Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruimdenkend vs Moraalridder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ruimdenkend vs Moraalridder

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    ...En andere fotograaf, die ook aanwezig was in het programma, gooide zijn materiaal tegen de grond op de plaats van het gebeuren en begon de slachtoffers te helpen.
    Slechte persfotograaf, hoe cru het ook klinkt.
    Een persfotograaf dient zich niet te mengen in de actie van het gebeuren.

G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
      't Is niet omdat je 6.357.654.521 posts hebt en zes miljard foto's plaatst op het internet, dat je daarom een pro bent. Laat de persoonlijke aanvallen achterwege aub.
      Herlees je zin eens.
      LOL
      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk bericht
        Wist ik veel dat ik toen een fanclubje zou wakker schudden
        Goed om te horen! Een fanclubje, eindelijk!
        Denk eerder dat het underdog effect begint te spelen.

Slechte persfotograaf, hoe cru het ook klinkt.
        Een persfotograaf dient zich niet te mengen in de actie van het gebeuren.
        "Het niet verlenen van hulp aan mensen in nood". Ooit van gehoord?

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Herlees je zin eens.
          LOL
          Beste, dit was sarcastisch bedoeld. Maar aangezien ik niets van humor of sarcasme ken, kwam dit wss niet juist over. Ik ben niet diegene die claimt top fotograaf te zijn gebaseerd op het aantal geposte foto's op het web. Ik zeg gewoon dat het fout is dit te veronderstellen. En ik vind het zielig dat ieder antwoord een verwijzing moet bevatten naar iets wat ik gezegd heb op dit forum. Dit is lagere school gedrag, hoelang gaat dit uitgerokken worden? Get a life people, get over it!

Comment

LOL, ik lees net Cuddles haar onderschrift:

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.
            Aan een ieder om uit te maken tot welke categorie hij behoort.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
              "Het niet verlenen van hulp aan mensen in nood". Ooit van gehoord?
              Patrick.
              Dan zijn alle persfotografen bij deze strafbaar?!

G
              Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                Dan zijn alle persfotografen bij deze strafbaar?!
                Je zult toch wel zelf het verschil kunnen maken tussen een fotograaf die een vliegtuigcrash vastlegt en een fotograaf die op een halve meter van een persoon in dringende nood foto's blijft maken hé.
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  LOL, ik lees net Cuddles haar onderschrift:

Aan een ieder om uit te maken tot welke categorie hij behoort.
                  zij

Idd, great minds discuss ideas = meningen uitwisselen
                  Small minds discuss people = persoonlijke witch hunts teweegbrengen

Raad eens waar jij behoort?

Comment

I'm just happy we don't live in a free democracy like the USA, where even this discussion would result in burned down houses and people being chased out of the state of Belgium.

Isn't it simple? If you don't like the style of a person, don't look..

If Kstyle makes a post in mensen & modellen 9 times out of 10 it'll be a something rubbery. Do people who hate that stuff go have a look anyway, just so they can complain again? I dunno..
                    Self censorship is the best option I think, none of us like everything all of us post, all of the time. In such a huge community as this, that's perfectly normal. no?

This place is amazingly diverse. From people with all the gear that can't shoot more than grand children and dogs, to people with hardly any gear that post award winning images. It's all there.

So I think that generally.. this place is hugely broad-minded.
                    As in any walk of life, the minority are the loud ones, because they broad-minded ones just get on with life.

Just my slightly narrowed-broad-minded idea...

Rob.

Comment

• Re: Ruimdenkend vs Moraalridder

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                      Je zult toch wel zelf het verschil kunnen maken tussen een fotograaf die een vliegtuigcrash vastlegt en een fotograaf die op een halve meter van een persoon in dringende nood foto's blijft maken hé.
                      blijkbaar liggen zo'n zaken gevoeliger wanneer het in onze eigen buurt gebeurt ipv in het Midden-Oosten of verder... bizar.

(eigenlijk voer voor een aparte discussie)

G

Comment

So I think that generally.. this place is hugely broad-minded.
                        You keep thinking that then.

As in any walk of life, the minority are the loud ones, because they broad-minded ones just get on with life.
                        That's what I thought too, originally.

Comment

.....
                          Last edited by Ticor; 7 mei 2009, 15:51.
                          Mvg Tim

Comment

Uit het reglement:
                            9.16.Voeder nooit de trol!
                            Een trol is iemand die provocerende berichten plaatst in een forum om veel schreeuwerige reacties op te roepen. Er zijn drie redenen waarom een trol een bericht plaatst. De eerste is aandacht vragen. De trol is vaak opgegroeid met het besef dat negatieve aandacht ook aandacht is. De tweede reden kan zijn dat hij discussies stuk wil laten lopen of (dit is de derde reden) hij is er op uit moedwillig problemen te veroorzaken. Een trol is gevaarlijk voor forumbezoekers omdat die vaak niet door hebben dat ze met een trol te maken hebben en zich laten meeslepen in een spiraal van negatieve reacties.
                            Ik beschuldig niemand want 't ligt natuurlijk alleen aan mijzelf dat ik bij dit topic onwillekeurig daar aan denk !!!
                            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                            Oók wandelen met GPS?

Comment

Merci allemaal, al efkes geleden dat ik nog zo op een forum heb gelachen!!

Hallo, 't gaat hier maar over 'foto's' he...
                              www.YourConcertShots.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                                Dus maw discussies op BD mogen enkel tussen de TS en de rest, nooit onderling. Of begrijp ik je verkeerd? Meepraten met andere mag dan uiteraard ook niet .
                                Ik denk dat het er inderdaad misschien wat scherper stond dan wat ik eigenlijk bedoel.
                                Wat ik probeerde te zeggen (hopelijk komt het er nu beter uit) is dit:
                                Eigenlijk zou elke reactie in een topic in foto-beoordeling een reactie over de geposte foto moeten zijn. Dat je daarbij iets aanhaalt dat iemand anders eerder al heeft gezegd, of het nu is omdat je het er mee eens bent of juist omdat je het helemaal anders ziet, moet inderdaad kunnen, anders kunnen we beter allemaal met PM werken.
                                Maar het moet blijven gaan over jouw mening over de foto, en niet over jouw oordeel over de mening van een andere op die foto.

Wil je toch je oordeel over iemand zijn mening, of de manier waarop hij die uit, kwijt dan denk ik dat dat het moment is om op PM over te schakelen en de persoon waar je een probleem mee hebt even persoonlijk aan te spreken.
                                Op die manier verander je een foto-beoordeling niet in een discussie waar ook andere mensen hun zeggetje over willen doen en het uiteindelijk niet echt meer rechtstreeks over de foto gaat.

Ik heb het dan ook specifiek over topics in de Fotohoek en andere topics met een duidelijk gerichte praktische vraag.
                                Als iemand een algemeen discussie-topic opent zoals dit of bijvoorbeeld de discussie over wat beter is, DSLR of compact, dan is het natuurlijk ook logisch dat er gediscussieerd wordt...
                                Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                                vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
                                X