er waarschijnlijk zonder haar op (en met een zekere minimale vullingsgraad) .

Maar als ik hem ermee een plezier kan doen wil ik anders wel eens wat links doorsturen hoor want specifiek daarop zitten wachten op BD zou wel eens héél frustrerend kunnen worden op de lange duur .

Comment

-------------------Ik doe niet meer mee

Comment

Ha, hoorde ik iets over tieten??
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                              Ha, hoorde ik iets over tieten??
                              Gij ook al

Comment

Al die 'tettenzotten' hier choqueren mij in elk geval meer dan kstyle's posts
                                Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                                vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
                                X