Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkeerboete...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Parkeerboete...

** zucht**
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
      Zou een moderator dit topic trouwens willen afsluiten ? We krijgen hier toch enkel reacties van mensen die de situatie niet kennen.

Er was er 1 die blijkbaar daar wel van op de hoogte was (Control-Z).
      De rest mag van mij beginnen zwijgen, dus sluit dit handeltje maar...
      Ik heet niet "de rest", dus ik zwijg niet.

Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        ** zucht**
        Allé : ze zijn weer vertrokken. K'had wel gedacht dat dat hoog niveau niet haalbaar was...
        Inderdaad : zucht...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          In een eerder bericht wou jij de hele handel toch laten stoppen. Begrijpe wie kan.

Mvg.
          Robert
          Tsjah : ze willen niet stoppen hé. Wat kan ik eraan doen ???
          Groeten,

Polleke

Comment

Tsjah : ze willen niet stoppen hé. Wat kan ik eraan doen ???
            Zelf stoppen met erop te reageren zal waarschijnlijk wel helpen om het boeltje te laten afzakken in de lijst van nieuwe berichtjes.

In ieder geval, veel succes met uw pogingen (en die van de restauranthouder) om de situatie aan te kaarten en er hopelijk verbetering in te brengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              In ieder geval, veel succes met uw pogingen (en die van de restauranthouder) om de situatie aan te kaarten en er hopelijk verbetering in te brengen.
              Bedankt, maar als ik de reacties hier lees is daar zeer weinig kans toe.
              Daarnaast : als je bv. ziet dat de burgemeester (Koen Tsijen) van Boechout nu bv. ook aan het veranderen is van partij. Denk niet dat hij mijn mailke al gelezen heeft
              Als er iemand iets zou kunnen veranderen is het de burgemeester hé...
              Groeten,

Polleke

Comment

Zelf stoppen met erop te reageren zal waarschijnlijk wel helpen om het boeltje te laten afzakken in de lijst van nieuwe berichtjes.

en één van de mooiere -beschermde- plekjes om zeep te helpen. De restauranthouder is er veel later gekomen dan de bescherming en moet nu niet beginnen zagen. Hij wist waar hij aan begon en als het hem niet aanstaat moet hij maar een andere locatie zoeken. Er zijn trouwens meerdere grote parkings vlakbij.

Ik heb geen compassie met egoïsten die te lam zijn om 50-250meter te stappen (afhankelijk waar ze op de parking staan). Om aan het restaurant te geraken rij je vlak naast 2. Als je nog niet weet (of beseft) dat je drie meter vrij moet laten... Een brandweerwagen zal iedereen al wel eens gezien hebben zeker. Maar ja, zolang het iemand anders zijn huis is dat in brand staat, daar kun je immers mooie foto's van maken.

Ik hoop dat ze polleke zijne auto volgende keer wegslepen, dan leert hij het misschien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                  en één van de mooiere -beschermde- plekjes om zeep te helpen. De restauranthouder is er veel later gekomen dan de bescherming en moet nu niet beginnen zagen. Hij wist waar hij aan begon en als het hem niet aanstaat moet hij maar een andere locatie zoeken. Er zijn trouwens meerdere grote parkings vlakbij.

Ik heb geen compassie met egoïsten die te lam zijn om 50-250meter te stappen (afhankelijk waar ze op de parking staan). Om aan het restaurant te geraken rij je vlak naast 2. Als je nog niet weet (of beseft) dat je drie meter vrij moet laten... Een brandweerwagen zal iedereen al wel eens gezien hebben zeker. Maar ja, zolang het iemand anders zijn huis is dat in brand staat, daar kun je immers mooie foto's van maken.
                  Wel, ik bedoelde niet onmiddellijk dat de natuur moet wijken. Maar een simpel bordje "niet parkeren" of "parking 100 meter" zal waarschijnlijk al wel helpen

Comment

Wel, ik bedoelde niet onmiddellijk dat de natuur moet wijken. Maar een simpel bordje "niet parkeren" of "parking 100 meter" zal waarschijnlijk al wel helpen
                    Je kan de parkings echt niet missen, diegenen die ze niet "zien", "zien" het bord "parking 50 meter" ook niet.

Comment

Ik hoop dat ze polleke zijne auto volgende keer wegslepen, dan leert hij het misschien.
                      Enz. enz. enz. enz.
                      Dat liedje weten we nu al hé...

Heb jij mijn auto zien staan soms, dat je zo zeker bent dat die brandweerwagen niet meer kon passeren ? Ik zeg dat die wel nog kon passeren, en dat die flikken (sind die gentenaren, blijkt dat woord te kunnen...) moeten leren meten.

Dat wegje is 2.65 m. breed. Dat betekent dus dat die brandweerwagen daar aan beide zijden 7.5 cm over heeft (die is 2.50 m. breed). Zelfs als er geen wagen geparkeerd staat zal de bestuurder al goed moeten mikken om op de weg te blijven. En toch beweer ik dat die brandweerwagen daar met mijn geparkeerde wagen nog altijd kon passeren... (godver : hij blijft volharden in de boosheid. ).

Daarnaast zou ik toch willen verzoeken enige beleefdheid in acht te houden. Ik ben geen egoïst, en ook geen lamzak. Ik hoop van u hetzelfde... Compassie met u heb ik inderdaad ook niet.

En dat wegslepen moesten ze inderdaad effectief gedaan hebben. Dat ze het niet gedaan hebben bewijst toch dat het toch nog redelijk meeviel zeker ???
                      Last edited by polleke_cgc; 1 december 2008, 19:11.
                      Groeten,

Polleke

Comment

Je kan de parkings echt niet missen, diegenen die ze niet "zien", "zien" het bord "parking 50 meter" ook niet.

Nogmaals : ik heb min 1 van die parkings niet gemist : deze stond vol... De andere heb ik niet ontdekt.
                        Groeten,

Polleke

Comment

En dat wegslepen moesten ze inderdaad effectief gedaan hebben. Dat ze het niet gedaan hebben bewijst toch dat het toch nog redelijk meeviel zeker ???
                          Nee, dat bewijst dat het stuk weg dat jij opengelaten hebt te smal was voor een sleepwagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Nee, dat bewijst dat het stuk weg dat jij opengelaten hebt te smal was voor een sleepwagen.
                            Samen met die andere serie wagens die in hetzelfde geval waren als ik. Dat waren dus allemaal egoïstische lamzakken die te leeg waren om 50 m. te wandelen om in het restaurant te geraken. (met mijn excuses t.o.v. Leonidas, dat ik z'n post misbruik).
                            In dat restaurant moet een geestige sfeer geweest zijn .
                            Groeten,

Polleke

Comment

't Was misschien voorzienigheid van de chauffeurs... Als het restaurant goed is en uw buikske goed vol, dan kunt ge niet meer zo ver wandelen.

Alle gekheid op een stokje, sorry dat ik er de draak mee steek.

Comment

Doe maar gerust. Misschien kan zo het niveau van het topic weer wat de hoogte in geraken...
                                Groeten,

Polleke

Comment

Working...