Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
In ieder geval, veel succes met uw pogingen (en die van de restauranthouder) om de situatie aan te kaarten en er hopelijk verbetering in te brengen.
Bedankt, maar als ik de reacties hier lees is daar zeer weinig kans toe.
Daarnaast : als je bv. ziet dat de burgemeester (Koen Tsijen) van Boechout nu bv. ook aan het veranderen is van partij. Denk niet dat hij mijn mailke al gelezen heeft
Als er iemand iets zou kunnen veranderen is het de burgemeester hé...
Zelf stoppen met erop te reageren zal waarschijnlijk wel helpen om het boeltje te laten afzakken in de lijst van nieuwe berichtjes.
In ieder geval, veel succes met uw pogingen (en die van de restauranthouder) om de situatie aan te kaarten en er hopelijk verbetering in te brengen.
en één van de mooiere -beschermde- plekjes om zeep te helpen. De restauranthouder is er veel later gekomen dan de bescherming en moet nu niet beginnen zagen. Hij wist waar hij aan begon en als het hem niet aanstaat moet hij maar een andere locatie zoeken. Er zijn trouwens meerdere grote parkings vlakbij.
Ik heb geen compassie met egoïsten die te lam zijn om 50-250meter te stappen (afhankelijk waar ze op de parking staan). Om aan het restaurant te geraken rij je vlak naast 2. Als je nog niet weet (of beseft) dat je drie meter vrij moet laten... Een brandweerwagen zal iedereen al wel eens gezien hebben zeker. Maar ja, zolang het iemand anders zijn huis is dat in brand staat, daar kun je immers mooie foto's van maken.
Ik hoop dat ze polleke zijne auto volgende keer wegslepen, dan leert hij het misschien.
en één van de mooiere -beschermde- plekjes om zeep te helpen. De restauranthouder is er veel later gekomen dan de bescherming en moet nu niet beginnen zagen. Hij wist waar hij aan begon en als het hem niet aanstaat moet hij maar een andere locatie zoeken. Er zijn trouwens meerdere grote parkings vlakbij.
Ik heb geen compassie met egoïsten die te lam zijn om 50-250meter te stappen (afhankelijk waar ze op de parking staan). Om aan het restaurant te geraken rij je vlak naast 2. Als je nog niet weet (of beseft) dat je drie meter vrij moet laten... Een brandweerwagen zal iedereen al wel eens gezien hebben zeker. Maar ja, zolang het iemand anders zijn huis is dat in brand staat, daar kun je immers mooie foto's van maken.
Wel, ik bedoelde niet onmiddellijk dat de natuur moet wijken. Maar een simpel bordje "niet parkeren" of "parking 100 meter" zal waarschijnlijk al wel helpen
Wel, ik bedoelde niet onmiddellijk dat de natuur moet wijken. Maar een simpel bordje "niet parkeren" of "parking 100 meter" zal waarschijnlijk al wel helpen
Je kan de parkings echt niet missen, diegenen die ze niet "zien", "zien" het bord "parking 50 meter" ook niet.
Ik hoop dat ze polleke zijne auto volgende keer wegslepen, dan leert hij het misschien.
Enz. enz. enz. enz.
Dat liedje weten we nu al hé...
Heb jij mijn auto zien staan soms, dat je zo zeker bent dat die brandweerwagen niet meer kon passeren ? Ik zeg dat die wel nog kon passeren, en dat die flikken (sind die gentenaren, blijkt dat woord te kunnen...) moeten leren meten.
Dat wegje is 2.65 m. breed. Dat betekent dus dat die brandweerwagen daar aan beide zijden 7.5 cm over heeft (die is 2.50 m. breed). Zelfs als er geen wagen geparkeerd staat zal de bestuurder al goed moeten mikken om op de weg te blijven. En toch beweer ik dat die brandweerwagen daar met mijn geparkeerde wagen nog altijd kon passeren... (godver : hij blijft volharden in de boosheid. ).
Daarnaast zou ik toch willen verzoeken enige beleefdheid in acht te houden. Ik ben geen egoïst, en ook geen lamzak. Ik hoop van u hetzelfde... Compassie met u heb ik inderdaad ook niet.
En dat wegslepen moesten ze inderdaad effectief gedaan hebben. Dat ze het niet gedaan hebben bewijst toch dat het toch nog redelijk meeviel zeker ???
Last edited by polleke_cgc; 1 december 2008, 19:11.
Nee, dat bewijst dat het stuk weg dat jij opengelaten hebt te smal was voor een sleepwagen.
Samen met die andere serie wagens die in hetzelfde geval waren als ik. Dat waren dus allemaal egoïstische lamzakken die te leeg waren om 50 m. te wandelen om in het restaurant te geraken. (met mijn excuses t.o.v. Leonidas, dat ik z'n post misbruik).
In dat restaurant moet een geestige sfeer geweest zijn .
Comment